·Seven·

227 25 1
                                    

"Çok iyiydin tatlım." Fred, Maise'ye bakıp güldü. Quidditch maçından çıkmışlardı. Tıpkı babası ve amcası gibi o da bir vurucuydu. Gayet de iyiydi.

"Teşekkür ederim Maise." Maise anaç bir şekilde gülümsedi. Fred'e karşı içinde büyük bir şefkat vardı ve o şefkati saklamak değil göstermek istiyordu. Zamanında sevdiği çocuktan saklamıştı. Şimdi onun yeğeninden saklamak istemiyordu.

"Yorulmuşsundur şimdi. Hadi git bakalım bir duş alıp uzan." Fred, başını hayır anlamında salladı.

"Dünya Quidditch maçında kaldım. Onu senin ağzından dinlemek istiyorum. Lütfen bana sen anlatabilir misin?" Maise hafif bir şekilde gülümsedi.

"Peki mademm. Gel şu kenara oturalım." Fred heyecanla otururken Maise de gülerek oturdu.

-------------------------------------------

"Ahhhh." Maise, üzerindeki ağırlıkla beraber ufak bir inilti çıkardı. Gözünü aralayıp üzerindeki ağırlığa baktı.

"Bugün maç günüüüü. Hadi kaallkkk." Maise üzerindeki Ginny'i yere itti. Ginny de güldü. "Ben hazırım bileee. Çıkıyorum sende hazırlaannn." Ginny son bir kez Maise'yi dürtüp odadan çıktı.

"YAPMASANIZA ŞUNU?!" Maise, Ron'un yüksek sesi ile kendine geldiğini hissetti. Öyle ki sesinin yüksekliği siniri ile eş değerdi.

"Hadi hadi ağlama Bastıbacak Ronny. Sadece ufak bir şaka." Ron'un sinirli gülüşü duyuldu.

"Eşyalarımı örümceğe çevirmek UFAK BİR ŞAKA MI?!" Maise güldü ve yataktan kalktı. Molly, yatağa genişletme büyüsü yapmıştı böylece Ginny ve Maise aynı yatakta yatmışlardı. Maise yatağı düzeltip kapıyı açtı. Ron ve ikizler hala tartışıyorlardı. Karşı odadalardı ve kapı açıktı. Kapı sesi gelince üçlü Maise'ye döndü.

"Gördün mü Bastıbacak Ronny senin yüzünden şekerli viskim uyandı. Günaydın şekerli viskim." Maise, Fred'in bu normal tavrına karşın gülümsedi. Normala döneceklerdi evet fakat bu kadar normal olmasını ya da bu kadar hızlı olmasını beklemiyordu.

"Ron yüzünden uyanmadım Fred. Ayrıca ne diye çocuğun eşyalarını örümceğe çeviriyorsunuz ki?" Ron hafifçe kıkırdadı.

"Gördün mü şekerli viskin de benim yanımda aptal?!" İkizler, Ron'un kafasına vurunca Ron sinirle odadan çıkıp kendi odasına ilerlemeye başladı. Maise de gülüp banyoya indi. Elini yüzünü yıkayıp tekrar odaya çıktı ve bavulunu açtı. Düz siyah dar paça pantolonunu çıkardı ve hızlı hareketlerle giyindi. Üzerine yarım kollu çizgili bir tişört giyindi. İnce siyah ve mor renkli 2 bileklik taktı. Pencereyi açıp havaya bakınca soğuk havayı hissetmişti. Onun için bir hırka da aldı. Hırkayı çıkarırken bavulun içinden bir poşet düştü.

"Bu ne ya?" Maise poşeti eline aldı ve poşetin içindeki hediye paketini açmaya başladı. Paketin içinden de bir kutu çıktı. "Matruşka gibi ne yapmışım ben acaba?" Kutuyu da açınca içinden siyah, ince ve zarif bir saati çıktı. "Ah doğru Fred affetmezse diye hediye almıştım.bAklım nerede ki..." Maise, saati kenara koydu ve peruğunu kontrol etti. Sıkı olduğuna emin olduktan sonra bir at kuyruğu yaptı ve kendini aynadan son kez kontrol etti. Görüntüsünü hoş bulunca eline saat kutusunu da alıp odadan çıktı.

"FREEEDD HADİSİNE YA!?" Maise, George'un aşağıda olduğunu anlayınca rahat nefeslerle ikizlerin odasının önüne gitti ve kapıyı iki kez tıklattı.

"Tamam geldim dedim sa... Şekerli viskim? Bir şey mi oldu?" Maise elindeki kutuyu direk Fred'e uzattı. Fred şaşırmış bir şekilde kutuyu aldı. "Bu ne?"

"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭" / Fred WeasleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin