Bölüm 26

5.4K 271 3
                                    

ACEMİ OLABİLİRİM DAHA İLK HİKAYEM. UMARIM BU BÖLÜM GÜZEL OLMUŞTUR.

Kafenin önüne geldiğimizde arabadan indik. Kafenin içine baktığımda Ceren ile Doruk el ele kahkaha atarak sohbet ediyorlardı.

" Baran bence biz kafeye hiç girmeyelim."

" Neden bi sorun mu var?"

" Evet bi sorun var baksana Ceren ile Doruk işi pişirmişler"

" Eve gidince arkadaşına sor hala bakiremiymiş"

" Ne nediyosun Baran hayatımda senin kadar pislik birini görmedim."

" Bu bi iltifatmı"

" Hayır hakaret"

" Benim için iltifattı"

" Tamam Baran sus konuştukça batıyosun"

" Başka bir kafeye gidelim bücür." diyerek yanağımdan makas aldı.

" Bana bidaha bücür deme"

" Sende öküz deme"

" Ama demeden yapamıyorum."

" İyi o zaman sürekli sana bücür diğcem."

" Senle uğraşılmıyo ya uğraşınca çok yoruluyorum."

" İstersen sana özel olan yorucu olan yönlerimi gösterebilirim." demesiyle gözlerim pörtledi.

" Baran kıymetlinin yaşamasını istiyomusun eğer istemiyosan olacakları düşünme."

" Ben sana gerçekleri söylüyorum bebeğim."

" Tam bi öküzsün öküz" diyerek kıymetlisine tekme atmaya çalıştım ama tuttu.

" Kızım ekmek tekneme vurmasana."

" Terbiyesiz pislik"

" Neyse ne hadi bira alıp uçurumun oraya gidelim."

" Tamam ben seni arabada bekliyorum." dedim ve arabaya bindim.

Baranda beş dakika sonra geldi. Biraları arkaya bırakarak sürücü koltuğuna geçti.

**********************

Uçurumun olduğu yere geldiğimizde arabadan inip biraz yürüdük. Ben bi yer bulup oturunca Baranda yanıma oturdu.

" Anneni çok özlüyormusun" diye sorunca yüzümü Barana çevirdim bana bakıyordu.

" Onu çok özlüyorum bazen içinde bir boşluk oluyor ama zamanla alışıyorsun babam bana annen her zaman senin yanında kalbinde der. Doğru annem her zaman kalbimde onu hiç unutmuyorum. Babam hep anneme benzediğimi söyler bana bakınca annemi hatırlar o yüzden onun biricik kızıyım. Abimi sinir eden bu babamın bana olan hassaslığı."

" Keşke annemle daha fazla vakit geçirseydim. Onu kırmasaydım terslemeseydim."

" Böyle konularda kendini suçlayamazsın hem anneler affeder dimi." diyip Barana sarıldım.

Oda bana sıkıca sarıldı.

" Hadi kafa bulalım" diyip biraları aldım bi tane Barana verip bir tanesini ben aldım.

İçmeye başladım aslında içkiden nefret ederim ama bugün kendime izin veriyorum.

MEDYA CEREN .

BU BÖLÜMÜ EMİR ARKADAŞIMA İTHAF EDİYORUM.

Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin