Arkkadaşlar bu benim ilk hikayem,yazmayı pek becerdiğim söylenemez ama umarım beğenirsiniz.İyi eğlenceler :)
Multimedyada Asya var :)
Sabah alarm sesiyle veya güneş ışınlarıyla değilde annemin bağırışıyla uyandım.Bu kadın bu kadar sesi nerden buluyo anlamıyorum ki,tabi ben bunları düşünürken canım(!) annem çoktan yorganı üstümden çekmişti bile(!!)
"Ben iki saattir kime bağırıyorum Asya"
"Tamam anne ya kalktım işte"
"Hadi kızım ilk günden geç kalıcaksın bide"
Evet bide şu okul mevzusu var tabi annem ve babam daha iyi eğitim almam için beni özel okula göndermek istediler e doğal olarakta berranın babsına ait olan Özkan Kolajine gidicem,bu olayın tek iyi yanı Batu ve Berranın da o okulda olması.Kalktım ve banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım,odama döndüğümde dolabımın karşısına geçerek buz mavisi kot şort salaş beyaz bir t-şört ve kırmızı bir hırkada karar kıldım.
"Asya hadi kahvaltıya"
Annemin bağrışından sonra hemen kahvaltıya indim önce babamın yanağına bir öpücük bıraktım ve masaya oturdum "Günaydın" dedikten sonra kahvaltımı etmeye başladım.Herkes yeni gideceği okul için heyecanlanır ama bende azıcık bile heyecan yok nedense bolca merak var sadece.Babam seslenene kadar bunları düşünüyordum
"Kızım istersen bu gün seni ben bırakayım okula ne dersin"
Lise üçüncü sınıfım ama adam hala bana seni okula bırakayım mı diyo aama şunun yüzündeki hevesliliğe bakınız.Olsun yine de ol-maz "Gerek yok baba ben kendim giderim,okulum zaten yakın"
Kahvaltımı bitirdikten sonra Berrayı aradım beş dakikaya burda olucakmış -sözde beş dakika-.
Bi on beş dk sonra Berra geldi hele şükür yani.Annemlere hoşçakalın dedikten sonra Berrayla yürümeye başladık "Kzım çok heyecanlıyım yaa artık hep beraber olucaz" bu kız benden daha heyecanlı be "Evet , de Batuyu almıcaz mı " "Yok ya o bizi okulda beklicekmiş bana öyle dedi" "İyi tamam"
İkimizde kulaklıklarımızı taktık bu şey benim hayatım yaa,hemen DNAyı açtım ve dinlemeye başladım,aslında little mix pek sevdiğim bir grup değil ama bu şarkılarını seviyorum.Ben böyle o şarkı benim şu şarkı senin derken okula geldik,gerçektende güzel bir okuldu ihtişamlıydı.
Okulun kapısında Batu bizi bekliyordu " Günaydın !!" "Günadın güzellikler "
Batu ben ve Berra çocukluk arkadaşıyızdır ailelerimiz vesilesiyle tanışmıştık çok sıkı arkadaşızdır.Okulun bahçesine girdiğimizde tüm gözler bana çevrildi,hani kitaplarda olur yaa aslında şaşırmadım desem yalan olur.Aman tanrım burda ne kadar taş çocuk var ya . Bir dakika lan o çocuk bana göz mü kırptı şimdi yuh artık.
Erkeklerin çapkın ve kızların öldürücü bakışlarıyla okulun merdivenine ulaşmıştık tam merdivende çkarken bi öküz omzumu kırarcasına çarptı "Yavaş olsana be hayvan!!!!"
Çocuk yüzünü döndü,yuh lan çocuktaki yakışıklılığa bak .Çocuk siyah bir t-şört siyah bi kot giymişti ,beni tepeden tırnağa süzdü sonra sırttı, arkasını döndü ve yürümeye başladı e yuh artık
"Bide gidiyo ya omzumu kırıcaktın be !!"diye bağırdım
Birden arkasını dndü yanıma geldi ve yüzüme doğru yaklaştı,gerçekten yakışıklı ve bu kadar yakın olmamız sağlıklı değil!
"Bak kızım bu okulda yenisin belli bir daha bana sakın sesini yükseltme yoksa fena olur"
Allam çattık ya öküze bak "Ne olurmuş,sen kendini ne sanıyosun be!"
Arkamdan Berra kolarımı tuttu ve beni çekti Çocuk "Cık cık pişman olucağın şeyler söylüyosun" dedi . Bu arada baya bi kişi etrafımıza toplandı
"Ne pişman olucam ya Batu ya kim ki bu ne sanıyo kendini????"
Ben daha lafımı bitirmeden Berra ve Batu beni çekeleyerek müdür odasının oraya götürdü Berra;
"Kızım canına mı susadın sen yaa" ben o sırada bir yandan da okulu inceliyordum okul okul deyil saray mübarek
"niyeymiş" dedim
"Bu okulda çatılması gereken en son kişiye çattın çünkü"
Ya kim bu çocuk yaa ne kadar korkuyolar hıh çok ta umrumdaydı sanki
"Off banane ya çok abar..."
Bu sefer lafımı kesen müdür odasının kapısının açılmasıydı
"Asya kızım hoş geldin "
"Hoşbuldum Atıf amca"
Atıf amcayla babam çok yakın olmasada arkadaşlardı ordan tanıyordum Atıf amcayı iyi biriydi
"Hadi çocuklar zil çaldı sınıflarınıza Asya sende Berra ve Batuyla aynı sınıftasın"
"Saolun hocam"
Batu ve Berra beni ortalarına alark yürümeye başladılar,sınıfa girdiğimzde yine tüm gözler benim üstümdeydi Berra ve Batu normalde yan yana oturuyolarmış ama Batu başka bir yere geçti bende Berranın yanına oturdum.Öğretmen sınıfa girdiğinde yanıma geldi ve yer değişikliği yapıcağını söyledi tam birinin ismini söylicektiki kapı açıldı içeriye o kavga ettiğim çocuk girdi bana baktı ve sırıttı e yuh bunun burda ne işi var ya,şaşırtıcı olan hocanın buna bir şey dememesi çocuk gitti en arkaya oturdu Hoca;
"Batu sen eski yerine geç"
"Kızım sen -Beni işaret etti- Emirin yanına geç"
Tüm sınıfta bi uğulltu oldu bir dk bir dk Emir kim?
"Hocam emir kim?"
Hoca en arkadaaki kavga ettiğim çoğu gösterdi YUH!
Klasik bir başlangıç evet,ama bir kaç bölüm onra hikaye farklılaşmaya başlıyacak ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Roman pour Adolescents"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...