25.Bölüm-Derbi

23.9K 888 140
                                    

Arkadaşlar hem twitter parodi hem de Face sayfası açılacak Asi Çocuk için ilgilenmek istiyenler yorum yapsııın

Akşam yemeğini çocukların evinde hazırlamıştık,şu anda ise masada sessiz bir şekilde yemeklerimizi yiyiyoruz.Kendimi bir an Emirle tanıştığımız günden beri başımdan geçen olayları düşünürken buldum.

Ne kadar çok şey yaşamıştık,İlk tanıştığımızdaki tavırları ve katil olabilme ihtimali beni çok korkutmuştu.Emire bir ara bunu sormayı aklımın bir köşesine not ettim.

Daha tanıştığımız günün akşamı Emirin sarhoş bir şekilde evime gelmesi ki annemler evde olabilirdi,evimde kalması başlı başına bir saçmalıktı,o zamanlar Emire güvenmemin tek sebebi Batuydu.Tabi içimdeki nedeni o zamanlar için belirsiz duygu şeysini saymazsak.

Cem ve Berranın sevgili oluşu zaten beklenen bir şeydi.

Bu güne dönersek Batu yarın kayıtlarını falan halletmek için Amerika'ya geri dönüyor.Sadece bir hafta kalacak,işlerini halledince tekrar aramıza dönecek beyfendi.Sema ve Batu ile alakalı ise geleceğe dair güzel bir esra erol planım var.

Okey...hepsini anladım,hepsinin mantıklı bir yönü var.Benim sorum ilk günden,Berra bana Emiri anlatırken çocuğu resmen bad boy kalıbına sokmuştu.Asiliği ile tanındığını söylemişti.Benim tanıdığım Emirin asiliği ün salacak derecede değil ki bu tatlı bir asilik,Berranın ima ettiği daha farklıydı.Ya Berra abartıyordu ya da Emir bana diğer yüzünü göstermiyordu.

Ben bunları düşünürken herkes yemeğini bitirmişti."Kızlar masa ellerinizden öper" diye bağırıp salona geçtiler.

Koltuklara yayıldıktan sonra Cem "Birde kola,mola,cips falan getirirseniz sevap pointleriniz artar malum derbi onlarsız izenmez."

Harbi lan bu gün Fenerbahçe-Galatasaray derbisi vardı!!!!!!

Hemen gdip karşılarına dikildim kızlarda peşimden geldiler,çocuklar ne var der gibi baktı.

"Kalkında bılaşıklara yardım edin bizde maçı izleyelim" aferin Sema tam destek yanındayız !

"Erkek dediğin bılaşık mı yıkarmış be"

"Valla ben Fenerin derbisinin helede cinconlaysa dakikasını kaçırmam"diye atladım

Batu ve Berra beni bilirdi ben sarı kanryayım be izlemem mi!!!

"Seninde dediğin gibi Asyacım Fener-cincon derbisinin dakikası kaçmaz ,hem siz ne anlarsınız maçtan gidin yıkayın bılaşıklarınızı"

Galiba maçtan önce Emirle benim derbim olacaktı.

"Senden daha iyi bildiğim kesin"

Emir ayağa kalktı ve yanıma geldi "Madem maçlara bu kadar heveslisin,heveslisiniz,Batu,Cem ve ben size sınav apıcaz geçerseniz bılaşıklara yardım ederiz"

Kızlara baktım,onayı alınca Emire dönüp "Kabul" dedim.

Masanın etrafına toplandık. "İlk önce terimler" dedi Batu.

"Penaltı?" ilk soru Batudandı;

Sema hemen anlatmaya başladı "Savunma oyuncuları veya kalaecinin ceza alanı içinde kuraldışı hareket etmeleri veya atak yapan oyuncuya faullu hareket etmeleri sonucu verilen direk ceza atışı."maşallah helal benim kamkime ...Berra benim kadar olmasada bilir ama Sema sözlük gibi açıkladı.

"Helal!!" diyip beşlik çaktık.Batu ağzı açık kalmış bir şekilde "Doğru" dedi.

Bu sefer Cem sordu "Frikik?" bunu da Berra cevapladı "Faule maruz kalan takım lehine serbest vuruşla oyuna başlama hakkıdır."

