·Sixteen·

124 13 3
                                    

"Maisee." Maise, hızlıca Fred'e dönüp gülümsedi. Fred de elinde Maise'nin eski günlüğünü tutmuştu.

"Hatırlarsan düşünseline gidecektik bugün." Maise, başını evet anlamında sallayıp gülümsedi.İkili McGonagall'ın odasına doğru ilerlemeye başladılar.

"Merak ettiğim bir şey var.Burada yaz tatiline kadar hiçbir tarih yok. Sayfalar mı yırtıldı? Ya da ne oldu?" Maise gülümseyerek başını hayır anlamında salladı.

"Hayır tatlım. Günlüğümü kaybetmiştim. Ve Fred yaz tatilinde ameliyat için yanıma gelirken getirdi. Onla konuşurken düşürmüşüm ve Fred almış. Ama tabii o zaman kadar vermeyi unuttu." Fred, anladığını belli edercesine başını salladı. McGonagall'ın odasına geldiklerinde kapıyı çalıp içeri girdiler.

"Hoşgeldiniz." Maise ve Fred gülümseyerek McGonagall'a selam verdiler. McGonagall, okul ile ilgili işlerle uğraşırken Maise ve Fred düşünselini hazırlamışlardı.

"Hazır mısın Fredciğim?" Fred gülümsedi ve bir şey demeden başını düşünseline daldırdı. Maise de gülümsedi.

----------------------------------------

Maise, gözlerini tekrar yoğun bakımda açtı. Derince bir nefes aldı ve cama baktı. 1 haftadır camı açık değildi ve daralmıştı. Camda onu izleyen babası heyecanla koşarken babasının camdaki yerini Fred almıştı. Maise geniş bir şekilde gülümserken içeri doktor girdi.

"Merhaba Maise." Doktor, Maise'yi kontrol etmeye başladı. Fred ve Maise'nin babası da dikkatle doktoru izliyorlardı. "Normal odaya alabilirsiniz." Hemşire, başını tamam anlamında sallayıp çıkarken Maise'nin doktoru ona baktı. "Çok iyi bir iş çıkardın Maise." Maise gülümsedi.

"Teşekkür ederim." Doktor da Maise gibi gülümsedi.

"1 hafta yoğun bakımdaydın ve camların kapalıydı. Şimdi seni normal odaya alacaklar. Ve seni görmek isteyenler gelip görebilecek." Maise, tamam anlamında başını salladı ve gözlerini kapadı.

"Şu an tekrar uykuya dalabilir miyim?" Doktor hafifçe gülümsedi ve başını evet anlamında salladı. Maise de gözlerini kapattı. Doktor odadan dışarı çıktı ve ikizlerle Maise'nin babasının yanına ilerledi.

"Durumu şu an beklediğimizden daha iyi. Birazdan normal odaya alıncak gidip görebilirsiniz. 1 hafta daha hastanede kalacak ve de bir refakatçi kalması gerek. Onu kendi aranızda kararlaştırırsınız. Bolca dinlenmesi lazım. Sıvı tüketimini arttırın." Doktor uyarılarını yaparken Maise'nin odasından içeri 3 hemşire girdi ve onu yoğun bakımdan çıkardılar. Fred, onların peşinden giderken George da ikizini takip etti. Maise'nin babası ise hala doktor ile konuşuyordu.

"Bizde girebilir miyiz?" George'un sorusu ile hemşirelerden biri başını 'evet' anlamında salladı ve hemşireler odadan çıktılar. İkili de hızlı adımlarla odaya girdiler. Fred hemen Maise'nin başının ucundaki sandalyeye oturdu. "O iyi ikiz merak etme." Fred, Maise'nin elini tutmuş okşuyordu.

"1 haftadır onu göremiyordum.Berbattı?!" George, destek vermek istercesine ikizinin omzunu sıvazladı. 1 haftadır ne kadar endişeli olduğunu görüyordu. O da arkadaşı için oldukça endişeliydi. Maise'nin babası da doktorla konuşmasını bitirmiş olacak ki içeri girdi ve gülümseyerek kızının saçını okşadı.

"Bay Allen izniniz olursa refakatçi olarak ben ve ikizim kalmak istiyoruz. 1 haftadır çok yorgunsunuz ve hastaneye yorulmamamız için gelmizi istemediniz. Bizde şimdi siz yorulmayın diye Maise'nin yanında kalmak istiyoruz." Jack, ikiliyi iyice süzdü.

"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭" / Fred WeasleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin