Bu bölüm süper ötesi yorumları için @sudefpj 'ye gelsin
Medyada Asya ve Sema
Bakışlarımı Emir'e çevirdiğimde onunda bana baktığını gördüm.Haklıydı onunla aynı takımdaydık,birbirimizi koruycaktık.Emir tekrar önüne dönü;
"Sen kalemsin,bende sahadaki tek oyuncuyum."
"Beni korurken,saldıramazsın"
Tekrar bana baktı,bakışlarıyla bildiğin gözlerim sikildi amk o nasıl sert bir bakıştır.
"Yapabilirim Asya,yapmak zorundayım."
Ama neden?
Seni seviyor çünkü
Saçmalama geçen gün bana arkadaşım diyen çocuk şimdi beni koruyacak mı?
Hatırlarsan o çocuk geçen günlerde seni sevdiğini söyledi ve ilk öpücüğünü aldı.
Ve sonra pişman oldu.
İç sesimle olan durum değerlendirmeme hoca gelince son vermek zorunda kaldım.Bu ders geometri vardı ve ben ÇALIŞMIŞTIM amk!!!
Sınavda yapamadığım bir kaç soru kalmıştı ve boş bırakacaktım.Sınavın bitmesine son on beş dakika kala Emir hocaya fark ettirmeden kağıtlarımızı değiştirdi yanlış yapdığım ve boş bıraktığım soruları yaptı.Doğrusu Emirden beklenmiyecek bir performans.
Zil çaldığında hocaya kağıtları teslim ettik ve çıktık.
Emiri durdurup "Neden?" diye sordum.
"Sorular çok basitti ve bende bir kaç sevap point kazanayım dedim."
"Off onu emiyorum hem sana yap diyen olmadı.Ben sana neden beni koruyacaksın diyorum."
"Öyle olması gerikeyor." Böyle cevap mı olur be.
"Emir söyle yoksa..."
"Yoksa ne?" alaycı bir ifadeyle baktı.
"Yüzüne dahi bakmam"
"Bakmazsan bakma" A a ukalaya bak.
"Öyle mi?Peki"ve onu geçip kantine ilerledim.
Kantine girdiğimde Berra ve Cemi gördüm fısır fısır konuşuyorlardı şimdi diyeceksiniz sevgililer sonuçta bırak konuşsunlar ama ben gidip hemen yanlarına oturdum because I'm bad friend.
"Emirle ne konuştun?"
"Hiiç"
"Asya! cevap versene"
Yuh be ne ses var ben Cemin yerinde olsam hemen topuklarım.
"Kulağımın zarını patlattın sarışın yaa"
O sırada yanımdaki sandalye çekildi.Emirin geldiğini anladığımda yüzüne bile bakmadan kantinden çıktım.Ben yüzüne bakmam demiştim aga.Öğk! aga ne be benim ergen mod açık kalmış sorry.
Hem wattpad hikayelerine göre şu an Emirin peşimden gelmesi grekmiyor mu?
(Salak kız bulmuş daş gibi çocuğu bir de peşimden gelsin diyor -_-)
Bahçeye çıktığımda bir kaç yüz bana çevrildi.Eee gençler ablanız popi ;).Gidip banklardan birine oturdum.Yanıma oturan çocuğu tanımıyordum.Çocuğa bakıp ona "hayırdır sen gülüm" bakışımı attım.Çocukta bana döndü lan lan lan bu çocuk Tahanın çetesinden değil mi?
"Taha işini yarıda bırakmaz güzellik,bil istedim."
"Git o Tahaya de ki merak etmesin ben onun yarım kalan işini tersine çevirerek müsait bir yerlerine sokarım."
Çocuk sırıttı ve gitti.
Sınıfa çıktığımda..Yuh! O kız Emirin kucağında ne arıyor?
Belasını
Aferin iç ses böyle devam..
Bana yağ çekeceğine git şu sürtüğe ağzının payını ver
Hemen sıraya doğru ilerledim.Bir dk hani ben Emirin yüzüne bakmıyacaktım.Siktir!Piç kurusu bilerek yapmış.Gidip Berranın sıraasına oturdum.Baktım bunların sesi kesilmiyor arkamı dönmeden baktım -nasıl oldu bende bilmiyom-Lan bunlar bildiğin yiyişiyor!
Lan Asya daş gibi çocuk gidiyor
Valla giden kendi kaybeder
Lan face duvarlarındaki arsız bela mağdurlarına dönme de bir şey yap.
Hemen ayağa kalktım ve sıraya doğru döndüm sürtüğe "kalkarsan yerime oturucam" yine Emirin yüzüne bakmadım,kahretsin çok coolum.
Emir Bey biraz bozuldu galiba.İşte böyle göt gibi kalırsın canısı.
Kız mırın kırın edip kalktı ama Emir yine kalkmadı ben yine yüzüne bile bakmadan yerime DİKKATLİ bir şekilde yerime geçtim.
Kız sınıftan çıkarken Emire öpücük attı.Pis faişe.
Hoca derse girince klasik bir selamlaşma yaptık.Hoca bize dönerek-yani sınıfa-
"Evet gençler şimdi herkes sıra arkadaşıyla aşkın ne olduğunu tartışsın her grup tek tek açıklayacak."
Yuh Vinin çiçekli donu! Amk bu ne!
Emire baktığımda onunda bana baktığını gördüm hemen başka bir yere baktım.
"Zamanı gelince söylerim Asya şimdi yüzüme bak"
Oha oha oha cevap verdi yesssss
"Ne o hemen pes ettin"
"Beni daha fazla görmeseydin ve o kızı dövmezsen kalp krizi geçirirsin Asya"
"Sus be" cevap bulamadım amk haklı...
Gülümsedi,oh may got abi öyle bir şey ki Sergionun kaslarına bile böyle bakmadım ben.
"Aşk ne sen?"
"Bilmem"
Sıra bize gelince herkesin aksine kalkmadık cooluz olum biz hıh!
Hoca bize sorduğunda aynı anda "Bilinmmezlik." dedik.Çünkü bilinmezliği herkes sevemez,alışamaz.Bilinmezlik bazısına göre kö tü,bazısına göre iyidir.
Ve ben şu an onun gözlerine bakarken bilinmezliğin içinde kayboluyorum...
Çoğunuz haftada 3-4 kez yaz demiş aynen devam edicem.
Okuldaki derslerim süper gidiyor ayrıyeten baskı uygulamadığınız için very very thanks
20,2K olmuşuz :DD I love they ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Novela Juvenil"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...