"Maisee sonunda seni buldum!?" Maise, Fred'in seslenişi ile arkasını dönüp Fred'e baktı.
"Efendim Fredciğim bir şey mi oldu?" Fred gülümseyerek Maise'nin yanına gitti.
"1 haftadan fazla etti. Düşünseline gidebilir miyiz?" Maise biraz düşündü ve tamam anlamında başını salladı.
"Gidebiliriz Fred. Fakat tüm ödevlerini bitirdiysen tabii." Fred başını sallayıp gülümsedi.
"Yarına yetiştirilmesi gereken ödevleri senin sayende cumartesi bitirmiştim. Bugün de Pazar yani dinlenme günüm. Artık gidebilir miyiz lütfen?" Maise tekrar tamam anlamında başını sallayınca ikili Profesör McGonagall'ın odasının önüne geldiler. McGonagall da tam o sırada çıkıyordu.
"Profesör McGona..." McGonagall, Fred'in ne diyeceğini tahmin edip evet anlamında başını sallayınca Fred ve Maise birbirine bakıp gülümsediler.
"Siz geçin benim işlerim var." İkili başını tamam anlamında sallayıp McGonagall'ın çıkmasını beklediler. McGonagall gidince de odaya girdiler.
"Nerede kalmıştın tatlım?" Fred gülümsedi ve anıların yanına gidip incelemeye başladı.
"En son üç büyücü turnuvası için isimler kadehe atılmıştı." Maise gülümsedi ve o da Fred'in yanına geçip anılara göz gezdirdi. Sonra bir anıyı eline aldı.
"İşteeee buuuu. Sonraki anııı." Maise, anıyı alıp Düşünseline boşalttı ve pencerenin önüne gitti.
---------------------------------------
"Şekerli Viskim bir bakar mısın..?" Maise, kızlar yatakhanesine merdivenlerinden Fred'in seslenişini duyunca daha da hızlı indi ve Fred'in önünde durdu.
"Normalde bu saatte kalktığını hiç görmemiştim Weasley?" Fred gülümsedi.
"Bak hemen hayır deme ama... Ben de senle gelsem olmaz mı?" Maise hafifçe güldü.
"Ne zaman hayır diyeyim?" Fred kahkaha attı ama sonra herkesin yattığını hatırlayınca sustu.
"Maise sadece ...Yanında olmak istiyorum..." Maise bir şey demedi. "Kahvaltımı yaptım. Hazırım. Hiçbir şey demeden otururum sadece. Hadi ama Maise..." Maise boğazını temizledi ve ilerlemeye başladı. Fred de arkasından bakıyordu. Maise arkasını döndü.
"Eee ne bekliyorsun Weasley gelsene." Fred gülerek Maise'yi takip etmeye başladı.
"Bana hayır diyemeyeceğini biliyordum şekerli viskim." Maise ve Fred sessizce kıkırdadı.
"Orada demedim ama istersen şimdi diyebilirim Weasley?" Fred hemen başını hayır anlamında salladı. O sırada Dumbledore'nin odasına yaklaşmıştılar bile.
"Hiç gerek yok şekerli viskim." Maise güldü. İkili Dumbledore'un odasına geldiklerinde Dumbledore memnuniyet ile ayağıya kalktı. İkiliyi iyice süzdü.
"Sonunda birilerine anlatmışsın Maise. Birilerinin sana destek olması çok iyi. Bunu tek başına atlatmak zorunda değilsin." Maise gülümsedi. "Hadi tut Fred'in kolunu." Maise, Fred'in kolunu tuttu.Dumbledore kendi asasını onlara doğrulttu. Ve onları cisimledi. İkili Maise'nin evinin önüne geldiler. Fred midesini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭" / Fred Weasley
Fanfiction"ᴍᴇʀʜᴀʙᴀ ʙᴀʏᴀɴ ʜᴀʏᴀʟᴇᴛ." ᴍᴀɪꜱᴇ,ᴋıᴋıʀᴅᴀʏᴀʀᴀᴋ ꜰʀᴇᴅ'ᴇ ᴅᴏğʀᴜ ɪʟᴇʀʟᴇᴅɪ ᴠᴇ öɴüɴᴅᴇ ᴅᴜʀᴅᴜ. "ᴍᴇʀʜᴀʙᴀ ʙᴀʏ ʜᴀʏᴀʟᴇᴛ."