Arkadaşlar sabrınız ve anlayışınız için very very tahanks
Emirden;
Kollarımdaydı işte ölmemişti Yaraları çok,yüzündde baya hasar vardı kim bilir vücudunda neler vardır.Sesi o kadar umut doluydu ki.
Tekrar bakışlarımı yüzüne çevirdim ve birden gözleri kapandı,kollarıysa boynumdan aşağı düştü.
Hayır,olamazdı! Onu bulmuşken kaybedemezdim.
Aman be Emir amma dram yaptın,belkide heyecandan bayılmıştır.Ne yani olamaz mı?
Tamam bizraz saçmaydı.
Tamam amınakoyim çok saçmaydı.
Adımlarımı hızlandırıp depo gibi yerden çıktım,kızların olduğu arabayı esgeçip kendi arabama yöneldim.
Asyayı dikkatli bir şekilde koltuğa oturttum ve bende sürücü koltuğuna geçtim.Gazı hemen kökledim ve bizim aile doktorunun olduğu özel hastaneye sürmeye başladım.Adam Türkiyenin ileri gelen doktorlaından biriydi,o moruk beni az kurtarmadı.
Hastaneye gidene kadar bir gözüm hep Asyadaydı.
Benim planım onu bulduğum anda sıkıca sarılıp dudaklarına yapışmaktı.Bırakın öpmeyi,doğru düzgün sarılamadım bile.
Hastaneye varır varmaz hemen arabadan indim elim ayağım titriyodu lan!
Hastaneye girecekken Asyayı arabada bıraktığımı farkettim,hadi ama bu kadar da mal olamazdım !
Hemen geri dönüp Asyayı kucağıma aldım ve hastaneye tekrar girip sedye istedim,doktorun adını verince hemen bir muayene odasına götürdüler Asyayı.
Bende doktorun odasını bulup içeri daldım,içeride hasta olup olmaması sikimde değildi.Doktor elindeki röntgeni bırakıp bana baktı sorarcasına.
"Muayene odasında" diye özetledim.
Hemen odadan çıktı,bende peşinden gittim,odada Asyaya serum falan takılmıştı.Bizim moruk Asyayı bilmem nasıl bir şekilde kontrol etti.
"Emara alın hastayı"
Emar neydi lan ! Asyayı hemen odadan çıkardılar bende peşlerinden gidecekken moruk beni durdurdu,moruk diyorum çünkü adını unuttum,
"Kıza bir kaç gündür yiyecek veya içecek yoluyla beyiniin uyuşmasını sağlayacak şeyler enjekte etmişler"
"Nası yani bu ciddi bir şey mi?"
"Duruma göre değişir inşallah geç kalmamış oluruz"
Saçlarımı karıştırıp ofladım.tam on ikiden vurucam derken bundan bahsediyordu şerefsizin tohumu.
Odadan çıkıp Asyanın yanınna gittim emar bitmişti ve normal odadaydı.Ve uyanıktı...
Yanına gidip oturdum. "Ne o heyecandan falan bayıldın galiba"
"Ha-ha çok komik" dedi.Seviyorum lan bu kızı.
"Emir..." dedi çaresiz bir şekilde.Hadi ama ben onun hep cıvıl cıvıl konuşmasını istiyordum.
"He söyle" ne abi,tamam biraz odunca ama...
"Odun yaa,he nedir?"
"Valla bizde ortam böyle" sonra dediğimi farkettim ve aynı anda yüzümüzü buruşturduk tabi bu gerizekalı yaralarını unuttu.
"Kızım yavaş be" diyiip hemen yanına gittim ve yüzünde kanama varmı diye kontrol ettim.
Bu arada Asyanın dudaklarının çok öpülesi olduğunu söylemiş miydim gençler?
Hemen kendime geldim ve tekrar yerime geçip oturdum.
"Emir bana ne oldu?"
"Önemli değilmiş o piç sana bir şey enjekte etmeye başlamış ama erken müdahale sayesinde sorunun yok" yüzündeki ifade sayesinde Tahaya saydırdığını anlamıştım.
Sonra aklına bir şey gelmiş gibi "Emir bana bir ayna bulur musun?"
