Okul çıkışı kızlarla alışveriş yapmaya karar verdik.Emir yanımıza üç tane de koruma verdi.Wattpaddeki o salak kızlar gibi "ben kendimi korurum" diyip de Tahanın bana zarar vermesine izin vermem.Ama Emir biraz abartıyordu,lan ekmek almaya bile korumayla gidiyorum.
Üsütümüzü değiştirmek için eve gidiyorduk,kızlar ve ben benim arabamdaydık,Emir,Cem,Batu da önümüzde,arkamızda ise korma arabaları vardı.Şu an kendimi Obama gibi hissettim amk.
Eve geldiğimizde hemen üstümüzü değiştirdik.Son bir karar ddeğişikliğiyle Emir,Cem ve Batu da bizle gelmeye karar verdi.Ben Emirin arabasına Sema,Cem,Batu ve Berra da Cemin arabasına bindiler.
Yola çıktığımızda radyoyu açtım,one directionda durduğumda Emir bana ters ters bakıp "Şu gayleri niye dinliyorsun"
"Sen az önce Zayn'nin bulunduğu gruba gay mi dedin?"
"Evet" sakin sakin cevap verdi birde yoğ yoğ Zayn'ime hakareti kaldıramam ben.
"Bana bak çocuk arkadaş falan dinlemem,araba kullanmanı es geçer sana yeni dövüş tekniklerini bizzat gösteririm."
Neffesiz bir şekilde ses desibelimi yükselterek söylediğim şeylere Emir yüzünü buruşturmakla yetindi.
"Kızım bu dünyada benim gibi bir arkadaşın varken o gavurları napcan ?"
"Hıı Zayn müslüman bir kere"
Bunu söylememle ikimizde kusarmış gibi yaptık.
Sonunda Alışveriş merkezine geldiğimizde hemen arabadan indim,kızlarda inince içeri girdik.
Önümüze çıkan ilk mağazaya girdik.Ne var yani biraz alışveriş manyağıysam.
Hemen gözüme güzel gözüken şeyleri elime aldım ve kabinlerden birine girdim.İlk olarak yırtık kot ve üstüne beyaz salaş bir tişört giydim ve çıktım.Emir koltuklardan birine oturmuştu beni görmesiyle gözleri fal taşı gibi açıldı.Bende açıkta bir yerim mi var diye üstüme baktım ama yoktu.Emir yanıma geldi ve hemen beni kabine soktu.
Kapıyı aralayıp "Çok çirkin olmşsun rezil olma diye yaptım başka bir şey giy" Yuh ama böyle söylenir mi.
Bende aşık olduğum kıyafetleri yerine bıraktım.Bu seferde siyah kabarık,dizimin bir buçuk karış üstünde biten bir etek,üstüne de siyah beyaz çizgili,kalın askılı bir büstüyer giydim.
Dışarı çıktığımda Emir yine yanıma geldi ama bu sefer o bir şey demeden yanından sıvışıp kızların yanına gittim. "Oha süper" "Muhteşem" dediler aynı anda sırıttım ve Emire dil çıkartıp tekrar kabine girdim çıktığımda elimde siyah etek ve çizgili büstiyer vardı.Bunları alacaktım.
Emir yanıma gelip "Onları alacak mısın"
"Evet"
"Bence alma bacakların çok çirkin yani etekle hiç iyi durmadı."
Yalan!Tanıştığımız günlerde bacaklarıma baktığını itiraf etmişti.
"Okulda öyle dememiştin ama,yoksa kıskandın mı arkadaşım."
Birden afalladı anlamıycam sanmıştı gerzek.
"Kıskanmadım,çünkü arkadaşlar birbirini kıskanmaz değil mi arkadaşım."
"Irkıdışlır birbirini kıskınmızlar ırkıdışım" arkadaşımmmış piç kurusu.
Alışverişimiz erkeklerin kıskanması ve bizimde onların inadına kısa şeyler almamızla geçti.Bir ara Emir beni kısa eteklerimi kesmekle tehdit etmişti ama tınlamadım yapamazdı,değil mi?
Eve geldiğimizde çocuklarda bizle geldi ben daha ne olduğunu anlamadan Emir yukarı çıktı.Bende tuvalete falan gitmiştir dedim.
Bir dakika,bizim alt katda da tuvalet var.
Herkesle beraber oturmuşken birden ayağa fırladım "Oh may gat eteklerim!!"
Koşarak yukarı çıktım kapıyı açtığımda hazin sonla karşılaştım elinde makas olan ultra yakışıklı Emir ve yerde ultra güzel eteklerim.
"Emir napıyosun sen yaa!"
"Ben demiştim" dedi bir yandanda eserlerine bakıp sırıtıyordu.
"İnşallah Yabancını yeni bölümünü okuyamazsın Emir,inşallah sevdiğin biri çevrim içi olurda sana mesaj atmaz Emir,işallah beden dersinden sonra matematik dersin olur Emir,inşallah rüyanda edebiyat sınavı olursun Emir"
"Yuh!!!azıcık insaflı ol be,hem ne Yabancısından bahsediyorsun"
"Hani şu Ediz Çağıranın olduğu hikaye"
Sorarcasına "Ediz Çağıran?" dedi Cahil!
"Çimen yeşili gözlü güzel katil,Ve beni kaçırmasını beklediğim insan"
"Sikerim Edizini"
"Höst lan!" sabır dilercesine yukarı baktı bende hemen yere oturup eteklerimi kucakladım.Kapıdakiler gülmeye başlayınca onlara döndüm.
"Cem Berranın dolabında 6 tane süper mini şort ve etek var,kendi evindede onlarca kısa eteği."diyip Berraya piç sımayl yaptım ama Semanın zayıf yönlerini bilmediğimden ona bir şey yapamadım.
Cem koşarak Berranın odasına gidince Berrada arkasından koştu.
Nihahahaha !! Ben size demiştim I''m bad friend.
Ayağa kalkıp eteklerimi,yani parçalarını yatağımın üstüne koydum.
"Lan gavur ben senin üstüne yapışıp kaslarını gösteren gömlekerini,tişörtlerini kestim mi."
"Onları değil ama kaslarımı çok kestin şimdi Allah var."
"Yoo" odadan çıkarken "yav he he" bakışlarını atmayı da unutmadı.
Tamam belki accık kesmiş olabilirim.
Berranın odasına gittiğimde Berra ve Cemi kavga ederken gördüm,tam Cem etekleri kesmeye başlayacaktı ki Berra Cemin dudağına yapıştı ve Cemi ikna etti.Oruspuuuuu,hayır yani Emirde benim sevgilim olsa diycemde olsada değişmez biliyorum.Kıro nolcak.
Yb huzurlarınız da :DD
Ne kadar yorum o kadar çabuk yb.
Lan bir hafta her gün yb yazdım diye hep böyle devam edicek zannetmeyiz sınav haftası biliyorsunuz ve Teog sınavna bir aydan daha az kaldı İNSAF!
Eğer aşırı derecede yorum gelmezse Salı günü yazcam ama eğer yorum patlaması oulursa yarın yb gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Fiksi Remaja"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...