·Eight·

214 22 0
                                    

"Günaydın Fredciğim." Fred, Maise'ye döndü. Ve uykulu bir şekilde gülümsedi. "Dersine geç kaldın hadi koş." Fred gülümseyerek koşmaya başlarken ayakkabı bağlarına dikkat etmemiş olacak ki düştü. Maise bunun üzerine kahkaha attı. "Tıpkı baban ve amcan gibi sakarsın."

"Babam çok söyler bunu." Maise geniş bir şekilde gülümsedi. Fred kalkıp tekrar koşmaya başlarken Maise'ye bağırdı.

"ÜÇ BÜYÜCÜ TURNUVASININ OLDUĞU YERE GELDİM." Ve sonra da üst kata çıktı. Maise gülümseyerek kimsenin olmadığı ortak salona girdi. Üç büyücü turnuvası... Hem büyük bir felaketti hem de her şeyin değiştiği bir zamandı.İlk duyuru yapıldığı zamanı hatırladı. Herkes çok heyecanlıydı. Olacaklardan habersiz bir şekilde...

---------------------------

"İki dakika rahat duramaz mısın Fred?" Fred gülerek Maise'nin saçını bir kez daha çekti.

"Hmmm bir düşüneyim... Hayır duramam." Maise başını sallayarak önüne döndü.

"Şimdi herkes yerleştiğine göre fazlasıyla önemli bir duyuru yapmak istiyorum." Tüm öğrencilerin gözü meraklı bir şekilde Dumbledore'ye döndü.

"Kalemiz bu yıl sadece sizin ve bizim evimiz olmayacak, başkalarının da evi olacak.Ve bunun için de Hogwarts seçildi." Dumbledore konuşmasına devam edecekti ki Argus kapıyı açtı ve elindeki Mrs.Norris ile beraber her zamanki koşuşu ile içeri girdi.

"Bir şey mi vardı Argus." Dumbledore'un sorusu ile Argus daha da hızlandı.

"Evet var profesör." Hem koşuyor hem de başını sallıyordu. Öğrenciler Argus'un bu haline sessizce kıkırdadılar.

"Flitch'den daha iyi koşan var mıdır sizce?" Maise, George'un sorusu ile gülümsedi.

"Kesinlikle yoktur." Gryffindor öğrencileri kendi aralarından güldüler. Dumbledore ile konuşması biten Flitch fısıldaşan öğrencilerin arasından yine aynı şekilde koşarak geçti ve açık kapıyı kapatarak çıktı.

"Eveet ne diyordum? Haaa dediğim gibi efsanevi bir etkinliğe ev sahipliği yapmak için Hogwarts seçildi." Normalde Dumbledore'nin konuşmalarını sıkıcı bulan öğrenciler şimdi pür dikkat Dumbledore'u dinliyorlardı. Dumbledore bundan ziyadesi ile memnundu."Üçbüyücü Turnuvası."

Bilen öğrenciler hemen aralarında fısıldaşmaya başladılar. Maise karşısındaki üçlüye döndü. "Sessiz olun da profesörü dinleyelim." Üçlü de gülerek Dumbledore'ye döndü.

"Üçbüyücü Turnuvası üç okulu bir araya getirecek. Her okuldan yarışmak için 1 öğrenci seçilecek. Açık olayım, eğer katılmayı seçtiyseniz, tek başınıza durun. Bu yarışma korkaklara göre değil dediğim zaman da bana güvenin. Ama bunu sonra konuşuruz. Şimdi Beauxbatons Okulunun güzel bayanlarını ve büyülü müdireleri Madama Maxime'yi karşılamada bana katılın lütfen." Kapı açılınca herkes oraya döndü. Mavi kadife elbiseli, kafalarında mavi şapka olan asil kızlar içeri girdi ve nazik adımlarla dans ede ede yerlerine geçtiler. Arkalarında da dev bir kadın vardı. Okul müdireleriydi.

"Gerçekten çok asil gözüküyorlar." Maise'nin bu cümlesi üzerine Angelina başını evet anlamında salladı.

Bir kız -Fleur Delacoure- şapkasını çıkarıp tüm öğrencilere selam verdi ve o da yerine geçti. Erkekler coşku ile alkışlarken kızlar diğer okuldaki kızlara bu kadar ilgi gelmesinden pek memnun olmamışçasına alkışladılar.

"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐆𝐡𝐨𝐬𝐭" / Fred WeasleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin