Bölüm 35

4.8K 239 23
                                    

BİR İKİ GÜN İÇERİSİNDE TOPLAM 5 VEYA 6 BÖLÜM YAYILAMAYI DÜŞÜNÜYORUMM.


Son olarakta masaya salatayı koyduktan sonra pizzamı fırından çıkardım. Herşey hazırdı geriye tek bir iş kalıyordu o da içeriye girmek için mızmızlanan Baran'ı içeri almaktı. Kapıyı açmamla kapıya atacağı yumruk havada kaldı. " Noluyo?" dedim kollarımı kavuşturarak.

" Acıktık be" 

" İyi gir be" dedim ve mutfağa aldım. 

Baran masayı gördü ve şok oldu. " Oha!" dedi. Bende sırıtarak " Tabe lan!" dedim. Bana doğru gelmeye başladı. Yanıma vardığında dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.

" Sende daha ne cevherler var acaba?" 

" Bilmem. Neyse hadi otur ye!"

" Tamam" dedi ve oturdu.

************

Yemek bittiğinde Baran karnını tutup geri çekildi. Çok tatlı görünüyordu.

" Seni geberteceğim" dedi somurtarak.

" Neden"  diyeceğini merak etmiştim.

" Çünkü çok güzel yemek yapıyorsun ve ileride evlenince ben kilo alıcam. Bu yüzden seni öldürürsem kimseyle evlenmem ve formumu korurum"

" Öldür zaten sen beni öldür- Sen ne dedin?" 

" Ne dedim" dedi sırıtarak.

"Evlenmek dedin. seni dedin. öldürürsem dedin-" heycandan ayağı kalkmıştım. oda ayağı kalkıp yanıma geldi.

" Zaten hep yanımda olucaksın. Sen evlenmek istiyorsan evleniriz güzelim."

Ona sarılıp " Teşekkür ederim" dedim.

O da hemen " Ama hemen evlenirizde demedik yani biraz büyü ondan sonra".

" Şerefsiz" diyip gidiyordumki kolumdan tutup çekti ve sarıldı. " Buraları ben mi toplicam. Topla şuraları."

" Nah toplarım sen toplican tabi"

" Oldu. Kalsın o zaman benim için sorun yok. Sonra böcekler falan basar ben senin için söylüyorum." Böcek lafını duyunca hemen atladım. " Böcek mi? ıyk. neyse ya ben toplarım." dedim. 

O da sırıtarak salona geçti. Hadi Bismillah.

****

İşler bitti ama ben onlardan önce bittim. Belimi tuta tuta Baran'ın yanına hamileler oturur ya hah işte onun gibi piste inen ucak misali yavaşça kendimi bıraktım ve acıyla inledim " Ah! Baran! Napıcam ben? Belim çok fena Baran!"

"Noluyo be?"

" Mal belim ağrıyor. Bünye alışık değil tabi birden 50 kişinin yapacağı işi tek başıma yaptım. Benim belim ağrımasında kimin beli ağrısın."

" Ben geçirmenin yolunu bili-" sözünü tamamlayamadan suratına yastığı yapıştırdım.

" Yapma şu terbiyesizliği ya ! Mal insan!"

" Doğamda var güzelim. AHH!" tekrardan suratına yastığı yapıştırdım.

" Kızım vurma suratıma bu suratı görmek için kendini yırtanlar var!"

" Ha öylemi o zaman o kendini yırtanlara git! Gidiyorum ben!" Ayağa kalkmamla beni kucağına alması bir oldu. Çığlığı bastım.

" Baran! Bıraksana oğlum beni! Öküüüz!"

" Of cırlama be!"

" sanane ya indir beni." 

" Tamam indirdim" yatak odasına getirmişti .

" Niye getirdin beni buraya, sen o kendini yırtanları getirsene. Biraz gül cemaline baksınlar. Ben zaten-" lafımı dudakları kesti. Geri çekildiğinde kıskandınmı

" Kıskandınmı ?" " Hah benmi ne kıskancam hah!"

" Seni seviyorum ve senden başkasında gözüm yok"  " Ama-"

" Aması yok Melisa seni seviyorum ulen varmı ötesi." 

" Pis kıro" dedim kıkırdayarak. Bana yaklaşıp sarıldı.

" Seni seviyorum" diye fısıldadım.

BEN BARANLA MUTLUYDUM.


VE BÖLÜM SONU .

MELBA VEYA BAMEL NASILLL.




Aşkın Öküz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin