29.Bölüm-Var

22.4K 865 110
                                    

Multide manzara var...

Tam Cemin arabasına binecektimki kolumdan tutulup siyah bir Panaremanın içine tepilmeseydim.Ama harbiden tepildim,hayır yaralarımda var bu çıçık neyin peşinde.

Oda arabaya bindi ve kemerini taktı,bende alel acele kemerimi taktım,kemer önemli tabi (kamu spotu ;) )

Direk gaza bastı. "Beni sevdiğini öğrendikten sonra sence seni bırakır mıyım?"

Bu ne be salak şeye bak artık bıramaz mış mış hee bende öyle diyordum çok ta sikimdeydi.

Valla ben asi masi dinlemem o soruyu duyacam hatta onu kalpten götüren cevabıda vericem.

"Bırakmak için sahip olmak gerekir" dedim yüzüne bakmadan.Dahada hızlandı vuh 200le gidiyor,amacı uçmak mı bu çocuğun.

"Biraz yavaşlar mısın?" yine,yine ve yine hiç takmadı.

"Haklısın.Mesela ben değilde bir başkası söylese olmazdı ama benn söyleyebilirim çünkü sen BENİMSİN."

"Ben sana ait değilim?"

"İlla sormak mı gerekiyor!"

"Evet!"

Araba durunca hiç bir şey olmamış gibi aşağı indim.Tabikide trip atmıyorum.

Sen onu külahıma anlat be

Hay ben bu iç sesin,hayır sen benim iç sesimsin niye hep Emirden tarafısın anlamadım ki.

Nereye mi gelmiştik.Şöyle söyliyim,Marmara denizi ayaklarımın altında...

Arabanın önüne geçip Emir gibi kaportaya yaslandım."Sadece bana gülebiliyorsun,beni öpebiliyorsun,kalbin benim için atıyor,sadece benimle sex yapabilirsin."

Kırmızının tonlarını merak edenler come.

"İlk öpücüğün bana ait ilk bana seni seviyorum dedin,ilk kez bir erkekle aynı odada hatta aynı yatakta yattın ve o da benim"

Bakışlarını bana çevirdi "Şimdi söyle bakalım bana ait misin,değil misin?"

Ama o söylemişti işte ilklerim ondaydı,sonlarımda onda olsun istiyordum ve bir kere bunu yaşayacaktım.Hem kadın haklarının bilmem kaçıncı kanunun bilmem kaçıncı şeysine göre bu benim en doğal hakkım tamam mı?

"Değilim."

Histerik bir kahkaha attı ve arkasını dönüp kaportaya yumruk attı.Oh may Allah! Yumruğun izi çıkmış.Bana bakmadan arabaya bidi.

"Yumruk attığın şey bir şaheser gerizekaı!" diye bağırmak istedim tabi ben canımı seviyorum.Cool cool arabaya bindim.Ben biner binmez arabayı çalıştırdı.

Radyoyu açtım Demi Lovato-Heart Attack.Sesini biraz daha açtım ve kendimi şarkının kollarına bıraktım,aynı zamanda da şarkıya eşlik ediyordum.

(şarkının sözlerini mutlaka okuyun)

Puttin’ my defences up
Gardımı aldım
‘Cause I don’t wanna fall in love
Çünkü aşık olmak istemiyorum
If I ever did that
Eğer aşık olursam
I think I’d have a heart attack
Kalp krizi geçirebilirim

Never put my love out on the line
Aşkımı sınırların dışına çıkarmam
Never said yes to the right guy
Doğru erkeğe hiç evet demedim
Never had trouble getting what I want
İstediğim şeyle ilgili hiç sorun yaşamadım
But when it comes to you, I’m never good enough
Ama bela beni bulduğunda, hiç sorunu çözemedim
When I don’t care
Umursamadığımda
I can play ‘em like a Ken doll
Onlarla bir oyuncak gibi oynayabilirim
Won’t wash my hair
Saçımı yıkamayacağım
Then make ‘em bounce like a basketball
Onları basket topu gibi zıplat

Asi Çocuk (1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin