40.Bölüm-FİNAL

10.4K 331 91
                                    

Sabah ilk iş kalktığım gibi telefonuma sarıllıp mesaj var mı yok mu diye kontrol ettim.Tabi ki yok!Nerde bizde upuzun iyi geceler-günaydın mesajı atan sevgili.Hıh!

Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra odaya tekrar dönüp yatağıma hüzünlü bakışlar atmaya başladım.Emiri şu kainatta aldatabileceğim tek şey yatağımdı.

Üstümü değiştirmeye üşenip bir koala misali aşağı indim.Tabi bende isterdim kahvaltı kokuları aa bende onu yapçak ana mı var sanki.

mutfaktan bi kaç bir şey atıştırıp yukarıya doğru depar attım hemen üstümü değiştirip pencereyi açtım ve Emiri dikizlemeye başladım.Nedense hep perdesi açık piçin.Owowow baksırı çıkardı haram lan.

Hemen arkamı döndüm ve telefon çaldı tabiki Emir.

-Devam etseydin izlemeye sanki görmiyeceğin şeyler

Kızarma Asya kızarma...Sonuç yine kırmızı oldu.

-Hı sanane be slk .s.s

-Aşağı in hemen.

-Niye?

-İn.

Sonanda birden sinirlenmişti caa baktığımda odasında yoktu hemen koşturarak aşağı indim-tabiki düşmedim malmısın -_- -

Dış kapıyı açıp kendimi dışarı attığımda Eirle burun buruna geldim.Kolumdan tutup arabasına yönlendirdi ve sert bi şekilde bindirdi.Durup dururken neydi bu sinir?

-FİNAL-

ŞİMDİ DİYECEKSİNİZKİ BİZ BUNUN İÇİN Mİ BEKLEDİK.HAKLISINIZ AMA AKLIMDAKİ FİNAL BUYDU KİTABIN BAŞINDAN BERİ.

Bİ OKUYUCUM YORUMLARDA DİĞER WATTPAD KİTAPLARI GİBİ DEĞİL DİĞERLERİNDEDE KLİŞELİKLER VAR AMA ONLAR BUNU KABUL ETMİYO SENDE KLİŞELERDEN BİR KİTAP YAZDIĞINI SÖYLÜYOSUN BU YÜZDEN BU KİTAP FARKLI O YÜZDEN BU KADAR OKUNUYOR DEMİŞ.

HAKLI.BEN KİTABIN BAŞINDAN BERİ KLİŞELERİ BİRLEŞTİRİP DE BİR KİTAP YAZDIĞIMI SÖYLEMİŞTİM AMA FİNAL DİĞERLERİNDEN FARKLI OLMALIYDI.

WATTPAD DE MUTLU VE MUTSUZ SONLA BİTEN ÇOK KİTAP VAR AMA BN BUNU YAPMADIM EĞER DEVAM ETTİRSEYDİM SONU ÖLÜMLE BİTERDİ MUTLU SON YAPSAYDIM DA DEVAMI İSTENİRDİ VE KİTAP ÇOK SAÇMA BİR HAL ALIRDI.

ASİ OKUYUCULARIM BEN KİTABIN DEVAMINI SİZE BIRAKIYORUM İSTERSENİZ HALLERİNİZLE KİTABI DEVAM ETTİRİN.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VE WATTPAD TARİHİNDE BELKİDE BİR İLK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KİTABI KENDİ HESAPLARINIZDAN ASİ ÇOCUK 2 OLARAK DEVAM ETTİREBİLİRSİNİZ BEN ASLA KARIŞMIYCAM AMA BEN 2. KİTABI YAZIYORUM DİYEDE SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM EN AZINDAN BENDE OKURUM.

ARKADAŞLAR BEN BU KİTABA AKLIMDA HİÇ KURGU OLMADAN BAŞLADIM BİLGİSAYARIN BAŞINA GEÇTİM VE YAZDIM HİÇ PLANLAMADAN.TEK BİLDİĞİM KLİŞE VE OKUNMIYCAK BİR KİTP OLACAĞIYDI.

TEKRARDAN SİZLERİ BU KADAR BEKLETİP MERAKTA BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM.

MERAK EDENLER İÇİN TEOGDAN 447 PUAN ALDIM VE BÖLGEMİN EN İYİ ANADOLU LİSESİ OLAN TEKİRDAĞ ÇERKEZKÖY HACI FAHRİ ZÜMBÜL ANADOLU LİSESİNE GİDİYORUM.

GİTMEDEN TEOG MAĞDURLARI İÇİNDE BİR KAÇ TAVSİYEDE BULUNAYIM.

-BEN TEOG A ANAFEN YAYINLARI TEOG TÜM DERSLER KİTABIYLA HAZIRLANDIM ÖNERİRİM AMA EN ZOR YAYINDIR UYARIYIM

-DERSLERİ ÇOK ÇOK İYİ DİLEYİN ÇÜNKÜ DOKUZUNCU SINIFTA HEP O DERSLERİN DEVAMINI GÖRECEKSİNİZ TEMEL SAĞLAM OLMAZSA OLMUYO.

-TERCİH YAPARKEN OKULUN BAŞARISINA DEĞİL KENDİ İSTEĞİNİZE ORTAMINIZA GÖRE TERCİH YAPIN YOKSA ÇOK PİŞMAN OLURSUNUZ BENİM GİBİ.

BENDEN BU KADAR....

ASİ VE GÜÇLÜ KALIN ASİ OKUYUCULARIM...



Asi Çocuk (1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin