:) Gösterdiğiniz ilgiden solayı çok teşekkür ederim.
Hastaneden çıkalı bir hafta olmuştu annem ve babamı bir şekilde atlatmıştık.Bizimkilerse başımda pervane oluyordu.Hele Berra ve Emir.Uykuları gelene kadar bizdelerdi.
Babam Emirden biraz rahatsız olsada bir şey demiyordu ve ben babama minnettardım.Okulsa bu sene yalan olmuştu doğru dürüst gitmiyorduk devamsızlklarda babalarımız saolsun hallediliyordu.
Evde sürekli wattpadden hikaye okuyor,twitterda boşboş dolaşıyor ve teen wolf izleyip Stilesa yavşıyordum.Aslında dünden beri yavşayamıyordum çünkü Emir laptobu kırdı.Sözde yanlışlıkla olmuş ama ben inanırmıyım.Tabiki inanırım niye inanmıyım,inanmamam için bir sebep m var Berra malı yanlışlıkla laptop mu yumruklanır desede ben at hırsızıma güveniyordum.
At hırsızı.Emir.Hani manitam olan.
Neyse ben Solucanı bilmem kaçıncı kez okumaya devam edeyim iyi günler hayırlı işler.
Yaklaşık 2 saat sonra babam yanıma geldi ve oturdu önce nasılsın,iyimisin,ağrın varmı gibi fasa fisolarla geçti ama sonra sorulan soruyla nefessiz kaldım.
"Emiri ne zaman bize sevgilin olarak tanıtacaksın kızım?"
Hönk!Destur!Neey!
"Ş-şey..."
"Şimdi."
Arkama dönüp ayakta dikilen Emire baktım.Yanımıza gelip babama elini uzattı,babamda şaşırmış bir şekilde elini havada bırakmayıp sıktı.
"Ben Emir Atahan kızınızın gelecekteki kocasıyım."
"Atahan?"
"Evet ortağınızın oğluyum."
Babamın yüzündeki memnun ifadeyi görmemle içimdeki ferahlama hissi olips reklamlarındakini geçti valla.
"Vaay baban hep bahsederdi sonunda şu ünlü asi çocukla tanıştım."Emir güldü ve bana baktı.
"İzniniz olursa bende bu akşam Asyayı ailemle tanıştırıcam."
Sen ne diyon denişik?der gibi baktım Emire.
Beni ailesiyle tanıştıracak.Hemen watty kızlığımı kullanarak bunun ne demek olduğunun şemasını çizdim.
Aile demek ciddi iş demek ciddi demek evlenmk demek evlenmek demek gelecek demek ayy kesin bana aşık.
Zaten o senin sevgilin gerizekalı -_-
Off sus be sılak.
Ağzım kulaklarımda bir şeilde babama baktım.Babam ilk önce kaşlarını çattı sonra düzeldi,sonra çattı sonra sinirlendi sonra güldü ve başını sallayıp Emirin omzuna vurup gitti.
Telaşla Emire döndüm.
"Şimdi ben senin ailenlemi tanşıcam.Olmazki hem beni beğenmezler sonra istemezler bana para teklif ederler senden ayrılayım diye ben istemem sonra beni vururlar sonra sen üzülürsün.Bence gitmeyelim Emir."
Emir önce kaşlarını kaldırdı "Hayır etrafta o kadar akıllı varken niye benim yanımdakiler deli"
"Sende delisin" hahayt laf öyle deil böyle..."Ve sen bu deliye muhtaçsın" dedi.Böyle sokulurmuş amk.Yine laf sokamadım.
Sonra o çok sevdiğim sırıtmalarından birini bahşedip yanağımı öptü.
"Gidicez hatta sonra yarışlara gidicez herkes gözlerriyle görücek benim kızım olduğunu."
Sinirlenip ayağa kaktım. "Bana bak çocuk sen beni gebertmekmi istiyorsun heyecandan tahtalı köyü boylarım." Kaşlarını kaldırıp "Yanıma gelen sürtükleri kovmakla uğraşmam diye düşünmüştüm."
"Yanına mı geliyorlar isim soyisim konum her şeyi istiyorum."
Gözlerini devirip ayağı kalktı.
"Akşam yedide hazır ol"
Kapıya yöneldiğinde arkasından hızla koştum ve önüne geçtim.Koşmayı özlemişim be bu yara zımbırtısı artık geçmişti.
"Ne giyicem annen nasıl sever baban nelere dikkat eder."
Güldü ve anlımdan öptü.
"Kafana göre takıl" dedi ve çıktı gitti.
"Kafana göre takıl mı!!!!!!!!!"
Hemen telefonu alıp kızları aradım hadi bismillah.Koltuğun üzerindeki beyaz Iphoneyi farketmemle gözlerim parladı hemen alıp karıştırmaya başladım.Sevgilimin telefonu sonuçta dimi?Nolcak.
Şifre...Hmm Asya!
Yanlış
asi,yarış,sarışın,maviş.Olmuyooooo
Hmm bücür!
Oldu vallahada oldu ayağa kalkıp seviç dansımı yapmaya başladım.Berra yağmur dansına bezediğini söylese olmayan sikimde değil hemen telefona bakıp son girilenlere girdim.
WTF?
Yüzük modelleri mi?
Amk bu ne?
O sırada kapı çaldı hemen kapıya koşup açtım.
Berra ve Sema telaşlı bir şekilde elinde elbise torbalarıyla girdiler.İkiside dolabından olabilecek şeyleri getirmişti.
Önce durdular birbirlerine döndüler ve tam bana bir şey söyliyecekleri ki onların sözünü kestim "Şu geceyi atlatayım sonra her şeyi pire bokuna kadar anlatıcam."
Kafa salladılar.
Önce Berra kırmızı önü fermuarlı süper mini çıkardı. "Yuh stipriz yapmıycam Berra."
Semada atladı "Sade şık cici olmalı"
"Aman be tamam."
Sonra Sema bembeyaz uzun bir elbise çıkardı.
"Cık buda abartı."
En sonunda beyaz dantel detaylı straplez bir elbiseyle kahverengi kısa topuklu botlarımı giydim doğal makyaj yüzük ve doğal dalgayla tamamdır.
Maçın 45. dakikası başlasın bakalım.
Upuzuuuuuuuuun bir aradan sonra kısa bir bölüm.Okuma sayısı azaldı farkındayım ama elimden bir şey gelmiyor.
Bir yandan dersler,bir yandan arkadaşlar,bir yandan aile,bir yandan ergenlik,bir yandan sosyal medya.Psikolojik olarak çökmüş durumdayım.
Bölümler yine Cuma gelir diye düşünüyorum ama ayda birde gelebilir bilmiyorum.
***BU ARADA ÖNEMLİ;Bana Asi Çocukta olması istediğiniz şeyi söyler misiniz.Birde finalin nasıl olmasını istediğinizi.
VOTE ve YORUM unutulmasın :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Ficção Adolescente"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...