"Neler oluyor Maise hiçbir şey anlamadım?" Maise arkasındaki Fred'e bakıp gülümsedi.
"Sadece beni takip et tatlım. Emin ol mutlu olacağın bir şeyler olacak." Fred bir şey demeden Maise'yi takip etmeye devam etti. McGonagall'ın odasına gelince durdular. "Kapıyı çal bakalım." Fred şüpheyle kapıyı çaldı ve içeri girdiler.
"Ah demek geldiniz Maise. Bende sizi bekliyordum." Maise gülümseyerek başını salladı.
"Neler oluyor profesör?" McGonagall, Fred'e anaç bir şekilde gülümsedi ve yanına gidip omzunu kavradı.
"Maise bana anıları canlı olarak izlemek istediğini söyledi. Ve ben de düşündüm, taşındım. Düşünselini haftada sadece 1 kere kullanmana izin vereceğim." Fred heyecanla gülümsedi. "Ama bundan başka hiçbir öğrenciye söz etmek yok anlaşıldı mı?" Fred gülerek başını salladı. McGonagall bir asa hareketi ile düşünselini ortaya çıkardı. "Hangi anıda kaldın?"
"En son babamların yaş iksiri yapma planılarında kaldım." Maise hafifçe kıkırdadı.
"Demek ki bunda kaldın." Dedi ve eli ile bir şişe gösterdi. Şişeyi eline aldı ve suyun içine döktü. Suyun içi anı ile beraber hareketlenmeye başlayınca Fred derin bir nefes alıp kafasını suya gömdü. Bunu ilk defa yaşıyordu ve gerçekten çok garip bir deneyimdi.
-----------------------------------
'Fred, Maise'yi görünce hızlıca onun yanına gitti ve onu takip etmeye başladı.'
Maise büyük salondan içeri girdi. Gördüğü görüntü onu pek şaşırtmamıştı. Harry ve Ron'un yanına ilerleyip orada durdu.
"Naber Maise?" Maise gülümseyerek ikiliye baktı. Ateş kadehine katılma istekleri gözlerinden belli oluyordu. Ama onlar belli ki Fred ve George gibi değildi ve kurallara uyuyorlardı. Gerçi onların da kuralları pek önemsediği yoktu ama...
"İyidir çocuklar sizden naber?" İkili aynı anda 'iyiyiz' diyince Maise tekrar ikizlere döndü. "Yine beni dinlemediniz değil mi?" İkizler, Maise'ye döndü.
"Şimdi bizi izle şekerli viskim." Fred ve George, Hermione'nin yanından kalkıp tam da kadehin önündeki çizginin orada durdular. Ellerindeki iksirleri karıştırdılar.
"Hazır mısın Fred?" George'un cümlesi ile Fred, başını evet anlamında salladı.
"Hazırım George." İkili genişçe gülümseyip kollarını birbirlerine doladılar. Ve iksirlerinin kapağını açtılar.
"ŞEREFE." İkizler iksiri içip çemberin içinden kadehe doğru atladılar. Hiçbir şey olmamıştı. İkizler gülerek ve aynı zamanda arkadaşlarının tezahuratları ile isimlerini kadehe attılar. Ama sonra beklemedikleri bir şeyler oldu. Kadeh onları çemberinden dışarı fırlattı. İkizler birbirlerine baktığında kesinlikle kır saçlar, sakal ve bıyıklar görmek istememişlerdi. Maise büyük bir kahkaha atınca salondan da kahkaha sesleri duyulmaya başladı.
"Hepsi senin yüzünden?!" George'un cümlesi ile Fred, George'un üzerine atladı.
"Hayır hepsi senin yüzünden?!" İkizler birbirlerini hırpalarken Maise kalabalığın arasından sıyrılıp ikizlerin tam önünde durdu. Hala gülüyordu.
"Kavga etmek yerine hastane kanadına gidin hadi." Dedi ve salondan büyük kahkahalar ile çıktı. Koridorda Profesör Flitwick ile karşılaşınca Flitwick onu durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭" / Fred Weasley
Fanfiction"ᴍᴇʀʜᴀʙᴀ ʙᴀʏᴀɴ ʜᴀʏᴀʟᴇᴛ." ᴍᴀɪꜱᴇ,ᴋıᴋıʀᴅᴀʏᴀʀᴀᴋ ꜰʀᴇᴅ'ᴇ ᴅᴏğʀᴜ ɪʟᴇʀʟᴇᴅɪ ᴠᴇ öɴüɴᴅᴇ ᴅᴜʀᴅᴜ. "ᴍᴇʀʜᴀʙᴀ ʙᴀʏ ʜᴀʏᴀʟᴇᴛ."