·Twenty four·

48 6 2
                                    

Fred şaka dükkandaki yorucu bir günün ardından sonunda yatağına oturabilmenin mutluluğunu yaşıyordu. Oğlan yatağına rahatça uzandı ve çekmecesine doğru eğildi. Çekmecesinden günlüğü çıkardı. Ve ilk gün yaşadığı gibi bir heyecanla günlükte kaldığı yeri açtı.

------------------------------

"Gayet iyisin, Harry. Sadece karşındaki insanlarla daha sakince konuşmalısın." Maise ihtiyaç odasını toplarken gergin olan Harry'e bakıp konuştu. "Biliyorum bu oldukça zor. Daha önce hiç öğretmenlik yapmadın. Fakat inanıyorum ki bunu yapman hepimiz için çok daha iyi olacak." Maise, Harry'nin sırtını sıvazlarken Harry, Maise'ye gülümsedi.

"Artık çıkmalıyız. Her an Flich buralara gelebilir." Hermione'nin sesi ile herkes ihtiyaç odasını toplama konusunda hızlandı. Herkes işini bitirince gruplar halinde ihtiyaç odasından çıkmaya başladılar. İlk çıkan grup Fred, George ve Maise idi.

"Güzellliiimmm..." Fred'in yanına sırnaşması ile Maise, Fred'e baktı ve erkek arkadaşını baştan aşağı süzdü.

"Ne istiyorsun, Fredie?" George kıkırdarken Fred alınmış gibi bir yüz ifadesi takındı. Ve elini kalbine doğru götürdü.

"Ben sana sadece senden bir şey istediğim zaman mı böyle sesleniyorum şekerli viskim?" Maise erkek arkadaşının rolünü bir süre daha izledi. Ve gözlerini devirdi.

"Hayır. Ama her zaman bu ses tonunu kullanıyorsun ve kullandığın lakapları edalı bir şekilde uzatıyorsun." Fred bunun bir iftira olduğu hakkında yaklaşık iki dakika boyunca konuştu. Maise en son dayanamayıp oğlanın ağzını kapadı. "Merlin! Tam bir drama queen'sin, hayatım!" Fred rolünün yoğunluğunu biraz daha arttırırken George ve Maise gülüyordu. "Tam olarak bundan bahsediyorum."

"Sevgilim ve ikizim gözümün önünde benimle dalga geçiyorlar! Ben bu yükle nasıl yaşayacağım!" Fred rolünün hızını alamayıp bayılma numarası yaptı. George ve Maise yaklaşık bir dakika yerde yatan oğlana baktılar. Fred'de tam bir dakika boyunca bayılma numarasını sürdürdü. Maise ve George birdakika sonra tekrar ortak salona doğru ilerlemeye başladılar. Fred onlardan on beş saniye sonra hızlıca ayağıya kalktı ve ikiliye koşarak yetişti.

"Tamam belki İksir ödevimi tamamlamamış olabilirim. Hepsi bu şekerli viskim!" Maise erkek arkadaşına baktı. Ve elini alnına vurdu.

"Drama queen olmakla kalmayıp aynı zamanda tam bir baş belasısın." George ortak salonun şifresini söyleyip gülerek içeri girerken Fred, Maise'yi takip ediyordu.

"Hadi ama tatlım! Beni sevdiğini biliyorum!" Fred sevgilisine abartılı bir şekilde göz kırptı. Ve Maise kıkırdadı. "Hah işte aradığım kıkırdama. Bu ödevi bana vereceğin anlamına geliyor değil mi?"

"Peki ya vermezsem?" Maise kendini yorgunlukla koltuğa attı ve oğlana baktı. "Diyelim ki bugün canım ödevimi sana vermek istemedi. Ne yapacaksın?" Fred kız arkadaşının oldukça yakınına otururken özgüvenli bir şekilde konuştu.

"Vereceğini ikimizde biliyoruz, tatlım. Böyle oyunlar oynayıp kendini yorma." Fred başını sevgilisinin hizasına eğerek konuştu. Ve kız arkadaşının dudağına ufak bir öpücük kondurdu. Ve sonra kız arkadaşının yanında utançla kızarmasını izledi.

"Sana bunu toplum içinde yapma demiştim, aşkım!" Fred, kız arkadaşının mızmızlanması ile kıkırdadı ve kızın bir tutam saçı ile oynamaya başladı. "Keşke en azından haftada bir ödevlerini yapsaydın." Maise isyan ederek konuşurken Fred'in kıkırdaması sesli bir şekilde gülmeye dönüştü.

"Bu hafta Quidditch maçına sıkıca çalıştığımız için yapamadım, tatlım. Biliyorsun." Maise başını salladı.

"Sanki normalde ödevlerini çok düzenli yapıyormuşsun gibi konuşma!" Maise de sevgilisiyle beraber gülüştü. Ve sonra ciddileşti. "Zaten Umbridge düzgün antrenman bile yapmanıza izin vermedi! Pembe cadı!" Fred kız arkadaşına katıldığını belirten bir mırıltı çıkardı. Hâlâ kızın saçlarıyla oynuyordu. "Bu kadın Hogwarts'ın başına gelmiş en kötü şey! Geçen gün ne gördüm biliyor musun?" Maise, sevgilisine gördüğü şeyi anlatırken Fred ise sadece kızın saçıyla oynuyor ve kızı dinliyordu. Genellikle ilişkinin dinamiğinde konuşkan ve hareketli olan kişi Fred olsa bile bazen sadece susup kız arkadaşını izliyordu. Bu ona iyi geliyor, güç veriyordu.

------------------------------

"Maise'yi özledim... Okul açıldığında hemen yanına gitmem lazım. Bu anıları tekrardan düşünselinde izlemek için sabırsızlanıyorum." Fred bunları düşünürken günlük göğsünün üzerine düştü ve oğlan uyuyakaldı.

"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭" / Fred WeasleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin