"Teşekkür ederim Georgie." George genişçe gülümsedi ve bakışlarını Maise'ye çevirdi.
"1 ay sonra tekrar geleceğim Maise. Senin için uygun değil mi? Tekrar gitmek isteyeceğini düşünüyorum." Maise şeffaf göz yaşları arasında gülümseyerek başını salladı. Ve sonra da el sallayarak okuldan içeri girdi. George da Maise'nin içeri girişini izleyip arabasına ilerledi. Ve hüzünle arabasına binip gitti.
"Maise, düşünseline gidebilir miyiz?" Maise birden önüne çıkan Fred'e gülümseyip başını 'evet' anlamında salladı ve ikili düşünseline ilerlemeye başladılar. Müdür odasının kapısını çalıp girdiklerinde McGonagall düşünselini hazırlamıştı.
"Geleceğinizi biliyordum. Hatta anıyı da düşünselinin içine döktüm. Geç bakalım Fred." Fred heyecanla başını düşünselinin içine sokarken McGonagall, Maise'nin yanına ilerledi.
"İyisin Maiseciğim değil mi?" Maise, evet anlamında başını salladı. Ama iyi değildi.
*****************************
"Tamam Profesör Flitwick fakat neden? Bu... Beni biraz korkutuyor." Flitwick boğazını temizleyip Maise'ye döndü. Yüzünde geniş bir gülümseme vardı.
"Baloda senin özel olarak keman çalmanı istiyorum. Peki şimdi senin için korkutu bir şey mi Maise?" Maise heyecanla gülümserken Flitwick'e baktı.
"Hayır tabii ki. Seve seve profesör. Yani seve seve çalarım. Böyle bir şansı bana verdiğiniz için teşekkür ederim. Nasıl mutlu olduğumu bilemezsiniz?!" Flitwick geniş bir şekilde gülümserken Maise de aynı şekilde gülüyordu. Maise ayaklandı. "Çıkabilir miyim profesör?" Flitwick başını evet anlamında sallayınca Maise çıktı. Ve onu kapıda bekleyen Angelina'ya sarıldı. "Baloda özel olarak keman çalacağımm." Angelina heyecanlı olduğunu belli eder bir mırıltı çıkarıp Maise'ye sarıldı.
"Adına çok sevindimmmm." Maise gülümseyerek Angelina'dan ayrıldı ve ikili Gryffindor ortak salonuna ilerlemeye başladılar. "Sen git benim kütüphaneden kitap almam lazım. Senin de birkaç kitap alman lazımdı ben onları da alırım." Maise tamam anlamında başını sallayıp Angelina'ya öpücük attı ve şişman kadının tablosunun önüne geçti. Şifreyi söyleyip içeri girdi.Birden önüne çıkan Fred'i beklemediği için irkildi. Zamanı her zaman nasıl tutturduğu hakkında bir fikri yoktu.
"Her zaman şu zamanı tutturmayı nasıl başarıyorsun Fred?" Fred kahkaha attı ve bir şey olmamış gibi konuşmayı baştan aldı.
"Selam şekerli viskim." Maise, Fred'e döndü ve az önceki korkusu nedeni ile derin nefesler almasına rağmen gülümsedi.
"Selam?" Fred boğazını temizlerken George ve Lee de kahkahalar ile gülüyordu.
"Sana bir şey söyleyeceğim." Maise, dinlediğini belli eder bir şekilde Fred'e baktı. "Gece 2'de burada?" Maise hayal kırıklığına uğrasa da gülümseyerek başını sallayınca Fred göz kırparak George ve Lee'nin yanına ilerledi. Maise de gülerek odasına gitti. Balo için keman bestesine çalışması gerekiyordu. Fred yanına geldiğinde ondan bir teklif beklemişti. Ama gelmemişti ve bu onu hayal kırıklığına uğratmıştı. Gece 2'ye kadar Angelina'nın imalı laflarını dinledikten sonra tam 2'de aşağıya indi ve Fred ile karşılaşınca gülümsedi. Şömine açıktı. Fred de mutfaktan atıştırmalık bir şeyler almıştı. Maise gidip Fred'in yanına oturdu ve şekerli viskisini içmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭" / Fred Weasley
Fanfiction"ᴍᴇʀʜᴀʙᴀ ʙᴀʏᴀɴ ʜᴀʏᴀʟᴇᴛ." ᴍᴀɪꜱᴇ,ᴋıᴋıʀᴅᴀʏᴀʀᴀᴋ ꜰʀᴇᴅ'ᴇ ᴅᴏğʀᴜ ɪʟᴇʀʟᴇᴅɪ ᴠᴇ öɴüɴᴅᴇ ᴅᴜʀᴅᴜ. "ᴍᴇʀʜᴀʙᴀ ʙᴀʏ ʜᴀʏᴀʟᴇᴛ."