Cemde şaşırmıştı,nihahaha kızların erkekleri göt ediş hikayesi bildiğin.

"Doğru" dedi Cemde şimdi de Emir sorucaktı ben cevaplıyacaktım "Ofsayt?" dedi piç sırıtışıyla.

Hayır yani ne var bunda bilinmiyecek "Futbulcunun kafasının, vücudunun ya da ayağının rakibin kale çizgisine toptan ve son rakipten daha yakın olması"

Diyip Emire piç sımayl yaptım,hiç bozuntuya vermedi.Kızlarla beşlik çaktık.

Cem "Şimdide takımların ilk 11',sonrada teknik direktörler ful yaparsanız yardım ederiz"

"Tamam,başlayın"

"Fenerbahçe"

"Volkan Demirel, Gökhan Gönül, Bruno Alves, Michal Kadlec, Caner Erkin, Mehmet Topal, Emre Belözoğlu, Raul Meireles, Alper Potuk, Dirk Kuyt, Emmanuel Emenike."tıkır tıkır saydı kız amk :)) helal be kimin BFF'leri

Cem biraz düşündü

"Galatasaray"

"Muslera, Veysel, Semih, Chedjou, Tarık, Melo, Selçuk, Dzemaili, Olcan, Sneijder, Burak." ıyy hepsi müsibet Berrada zaten Galatasaraylı hemen saydı yelloz.

Emir yine yine yine sırıttı

"Barcelona"

Berra hemen karşı çıktı "Yabancı takım yoktu"

"Yoo ben öyle bir kural hatırlamıyorum"

"Gerek yok zaten biliyorum" dedim kendimden emin bir şekilde,en iyi takımlardan biri bilinmez mi be.

"Valdes, Alves, Pique, Mascherano, Adriano,Busquets, Xavi, Iniesta; Neymar, Cesc, Messi."

İşşte böyle kalırsınız :))

Şimdi sıra teknik direktörlerde.

Yine aynı sırayla sordular ve cevapladık.

"Real Madrid ?"

"Carlo Ancelotti"

"Atletico Madrid ?"

"Diego Simeone"

"Akhisar Belediye" senin aklına sıçıyım Emire vallah Billah unuttum...Neydi?,neyi,needi Hah!!

"Mustafa Akçay"(Bu arada Fenerliyim ama memleketim Akhisar)

"Yuh buda doğru amk!!!"

Maçın başlamasına yirmi dakika kalmıştı,mutfağa gidip bılaşıkları yıkamaya başladık.Cem ve Batu bılaşıkları makineye diziyordu,Emir etrafı topluyordu,kızlarda masayı siliyordu.

Ben mi hiç bir bok yapmıyordum,Emir beni görünce bardağa doldurduğu kolayıda tepsiye koydu ve içeri götürdü.Vay be bir şey demedi bende içeri sıvıştım ve koltuğa oturdum.Berra elinde çöp poşetiyle yanıma geldi ve beni kaldırıp çöpe yolladı.Ama...ama olmaz kii .

Tüm ısrarlarıma rağmen şu an dışarıda götüm donuyo.Çöpü attıktan sonra eve yönelmiştim ki korumaların olmadığı fark ettim.Evden biki ev kadar uzaktım.

Bir gariplik vardı cebimden teelefonu çıkarttım ve Emiri aradım "Korumalar nerede?"

"Nasıl nerede?" Kesin bunda Tahanın parmağı var amk!

"Ben çöpü attım eve dönüyordum ki korumalar yok Emir korkuyorum."

"Eve doğru koş Asya"

Ve telefon elimden düştü sonrası yok.........Ama ben daha derbiyi izleyecektim

Ve yb.

Bu arada bok gibi bir sınnav geçirdim amaaan salla şu ingilizceyi hiç anlamamıştım zaten.

Yaroo kanka biz o kadar kaç kaç bitsin iye düşündük ama maç izlenmeden kız gitti :DDD

BU ARDA ASYA&EMİR ÇİFTİNE BİR KISALTMA BULSAK FENA OLMAZ HANİ ZATEN OKUYUCULARIN ADI HAZIR SİZ BENİM ASİ OKUYUCULARIMSIN :dd

Asi Çocuk (1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin