Bakma bakma gözlerimin içine bakma offff maviş maviş yaa şuna bak.bi dakka ya o bana az önce ne dedi Allahım rüyadamıyım.Nasıl başarıyor bana bunu yapmayı bir türlü anlamıyorum niye kalbim bu kadar hızlı atıyo mesela,niye onu kıskanıyorum ve evet itiraf ediyorum onu Jaleden azıcık kıskanmış olabilirim sarışın olmasam sarışınlığına laf edicem ama olmuyo işte.
"Niye sana bakıcakmışım" içimden ne geçiyo ağzımdan ne çıkıyo,tamam anormelim aksinide iddia etmedim zaten ;)
"Gözün gönlün açılsın diye" ben zaten hep sana bakıyomda bunu yüzüne söylemm yoksa egonu bu sınıfa sığdıramayız Emir bey
"Yok canım almıyım ben,hem biz senle yer değiişsek olmaz mı" çocuğa yakın olurum tamam Emire karşı bir şeyler hissediyorum ama bu güne bu gün ben bekarım dimi ama tadını çıkarmak lazım.
Birden emirin sesiyle irkildim "Olmaz!!" "Niyeymiş be?" şimdi ne diyeceksin bakalım bay asi çocuk
"Ben burda oturmak istiyorum" sen onu benim külahıma anlat be burda oturmak istiyomuşmuş.
Cem arkaya dönüp "Ne çocukmuş be sizin ikinizide eve ktlesek yeridir" Berra da anlamış işte kankam yaa zevklerimizde aynı.
"Hadi Berra sevgilin izin vermemek hakkın ama benim sevgilim yok o yüzden kimse bana karışamaz"
"Yok ya" "Var canım var sen istediğin yerde otur bakayım aha bak çocuğun yanıda boş"
Emir gerçekten sinirden kuduruyodu oh canıma değsin sen playboyluk yap okulun tozunu attır ben izliyim yok öyle yağma
"Hayır Asya!!"
"Evet Emir!!"
"Hayır"
"Evet"
"Hayır dedim otur kıçının üstüne siktirtme ebeni"
"Gıcık ediyosun beni gıcık"
"Bende seni canım :)" Kollarıı bağlayıp önüme döndüm Cemle Berrada bizi izliyodu onlara bakıp
"Çekirdek istermisiniz,mısırda var" Cem kendini iyice kaptırmış
"Mısır alıyım" demezmi elime aldığım ktabı kafasına vurdum
"Ah!!! Noluyo be" "Ebenin körü oluyo Cem,Berra sende şu sevgilinin dizginlerini al eline yoksa elimden bi kaza çıkıcak"
Hoca içeri girip derse başladı doğrusu hiç ders dinleyemem.
Tenefüs zili çaldığında hemen ayağa kalktım Emirde sülalem raad tavırlarında oturuyodu ona bakıp,sert bir şekilde "Kalk" dedim oda kaklktı,büyük gelişme doğrusu.
Tam sınıftan çıkıcaktımki yeni çocuk önümü kesti"Merhaba" dedi gülümseyerek ayy öl bit geber lan taş gibi jojuk
"Merhaba" "Şey işin yoksa bana okulu gezdirir misin?" dedi bana lan bana Allahım tabisikiii Eyvah Emir geliyo valla geliyo bize doğru hemde
"Malesef işi var başka birini bul " benim kolumdan tuttuğu gibi çıkardı ona döndüm tam bi şey diyecekken"Sakın yine sen benim neyimsin tavılarına girme ve düş önüme" resmen tısladı lan bende üç buçuk atarak yürümeye başladım.
Okulun kapısının oraya gelince durdum yine kolumdan tutup arabaya bindirdi ve kemerimi bağladı "Napıyosun be ilk dersden daha yeni çıktık" "Sus Asya,sus" Sustum abi valla sustum.
Emirde sürücü koltuğuna oturunca arabayı çalıştırdı valla herkes bize bakıyor bir haftalık dedikodu konusu oldum kesin.
Emir şehrin dışına doğru sürdü acaba önce bana tecavüz edip sonra işkence ederek öldürüp ormana mı atıcak.Bi kafede durdu kafe uçurum gibi bir şeyin dibindeydi ve uçsuz bucaksız deniz gözüküyodu uçurumun dibndeki kayalara vuran dalgaların seside çok hoştu.
Kafedeki masalar kahverengi ve ahşaptı duvarlarsa kahverengi kremle boyanmıştı çok güzel bir yerdi fazla insan da yoktu bi masaya oturduk.
Hiç konuşmuyoduk,masadaki sessizliği benim telefonumdan gelen ses bozdu Berra aryodu tam açıcaktım ki Emir telefonu elimden alıp kapattı ve cebine koydu tam bi şey söliycekdim ki masaya doksan altmış doksan süper mini etek ultra göğüs dekolteli gömlekle kıvırta kıvırta gelen garsonu görünce sustum bana aşağılayıcı bakışlar atıp Emire döndü
"Uzun zamandır uğramıyodun özledim" Emirde baya 100 volt elektirik verilmiş gibi kıza döndü
Oha lan kız resmen Emire yavşadı hemde benim yanımda tamam şu an benden daha güzel,seksi,çekici olabiir ama yuh!! hem Emirin buraya sadece birşeyler yemek için geldiğini hiç zannetmiyorum hiç
"Uğramamı gerektirecek bir neden yok" Emir sonra çekinerek bana baktı,e yani bi zahmet burda olduğumu gören biri var
"Niye özlemedinmi beni"
Benim gözlerim irileşirken Emir panik yapmaya başladı tam kıza bir şey söylicekken ben kıza dönüp
"Sen kimsinki seni özlesin be kendine gel ve işini yap bizede iki kola getir,ha bide gelen müşterilere eskortluk yapmayıda bırak bence"
Burdan kalkıp gidiceğimimi düşündünüz nah giderim be.Kız zaten apışıp kadı ve gitti.Ateş saçan gözlerle Emire döndüm.
"Asya valla ben o kızı unutmuştum bile" inkar da etmiyo yuh be
"Açıklama yapmak zorunda değilsin" dedim ama içim içimi yiyo
Aynı kız piç gülümsemeyle kolaları getirdi ve masaya koydu yuh lan hala güğlüyo tam gidicekken ayağı takılmış gibi yapıp Emirin kucağına düştü.Yuh ama devenin bale pabucu gebertirim ben bu oruspuyu.
Ben irieşmiş gözlerle Emire bakarken Emirde bana bakıyodu kızda gülümseyerek Emire "Pardon" dedi ve bilerek Emrin kucağndayken Eğilip yere düşen tepsiyi aldı Kimsede bu tarafa bakmıyo uzaydan mı geldiniz be Kız bana bakıp ayapğa kalktı.Kalkarken masayı sarstı ve önümdeki masanın en ucuna konmuş kola üstüme döküldü planın daniskası kız birden kahkahayı bastı.
Hemen ayağa kalkıp kıza tokadı yapıştırdım kızda yere düştü bende on santim topuklu giysem bende düşerim tam kızın saçlarına yapışcaktım ki biri belimden tutup beni çekti o çekeninde ebesini sikicem bu oruspununda ama öncelik yerdekinde.Kafedeki insanlar da de etrafımıza toplanmış bizi izliyodu.
Ben belimdeki elleri itmeye çlışırken o eller beni kucağına adı ve bi adet Emir Atahanla karşılaştım.Ebesini sikmek konusunda kararlyım gerçekten.
Bendebelenmeye devam ederken Emir beni kafeden çıkardı.
"Bırak beni bırak git sen sürtüğünün yanına belki kucağına oturmakdan daha fazlasını yapar" dedim beni dinlemeyip arabaya doğru yürüdü,arabanın yanına gelince beni yere indirdi ve arabayla kendi arasında sıkıştırdı.
Çok yakındık fazla yakındık offff,ilk önce gözlerimin içine baktı sonrada dudaklarıma,tekrar gözlerimin içine bakıp "Napıcam ben seninle"dedi
Yorumlar çok az moralim bu yüzden baya bozuk onuda söyliyim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Novela Juvenil"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...