MEDYA CEREN
DORUK'DAN
Bugün Ceren ile Melisa okula gelmemişti. Niye gelmediklerini çok merak ediyorum. Baranın yanına geçip oturdum. Sinirli gibiydi.
" Melisanın okula gelmemesinin nedenini biliyormusun." Bana bakıp sırıttı.
" Galiba biliyorum dün onu öpünce karşıma çıkacak cesareti olmamıştır."
" Öptün mü lan kızı?"
" Evet" dedi.
" Hoşlanıyormusun yoksa kızdan."
" Ne hoşlanması yok öyle bişey benim tek bi amacım var onu alınca işim biter" dedi.
Aslında yalan söylüyordu Baranı çocukluğumdan beri tanırım bence Melisadan hoşlanıyordu.
" İyi sen bilirsin" dedim.
Ve Cereni düşünmeye başladım Ceren çok güzel bi kızdı. Hoşuma gidiyordu Cerenden yavaş yavaş hoşlanmaya başlamıştım.
İlk defa bir kıza değişik duygular hissediyordum. En iyisi Cereni aramak bugün neden okula gelmediğini anlamaktı.
Melisayı anlıyordum ama Ceren niye gelmemişti ki. Cereni aramaya başladım üçüncü çalışta açtı.
" Efendim Doruk"
" Nasılsın diye aramıştım bugün okula gelmeyince merak ettim"
" İyiyim abim ile Melisanın abisi geldide onun cezasını çekiyoruz."
" Ne cezası"
" Dün Melisa ile Baran bara gitmişti ya işte akşam abimgil geldi Melisayı aradık cevap vermeyince onu bekledik saat 02:30 da gelince abisi sinirlendi ve ceza verdi bir hafta okula gelemeyeceğiz evdende çıkamıyoruz etrafta dolu koruma var"
" Peki sen neden cezalısın"
" Melisayı savunduğum için" dedi.
" Tamam" birden çığlık sesi geldi.
" Doruk sonra görüşürüz kapatmam lazım"
" Tamam gör-" demeden telefonu kapattı.
Hemen Baranın yanına gidip olanları anlattım.
" Böyle ceza mı olur lan"
" Bende anlamadım"
" Tamam ben gidiyorum derse girmiğcem"
" Peki git" dedim . ben okulda gayet iyidim.
CEREN'DEN
Dorukla konuşurken gördüğüm şeyle çığlık attım.
" Doruk sonra görüşürüz kapatmam lazım" dedim.
" Tamam gör-" demeden telefonu kapattım.
Saçlarım çok kötü görünüyordu. Melisa birden yanıma geldi.
" Noğuldu"
" Ebenin körü oldu saçlarıma ne yaptın"
Melisa kahkaha atarak " arap sabunu sürdüm" dedi.
" Buna nasıl cürret edersin seni kaltak"
" İntikam canım intikam" dedi kahkaha atarak gitti.
Pis sürtük saçlarımı ne hale getirmiş hemen banyoya girip saçlarımı temizlemeye başladım.
Bundan sonra Melisaya kötü şakalar yapmiğcaktım sonra ben zararlı çıkıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Öküz Hali
Teen Fiction"Seni seviyorum bücür" "Bende seni seviyorum öküz" "Güldüğünüz zaman hayat daha i...