Lan rüyamda yb yayınlmadığımız için beni öldürüyodunuz,e tabi bende göt korkusu başa bela diyerekten yaroya bölüm yazdırdım ve huzurlarınızda YB :DDD
Bir dakika! Biriniz bana ne olduğunu açıklasın! "Ne işin var burada?" diyerek üstüne yürüdüm.
Emir araya girdi "Ödevi almaya gelmiş" dedi.
"ne ödevi be?? Bende ödev falan yok" diye cırladım yani evet bildiğiniz cırladım.
" Aaa Asyacım sen evine gelen misafire böyle mi davranıyorsun?" diyerek ilk kez konuştu jale. Yada sürtük mü demeliyim?
"Jale sen gitsen iyi olacak" sonunda emir! Yani sonunda araya girebildin! Sema aşağı inmiş meraklı gözlerle bize bakıyordu.
"Noluyor burada?" sahi bu kız ne zamandır neredeydi??
" Hiç birşey semacım jalede gidiyordu zaten" dedim dişlerimin arasından.
"Hıhı bende gidiyordum! Görüşürüz emir... Ha birde asya" dedi ismimi iğrenç birşeymiş gibi söylerken devam etti
"Bir daha ki sefere daha kibar olmanı bekliyorum canım"
" Hıhı çok beklersin" alayla ona baktım. Oysa arkasına bakmadan kapıyı açıp çıktı.
Hemen ardından semaya döndüm "neredesin sen kızım??"
"Ne kızıyorsun asya ya!! Arkadaşımdaydım hem ben ceme söyledim" ellerini havaya kaldırmış ben suçlu değilim gibi bana bakıyordu.
"Sende sinirini kızdan çıkarma" emir bunu söyleyince benim devreler yandı!
"Sen hiç konuşma küsüm ben sana" diyerek odama koştum. Arkamdan emirin 'yine ne yaptım ben yaa' gibisinde söylediklerini duydum.
Aradan yaklaşık olarak 2 dakika 23 saniye sonra kapı açıldı. Ne yaa?? Saniye saymakta mı suç!
" Asya?" Diye mırıltı duydum sanki.. "Ne var ne istiyorsun??" diye cırladım. Sinirim bozuk üstüme gelmeyin tamam mı? "şey diyecektim ben biz yan tarafa yani yeni tuttuğumuz eve gidiyoruz geliyor musun?" Oha!! Lan insan bir özür diler ODUN! ODUN EMİR ATAHAN!
"İyi geliyorum bekle" merak ettim o yüzden gidiyorum yoksa o mavilere kıyamadığımdan değil!
Hırkamı giyip odadan çıktım. Cem arkamızdan "siz gidin biz geliyoruz" dedi. Arkasından Berra'ya baktı ve kıkırdadılar. Birşey karıştırıyor bunlarda neyse!! Evden çıktığımızda hırkama biraz daha fazla sarıldım. Havalar serinlemeye başlamıştı.
Emir evin kapısını açıp geçmem için yol verdi. Bende içeri girdim. İlk önce bir koridor solda salon. Sağ tarafta mutfak ve misafir odası. Üst katta ise Cem ve Emir'in odaları. Emir'in odasına en son girdik. Ve ben şok oldum harikaydı. Beyaz, siyah renkleriyle döşenmiş aynı zamanda turkuaz detaylarda vardı harikaydı ve bir o kadar da asi.
"Emir... Burası harika!" dedim etrafa bakarken.
"Turkuaz rengini sevdiğini duydum ve bende hoşuna gider diye böyle döşettirdim" dedi gülümserken.
"Sen.. Cidden ben seviyorum diye mi yaptın?" dedim hayret içinde.
"Evet ve sana vermek istediğim birşey var" çekçeceden çıkarttığı büyük, mor kalp şeklindeki kutuyu elime tutuşturdu. Merakla kutuyu açtım ve içindekine baktım. "ÇİKOLATA!"
Tabiki sadece çikolata değil içinde anahtar şeklinde bir kolyede vardı. Tabi ben o an çikolataya odaklandım. Ee ne sandınız regl dönemindeyim lan ben..
"Emir bunlar harika çok-" bu hediyesi harikaydı. Tabi beni susturmak için kullandığı teknik dahada harika! Emir ATAHAN şuan beni öpüyor(!)
Ve o an anladımki şu saçma düşüncelerden çocuğa karşılık bile veremiyorum ve düşünmeyi bıraktım. Dudaklarım onun o yumuşak ve öpülesi dudakları üstündeyken daha önce kalbim böyle hızlı atmıyordu.
Nefessiz kalınca yavaşça benden ayrıldı. Ama dudakları hala dudaklarıma değiyordu. O an ona şu soruyu sordum.
"Bu öpücük ne içindi??"
"Teşekkür için" yalnız dikkatinizi çekerim dudakları konuşurken benimkilere sürtüyor ve sonuç olarak Asya wefat!
"ne teşekkürü??"
"Hayatıma girdiğin ve duygularımı değiştirdiğin için" ve ben o an yaptığım hatadan dolayı ölmek istedim. Çünkü az sonra yapacağım hata bana çok kötü sonuçlara sebep olacaktı....
AMA BEN YAZARIM NE OLACAĞINI MERAK ETMEMEM GEREKİYORDUUUUUU :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Jugendliteratur"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...