Asyadan;
Emir bir an tereddüt etsede telefonunu cebinden çıkararak ön kamerayı açtı.
"Yuh bu ne" Yüzüm gözüm yara bereydi ben Emirin yerinde olsam direk bu odayı terk eder bir daha yüzüme bakmazdım.
Telefonu Emire verip pikeyi başıma kadar çetim.
"Noldu şimdi?" dedi.
"Çok çirkinim yaa"
"Sen hep çirkinsin" Yuh ama yontulmamış kalas nolcak! pikeyi açıp ayağa fırladım,yaralarımı unutmuştum ben yaa.
Acıdan dolayı tam yere düşecekken Emir belimden tuttu ve kucağına alıp yatağa yatırdı.
Fazla yakındık.
Bu arada Emirin dudaklarının ne kadar öpülesi olduğunu söylemişmiyidim acaba.
Ya da boş verin düşünmeyin Emirin dudaklarını falan çünkü o benim okey bitch (Hilal seni ezer sürtük hıh)
Ya ben ne diyom yaa.,hem bir dakika Emir bana mı yaklaşıyor OMG!
Şu an mı ? Şu an Emir beni öpüyo ama yavaşca sanki izin istiyordu,bende dudaklarımı aralayıp izin verdim.
Ama,ama bu çok güzel bir duyguydu.
Ayrıldığımızda gözlerime baktı tam bir şey diyecekti ki içeri iki tane zırlayan kız girmeseydi.Emir hemen kendini toparladı Berra ve Sema boynuma atladı.Yaralarıma dikkat ediyorlardı.
Benden ayrıldıklarında Berra ellerini beline koydu ağlamasını durdurarak "Seni bulmak için yer tespiti bile yaptım ben seni salak ve bu çok götlek bir durumdu"
Bu onun dilinde çok zordu anlamına geliyordu.
Cem ve Batuda yavaşca sarıldı.Emirin yüzüne dahi bakamıyordum ve o kesin piç smile yapıyordu
1 gün sonra-------------
Hastanedeki 2. günümdü ve Emirin yüzüne hala bakmıyordum.Bu arada yaralarım iyleşmeye başlamıştı ayağa kalkıyordum ama gözetim altında tutmak için taburcu etmiyorlardı.
Emirin moruk diye adlandırdığı doktor çok iyi ilgileniyordu.
Odamda tek başıma camdan dışarıyı izlerken içeri biri girdi camdan girein Emir olduğunu anladım ve hemen yatağıma dönüp yattım.
Emir yanıma gelip beni ayağa kaldırdı.Canım biraz acımıştı ama çaktırmadım.
"Emir ne yapıyorsun?"
"Beni öptün" dedi,gözlerinden sabırsızlık okunuyordu resmen ve ufakta olsa öfke.
"Ben..."
"Yeter kzım yeter benden niye kaçıyorsun ha anlamıyorum ki,sen beni seviyorsun bende seni daha ne! Hayır derdin süründürmek mi zaten süründüm hemde it gibi! Sevgilim misin değilmisin yeter be burama kadar geldi sevgilimsen elinden tutucam ve bu benim kızım diycem,değilsen....." duraksadı.
"O zaman seni sırtıma atar inin cinin top oynadığı bir yerde eve kapatırım yine benim olursun.Dur ya ne diyorum ben BENİMSİN KIZIM BENİM !! BAŞKA BİR İHTİMAL YOK OLAMAZ"
Lafını bitirir bitirmez o çok sevdiğim dudaklarına yapıştım.Evet onundum !!
"Seni seviyorum asi çocuk"
"Seni seviyorum bücür."
Oh bee sonunda yazabildim,bu arda vote ve yorumda ciddi düşüş var beni atara bağlattırmayın.
Hikaye hakkındaki fikirlerinizi söyleyin ki isteklerinizi yerine getireyim sonuçta medyum değilim ben dimi ama.
VE EVET SEVGİLİ OLDULAR SİZCE ARTIK BİRAZ DAHA TATLI ATIŞMALAR ARTMALI MI NE DERSİNİZ ASİ OKUYUCULARIM :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Fiksi Remaja"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...