·Fifteen·

136 15 0
                                    

"Merhaba Bayan Hayalet." Maise, kıkırdayarak Fred'e doğru ilerledi ve önünde durdu.

"Merhaba Bay Hayalet." Fred de kahkaha atarken Maise'yi süzdü. Ve ikili tenha bir yere ilerledi.

"1 hafta benim için çok zor geçti." Fred, her zamanki munzur gülüşünü Maise'ye sundu.

"Eskiden de hemen özlerdin beni. Bakıyorum da hiç değişmemişsin şekerli viskim." Maise gözlerini devirse de sonradan Fred ile beraber kahkaha attı.

"Bunu 5 dakika beni göremedikten sonra beni görünce hızlıca koşup bana sarılıp 'neredeydin şekerli viskim?' diyen çocuk mu söylüyor Fred?" Fred'in kahkahası genişlerken Maise ,Fred'in attığı sesli kahkahayı dinliyordu. Bu kahkaha içinde bir boşluk bırakmış, eski günlerini hatırlatmıştı ona. Fred'i canlı gördüğü, kendisinin canlı olduğu zamanların özlemini en derine kadar hissetti. Bu canını acıtan bir histi. Ama şu an bu hissi hissetmemeliydi. "Birazdan Fred ile düşünseline gideceğiz. Noel balosunun nasıl geçtiğini çok merak ediyor." Fred kahkahasını kesip özlemle gülümsedi. Çapkın bir şekilde Maise'yi süzdükten sonra güldü.

"Çok yakışıklıydım o gün ya." Maise Fred'in hiç değişmeyen egosuna büyük bir kahkaha attı.

"Bende çok güzeldim." Fred de kıkırdadı ve sevdiği kıza tekrardan çapkın bakışlarını gönderdi.

"Tabii ki öyleydin. Hemen kıskanma." Maise hızlıca Fred'e döndü. Ama hala gülüyordu.

"Aaa neyini kıskanayım senin Bay Hayalet?" Fred tekrar geniş bir kahkaha attı.

"Balo gününü hatırlamıyorsun herhalde Bayan Hayalet?" Maise hem Fred'in tıpkı Noel balosunda onu gördüğünde attığı çapkın bakışın aynısını atmasına, hem de dediğine güldü.

-----------------------------------------

Maise,aşağıya inmeden önce son kez aynadan kendini süzdü. Grilere bürünmüştü ama bu halinden gayet memnundu. Kalın askılı elbisesinin askısını düzelttikten sonra da eğilip bileğinin 1 tık üstünde olan eteklerini düzeltti. Elbisenin göğüsünden eteklerine kadar düğmeleri vardı ama göze batmıyor hatta aksine hoş ve asil bir görüntü katıyordu. Belinde de ince bir kuşak vardı.Maise'nin gözü kuşağına kayınca onu da düzeltti. Ayakkabılarında da bileğine sarılan ve elbisenin kuşağını tamamlayan ipler vardı. Maise eğilip onları da sıkıca bağladı. Ve aynadan kendini iyice süzdü.

"Hadi Mai artık inelim. Her an gecikebiliriz." Maise gülümseyerek Angelina'yı süzdü.

"Çok güzel olmuşsun Angie." Angelina da gülümseyerek Maise'nin yanına ilerledi ve ikili birbirlerinin görüntülerini tekrardan baştan aşağıya süzdüler.

"Sende öylesin Mai.Hem de her zaman." Maise gülümsedi ve peruğunu da alıp sıkıca kafasına geçirdi. Peruğuna önceden şekil vermişti. Saçı ile aynı olan perukta hiçbir değişiklik yapmamıştı. Sadece önden iki küçük tutam alıp arkadan küçük mor bir toka ile birleştirmişti. Tam kapıya ilerlemişlerdi ki Maise hızlıca masasına ilerleyip takı kutusunu açtı. Fred'in ona verdiği kelebekli yüzüğü de parmağına taktı. Angelina da Maise odadan çıkınca gülümseyerek kapıyı kapatıp Maise'nin peşinden aşağıya inmeye başladı.

"Nerede kaldı bu kızlar ya?" Lee, söylenen ikizlere bakıp büyük bir kahkaha attı ve partneri ile Gryffindor ortak salonundan ikizlere dilini çıkartarak çıktı.

"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭" / Fred WeasleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin