Bölüm 9

6.6K 374 28
                                    

MEDYA BARAN 

BU ARADA YORUM YAPAN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM.

Allahım neden ben why? Baranla nasıl aynı sınıfa düşerim hem bu benden 1 yaş büyük değilmi. Dorukta var.

Üstelik bizim yerimizdeler. Vay bitchler. Baran beni görünce sırıtmaya başladı.

" Aa Melisacığım da burdaymış."

" Ne işin var senin burda?"

" Okumaya geldik büyük adam olacaz"

" İyide senin bir üst sınıfta olman lazım"

"Sınıfta kaldım." Yanında sınıfın neredeyse bütün kızları vardı. Bide benim sıram.

" Kalk lan sıramdan"

" Hayır"

" Teallam ya! kalksana!"

" Hayır bence gayet rahat " dedi ve yanındaki eteği götünün üstündeki kızı gösterdi.

" Pis sapık" dedim ve duvar köşesi en arka sıraya gittim. Kafamı çevirip baktığımda yanındaki kızlar dağılmıştı ve bana bakıyordu.

Hayırdır gülüw bakışı attım. Önüne döndü. Hoca derse girdi ders tarih hadi iyi geceler!

 - - - - - - - - 

Kafama birinin vurmasıyla uyandım kimdi bu imansız? Ya Edizi gördüm kaçırıyordu beni yaaaa.

" Noluyo be!" bağırmamla susmam bir oldu.

Lan bu psikopat edebiyatçı zalim salim.

" Aa en sevdiğim hocam"

" Aa en sevdiğim öğrencim"

"Teveccüğünüz."

" Kes safsatamayı seni haneme saygısızlığından dolayı kınıyorum."

" Dinimiz amin!"

" Tamam neyse! Evet çocuklar yeni döneme başladuğumuz içüün yerlerinizde bir değişiklik gerçekleşecek!"

Allahım why? Beni görmesin diye sırayla ilişkiye girerken hocanın cinayaet sebebi sesini duydum.

" Melisa"

" Buyrun benim"

" Geç Baranın yanına" Ağağağağa neden neden neden

" Yapma, etme hocam" Allahım bunu söyledim ben.

Daha fazla rezil olmamak için istemeye istemeye Baranın yanına geldim.

" Aa Melisacığım bu ne tesadüf" 

" He anan"

Baran kahkaha atarken ben neredeyse ağlayacaktım. Hoca birkaç kişinin daha azabına sebep olduktan sonra Ceren'e uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyordum. O Dorukla oturmuş sırıtıyordu.

Vay hain hoca derse başladı. Bende kafamı koyup uyudum.

- - - - - - - - - 

Kafamda bir kahkaha patlamasıyla sıçradım. Okulu 1 numaralı sürtük kızı Yeşim Barana yavşıyordu. Lan o eteğin boyu ne hiç giymeyeydin. Ağırlık yapıyo.

" Lan ne höngürüyon tepemde orangutan kılıklı antilop."

" Napiğğim çoğk komieek uyuyorsoon."

" Oha kızın çenesinde kas yok."

" Yağ var" Yaw he he bakışı atıp Cerene baktım oha ya. Buda Dorukla işi pişiriyo. Baranın sesiyle soluma döndüm.

" Hı?"

" Diyorum ki akşam bara gidelim mi?"

" Ha?" diye kıroca bir tepki verdiğimde sırıttı.

" Ne diyosun gidelim mi?"

" Bilmem olabilir."

" Oldu akşam seni alırım."

" Ee Ceren"

" Sadece sen!"

" Tamam" sonra aklıma dank etti Ceren ağzıma edecekti.Ağağağa.

- - -  - --- 

Sonunda okul bitti. Oh be! Daha ilk günden sıkıldım. Hemen hazırlanmam lazım saat 16:20 akşam 19:00'da alacaktı Baran beni.

Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin