"Asya.... Sen az önce ne dedin?" diyen emire ağır çekimle öyle bir dönüş yaptım ki.... Ah çok havalıyım! Neyse konumuza dönemelim.
"B-ben mi? Iıı ben şey ııı şey dedim ne dedim ben?" Hay ya kekeledim lan yuh sana Asya yuh yani yuh!! "sen benimle yatmak istediğini söyledin" dedi sırıtarak. "yok canım olur mu öyle şey? Sen yanlış duymuşsun allasen ya" kıvır bakalım asya yakında dansöz olacaksın lan.
Sus sen iç ses. Hem sen nereden çıktın ki?
Söylememi istediğini emin misin asyaaa??
Iyyy senin için fesat shut up pleaseeee "çikita muzzz muzzz. Çikataa muzzzz. Ayy canım muz çekti emir bana muz alsana" oha yani ajdara bağladın asyaaaa!! "iyi! Ama yırttığını sanma gelince konuşacağız bu konuyu" diyip ayağa kalktı ve ceketini askıdan aldı. Tabi çıkmadan bana göz kırpmayıda unutmadı. Lan oğlum yapma şöyle içim gidiyor sksnlsnd.
Hazır o çıkmışken koltuğa uzandım tabi 5 dakika sonra uykuya dalmışım. Ne sandınız oğlum sabahın köründe kalkınca böyle oluyor!
Yüzümdeki ıslaklıkla uyandım. Lann bir dakika o ne? Bu yapış yapış birşey ama! Islak lan bu. Tövbest. Gözlerimi hışımla açtım. "Noluyor lan?" Bir baktım ki Emir karşımda ani tepkime şaşırmış bakıyor. Sonra devam ettim "Emir napıyorsun oğlum sen?" "Uyumuştun bende öperek uyandırıyım dedim kötü mü ettim?" Aslında süperdi ama... Ne diyorum lan ben "ya korktum bende diyorum ıslak ıslak ne oluyor" Sonra ayağı kalkıp tuvalete doğru ilerledim tabi bir yandanda ajdar mırıldanıyorum 'şah-şah şahdamar ooooo çikita muz muz muz' bir dakika şarkılar karıştı.
Lan zaten ajdar ne alaka?
Asya bu neyin kafası gülüm!
Bende bilmiyorum ki aşkısı!
Höst ulan yavşama!
Ne yavşıyacağım sana be!
Ünlemine sıçtırtma asyaaa...
Shut up please!!!!
Ben böyle iç seçimle savaşırkene tuvalette işimi bitirip salona geri döndümki ne göreyim! Jale!!!!!!! Bu sürtüğün burda ne işi var biri bana bunu açıklasın!!
Coşmuşunuz yine asi çocuklarım benim.Bir part paylaşayım dedim devamı yarın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Novela Juvenil"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...