Fred günlüğü açtığında içinden bir fotoğraf çıktı. Bu amcası ve Maise idi. Fred'in yüzünde yara bandı vardı ve Maise'nin göğsüne sokulmuştu. Tatlıydı. Fred merakla sayfayı okumaya başladı.
------------------------------
Maise Slytherin ve Gryffindor arasında bir hararetlenme olduğunu gördüğü anda sahaya inmek için adımladı. Ve yaklaştıkça Lee ve Dean'ın Fred'i zorla tuttuğunu gördü. George delirmiş gibi Draco'ya yumruklar savuruyordu. Bir yandan Ron ve Seamus'ta Harry'i tutuyorlardı.
"BIRAKIN BENİ!" Fred'in yüksek sesi duyuldu. "O ŞEREFSİZ BENİM AİLEMİN ADINI DAHİ AĞZINA ALAMAZ. O AĞZINI SÖKERİM YÜZÜNDEN!" Maise hızlıca sevgilisinin önüne koştu. Oğlanı hızlıca kolundan tutup sahadan uzaklaşırmaya başladı. O sırada Lee ve Dean'da George'u, Draco'nun üzerinden aldılar. "Maise! Bırak beni!"
"Bırakamam Fredie! Seninle hastane kanadına gidiyoruz!" Maise sert tavrıyla konuştu. Ama Draco bir hakaret daha savurduğunda Maise sevgilisini tutamadı. En son gördüğü şey Fred'in büyük bir sinirle Draco'ya doğru koşmasıydı.
Ve işte şimdi buradaydı. Hastane kapısının önündeydi. Angelina, Ron, Lee, Maise ve Hermione büyük bir endişe ile hastane kanadının önündeydiler. Yanlarında da aynı gerginlikle duran Blaise, Pansy ve Theodero vardı. Ortam oldukça gergindi. İki tarafta oldukça yaralanmıştı.
Maise, kapı açıldığı gibi içeri girdi. İlk önce ablacıl bir tavır ile Harry'nin saçını okşayıp alnından öptü, George'a da aynı şeyi yapıp sevgilisinin yanına koştu ve oğlana sarıldı. "İyi misin? Canın acıyor mu? Yaraların çok ciddi mi? Yüzün çok acıdı mı?" Maise art arda oğlana sorular sordu. Fred ise kollarının sevgilisinin beline doladı ve kızı kendine biraz daha yaklaştırdı.
"Sakin ol güzelim. Biz iyiyiz." Kızın kulağına fısıldadı oğlan. "Beni hâlâ burada görmeye alışamadın ama burası bizim ikinci evimiz." Üç oğlan birbirlerine bakıp kahkaha attılar. Maise, sevgilisinin omzuna vurdu.
"Bu durumda ciddi ol bari! Korktum senin için. Gerizekalı." Fred kızın gerginliğine kıkırdadı. Ve kızın başına bir öpücük kondurdu.
"Emin ol Maise bir daha olsa bir daha yapardık. O kendini bilmez aptal doğru konuşmayı öğrenmeli." Harry konuşurken ikizler onayladılar.
"Ah Merlin! Hiç akıllanmayacaksınız!" Maise derin bir nefes aldı. Angelina, George ile Hermione ve Ron da Harry ile ilgileniyordu. Ve Maise sevgilisinin yüzündeki yaralara bakıp parmaklarını hafifçe üzerinde gezdirdi.
"Belki bir öpücük bunların acısını geçirebilir." Fred flörtöz ses tonuyla konuşup kıza abartılı bir göz kırpış verdi. Maise gözlerini devirdi. "Hey bu kabaydı! Hâlâ canım acıyor!"
"Ama hâlâ flörtöz olabiliyorsun!" Maise söyledi ve kıkırdadı.
"Hadi ama aşkım bunu benden esirgeyemezsin! Ufak bir öpücük sadece!" Fred dudaklarını büzüp büyük bir dramatiklik ile konuştu. Maise sevgilisine bakıp kıkırdadı.
"Belki insanlar olmadığı bir zamanda bebeğim." Fred dramatik bir şekilde nefes verirken Maise kıkırdadı ve oğlanın yanına uzandı. "Hadi başını uzat ve biraz dinlen. Buna ihtiyacın var." Fred küçük bir gülümseme ile başını sevgilisinin gögsüne gömdü ve kollarını kızın beline doladı. Maise de oğlanın saçlarını okşamaya başladı.
------------------------------
Fred resmi tekrar eline alıp inceledi. Birbirlerini böylesine seven bir çiftin böyle acı bir son ile ayrılması ne kadar adil idi? Fred korktu... İlerleyen zamanlarda günlüğü okuduğunda yüreği o yazılanları okumaya yetecek miydi? Acaba Maise, Fred'in ölümünden sonra da bu günlüğü tutmaya devam etmiş miydi? Bunu göreceğiz...
Evet yine ben ve yine bir geri dönüş. Hepiniz bana gıcık oldunuz biliyorum kjshfkjjsdk. Ama lütfen bana hak verinnn. Dil öğrencisiyim ve sınava hazırlanıyorum. Çok yoğun bir tempom var. Aklımda sürekli bölüm yazmak var. Burayı düzenli kontrol ediyorum sadece size baştan savma bölümler vermek istemiyorum. Sizi seviyorum <333
(Bu arada ben nedensizce her Skyfall dinlediğimde aklıma canım çiftim geliyor...🥺)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭" / Fred Weasley
Fiksi Penggemar"ᴍᴇʀʜᴀʙᴀ ʙᴀʏᴀɴ ʜᴀʏᴀʟᴇᴛ." ᴍᴀɪꜱᴇ,ᴋıᴋıʀᴅᴀʏᴀʀᴀᴋ ꜰʀᴇᴅ'ᴇ ᴅᴏğʀᴜ ɪʟᴇʀʟᴇᴅɪ ᴠᴇ öɴüɴᴅᴇ ᴅᴜʀᴅᴜ. "ᴍᴇʀʜᴀʙᴀ ʙᴀʏ ʜᴀʏᴀʟᴇᴛ."