Bölüm 37

4.6K 232 20
                                    

VE YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM UZUN BİR ZAMANDIR BÖLÜM YAYINLAYAMADIM KUSURA BAKMAYIN AMA BÖLÜMLER ARTIK SIK ARALIKLARLA GELECEK SİZİ SEVİYORUM ÖPÜLDÜNÜZ...


Baran'la üçüncü haftamıza başlangıç yapmıştık. Öküz herşeyime karışıyordu ama karışması hoşuma gidiyordu en azından kıskanç olduğunu anlamıştım beni sahipleniyordu ay yerim bak yine ona ağzımın suyu aktıı her neyse bukadar azgınlık yeter ciddiyete bürünelim. 

Telefonuma mesaj sesi gelince kimden olduğuna baktım bizim Emredendi ah canım kankam ne kadar çok özledim. ' Ceren ile bize gelsenize' yazmış hödük. ' niye' yazıp gönderdim.

' canım sıkılıyor '  ' napak gardaş sıkılıyorsa sıkılıyor bizde sıkılıyoruz yanii' 

' Hadi lan kırk yılın başı birşey istedik insan bir gelir neyin var diye sorar ama siz nankör arkadaş olduğunuz için tamam gelmeyin istemiyorum.'

' Tamam be geliyom triplere girme hiç çekemem '

' sağol be güzelim neyse bekliyom'.  ' kıro ' yazıp telefonu koltuğa fırlattım.Ceren diye öküz gibi böğürmeye başladım. " ne var!" Allahım nedir benim bu kızdan çektiğim ne var diyor ya 

" Hadi kaldır o koca poponu gidiyoruz sabahtan beri Dorukla konuşuyorsun dünya ya dön biraz" ama doğruuuu yahu ben bile Baranla bukadar vakit geçirmiyorum bak yine Baran lafı açılmışken çok özledim kuzumu off.

" Bana diyene bak hergün Baran'la ebem görüşüyo sanki hem nereye ya?" Yalan külliyen yalan ben biricik aşkımı 24 saatin 16 saati sadece görüyorum onuda çok görüyolar bak yine Baran damarım tuttu oy.

" Emoşumun yanına gidiyoruz bizi çok özlemiş ve canı sıkılmış ekşın istiyormuş hayatında ve bizi istedi"

" Tamam gidelim de Dorukda gelsinmi" lan bu kız harbi salak ya oldu olmadı çantada taşı doruğu tam olsun.

" Ay yeter ne Dorukmuş arkadaş lan ben Bile Baranın adını bukadar ağzıma almıyorum oldu olmadı tasma tak gezdir çocuğu saçmalama salak sadece ikimiz gidiyoruz ve burada konu kapanmıştır ay çok konuştum daha Emreyle konuşucam bukadar konuşmak fazla bana" dediğimde ceren bana ufo görmüş köylü gibi bakıyordu tabi bende olsam bende öyle bakrım herneyse.

" Bazen soruyorum kendime neden bu değişik yaratıkla arkadaşım diye ama cevabını bulamıyorum" diye söylenerek yukarıya çıktı. Tamam yani sevgilisidir filan ama ben bile baranla konuşamıyorum tabi benim sevgilim tam bir öküz olduğu için telefola değilde benimle uygulamalı canlı olarak görüşmek istiyor.

" Hadi lan iki saat seni bekliyemem" 

" Sus be geliyoruz" sanki podyuma çıkacak hanımfendi. " Ceren alttarafı bizim kokuşmuş emrenin yanına gidiyoruz bu kadar süslenecek ne var acaba"

" ben senin gibi pasaklı değilim" hah pasaklıymış göte bak. " sensin pasaklı pis sürtük" 

"kevaşe" " düzgün konuş yolarım". "üf çok konuştun melisa hadi gidelim."  " Tamam be"

**********


Emrenin evinin önüne geldiğimizde taksinin ücretini ödetip taksiden indik ve kapıyı çaldık kapıyı Sema teyze açtı ay bukadın çok tatlı ya. 

" Hoş geldiniz kızlar" " Hoş bulduk Sema sultan Emre nerde" 

" Emrede sizi bekliyordu salonda" " tamam" sema teyzeyi öptükten sonra salona geçtik. içeriye girdiğimde girmez olaydım Cem de burdaydı ne işi vardı ki burda.

" Cem'in ne işi var burda sadece bizi çağırdığını sanıyordum bilseydim gelmezdim."

" Sakin ol Melisa " Emre yanıma gelip bana sarıldı. " Emre olanları biliyorsun ama" diye fısıldadım. " tamam güzelim sorum çıkmayacak"

" Eee neden çağırdın bizi buraya Emre" diye sordu ceren bacı.

" Emre aşk acısı çekiyor" dedi Cem imalı bir şekilde sen kime laf çakıyon lan piç adam olda çevremde dolaşma.

" Gözdeyemi?" " Evet" 

" Oğlum boşuna ümitlenme o kız feminist gibi birşey görmedinmi her erkeği reddediyor ve küfür ediyor helede senin gibi bir playboyla işi olmaz" ortaya böyle bir kalp kırıcı cümle attım.

" Melisa kalbimi neden kırıyorsun" ay çok üzüldüm ama doğru . 

" Oy kıyamam daha ogün ben tek gecelik ilişkilerden yanayım diyordun." " Bu farklı Gözdeyi görünce heyecanlanıyorum böğrümü sanki öküz tekmeliyomuş gibi hissediyorum." öküz heryerde öküzdür. Allah var Gözdede çok güzel bir kızdı ama bizim Emoşun aşık olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi tamam gözde onu kaç kere reddettiği için ona karşı zaafı var ama bu aklıma gelmezdi.

" Aşk acısı hiç yaşamadım yardım edemem." yani doru ilk barana aşık oldum ama ondada hiç üzülmedim.

" Kızım bir sussana sen daha da üzüyorsun" dedi ceren. " napiyim doğru."

" Tabi Baranla bir ayrılın görürüm o zaman ben seni" dedi emre.

" Tövbe de lan öyle birşey olmiyacak." dediğim gibi Cemin çıkıp gitmesi bir oldu iyi oldu şimdi daha rahat olabilirim.

" Şimdi Emoşum bence çok geç olmadan sen bu kıza tüm hislerini söyle hayır derse kendisi kaybeder sana başka kız mı yok elini sallasan ellisi."

" Melisa sussana ya daha çok üzüyorsun ama" " ama doğruları söylüyorum" 

" Emre şu sürtüğü dinleme sen" bak bak laflara baksen.

" Hadi be sen sanki aşk uzmanısın" " senden iyi olduğum kesin" biz cerenle böyle didişirken emre araya girdi.

" Kızlar yeter artık ikinizde yardımcı olmuyorsunuz niye çağırdıysam tamam gidin artık biraz yanlız kaliyim ne yapacağıma karar verince sizi ararım"

" İyi ben Dorukla buluşucam" 

" Yeter artık bunalttın çocuğu sende". " Ya kızım yeter çok üstüme geliyorsun seni Barışa diğcem artık" tehdite bak boş çokta tın

" Ne diğceksin Melisa sevgilimle buluşmama izin vermiyo çok üstümemi geliyo diycen savaş seni öldürür benden demesi"

" Pis sürtük" Biz böyle Cerenle kavga ederken emre bize şaşkın şaşkın bakıyordu yazık yavrucağa. 

" Neyse emrecim görüşürüz sana iyi acılar." diyip evden çıktım cerende arkamdan geldi.

" Sen eve git ben doruka gidiyorum". " iyi tamam geç kalma yada naparsan yap umrumda değil " diyip taksiye atladım. Eve gelince ilk olarak odama çıktım balkon penceresine baktığımda tövbe bismillah. 


ÇOK BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DLERİM VE BÖLÜM SONU GÖRÜŞMEK ÜZERE ÖPÜLDÜNÜZZ........




Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin