38.Bölüm-Dünür

15.7K 730 72
                                    

Sonunda yayınlıyorummm iyi okumalar asi okuyucularım :D

Multide açamayanlar için Nil Karaibrahimgil - Hadi İnşallah var.

———————————————————————————————————————————————-

Son kez aynaya baktım ve telefonuma gelen bildirim sesiyle vestiyerin üstündeki telefonumu elime alıp gelen bildirime baktım

Gönderen:Kıçımın Asisi

"Kapıdayım."

Şimdi Emiri kaydetmemle ilgili iki saat lak lak yapardım ama heyecanım yüzünden kısa keserek ne anladıysanız o diyorum.

Kızlara bakıp zorla gülümsedim ve dışarı çıktım.Emir aşık olduğum arabasına yaslanmış yere bakarak sigarasının son demlerini içine çekiyordu.

Her zamanki siyahlarıyla yine göz alıcıydı görmeme rağmen gözleri gözlerimin önüne geldi o aşık olduğum mavileri.

İster istemez aklıma kaçırıldığım gün gelmişti.Emirlerin hala bir şey bulamadığını biliyordum,ellerindeki tek şey bir isimdi.Ve beni olabildiğince olayların dışında tutuyorlardı.Bu ne kadar sinirlerimi bozsada karışmıyordum karışırsam çıkamamaktan korkuyordum bir daha o mavileri görememkten korkuyordum.

Mavi benim için özgürlüktü ve mavi olmadan aciz bir köleydim.

Emir başını kaldırıp gözlerime baktı ve üstümü süzdü yüzündeki tebessüm ve gözlerindeki aşk beni benden alırken ona doğru yürüdüm.

Hafifce kıkırdadı "Sakin ol bücür sadece ailemle tanışacaksın"Yine yakalanmıştım.Yine!

Kafamı eyip yüzümü ondan sakladım.Daha sesli gülüp knouştu.

"Bence bizde Kırmızının 50Tonu filmini çekmeliyiz."Girinin 50Tonu filminin sahnelerini hatırlayarak dahada kızardım.

Hey hey.Asya Gürsoy derhal kendine gel!Kafamı kaldırdım ve Emire baktım yavaşca yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına sürttüm titrediğini hissettiğimde hemen geri çekilip arabanın kapısına yöneldim "Bence çekemeyiz mazallah heyecandan falan bayılırsın."Diyip güldüm ve arabaya bindim.

Dışarıya baktığımda sırıttığını gördüm dudaklarını oynatarak "İşte benim bücürüm" dedi ve arabaya yöneldi.

İçimdeki heyecan yine kendini göstermişti.

Emirlerin ev...pardon sarayına geldiğimizde dikkatli bir şekilde arabadan inip Emirin uzaattığı elini tuttum ve eve ilerledik.

Emir kapıyı çaldı ve kapıyı rus bir hizmetçi açtı.Bir daha Emiri bu eve göndermemeyi beynime not ederken yüzümdeki tedirgin gülümsemeyle içeri girdik.

Emir sadece benim duyabileceğim bir tonda "Rahatla daha sevişmeden ölmeni istemiyorum" Pislik,piç,oruspu çocuğu -anası dışında-bilerek yapıyordu.

Salona geçtiğimizde bizi sıcak gülümsemeli bir bayanla karizmatik deniz mavisi gözlü hafif tebessüm eden bir adam karşıladı.

Gülümseyerek yanlarına yaklaştık.Şimdi sarılmalımıyıdım elimi mi uzatmalı?

Ben böyle ikimlimdeyken Emirin annesi hanımefendi teyze beni kendine çekip sarıldı.Bu kadını sevmiştim.Sonra Emirin babası beyfendi amcada elini uzatıp gülümsedi bende kibarca elini sıktım.

"Hoşgeldiniz kızım."Kadın heyecanı sesinden belliydi.

Biz oturmuş konuşurken her dakika daha fazla rahatlıyordum.Anne ve babasını çok sevmiştim Emir'de hoşnut bir şekilde gülüyordu.

Meryem hanım tam bir şey diyecekken salona birinin girmesiyle susup kapıya döndü bende kapıya baktığımda sarışın bir kız gördüm.Kız çok güzeldi boyu Emir kadardı mavi gözlüydü ve beni çok kinci bakışlarla süzüyordu.

Arkasındanda platin sarısı saçlarıyla çakma sarışın iniyodu önce bana iğrenircesine baktı sonra Emir'e dönüp gülümsedi.Pardon ağzının sınırlarını zorladı.

Sinirlerim bozulssada tebessüm etmeye devam ettim.Kızlar yanımıza gelip Emir'in anne ve babasına selam verdiler sonra büyük olan emire gülümsedi diğer çakmada sarıldı.

SARILLDI!

EMİRE!!

BENİM ASİ ÇOCUĞUMA!!

Emire daha çok yaklaşıp kıza "sikerim seni uzak dur" gülüsemesi yolladım.Ama yine iğneliyici şekilde bakıp karşımıza oturdu.

Büyük olan kız bana bakıp "Ben Emir'in ablasıyım tatlım bu da -yanındaki çakmayı işaret ederek- arkadaşım Nisa Emir'le çok yakınlardır."

Yakın!

"Memnun oldum"diyip Emire "sonra görüşücez pikaçu" bakışımı attım.Biliyorum öze bi bakış atma yeteneğim var.

Emir'in annesi bana dönerek "Annen ve baban nasıl kızım?Anneni görmeyeli çok oldu,özledim" dedi sıcak bir şekilde.

"Çok iyiler efendim.Onlarda sizi özlemişler." dedim aynı şekilde.Karşımızdaki çakma hala Emire ve bana bakıyodu.Yoğurtlu şempaze götü nolcak.

Emir'in babası güler yüzlü bir şekilde "O zaman müstakbel dünürlerimizle bir yemek yiyelim.Ne dersiniz?" dedi

Nefes al,ver,al,ver.

AMAN TANRIM DİDİM

DÜNÜR DİDİİİİ

Upuzuuuuuun bir aradan sonra kısacık bir bölüm.Sırf siz istiyorsunuz diye :D TEOGa son 2 hafta maraton son hız devam ediyor.Destekleriniz için very thanks :D


Asi Çocuk (1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin