28.Bölüm-"Ben bir teklif duymadım."

22.6K 952 62
                                    

Süpriz bölüm :D Son 4 gün kaldı sınava ve inanır mısınız test  kitabı dayanmıyor.

Yorumlarınız mükemmel.Ne kadar yorum o kadar güzel bölüm.DİĞER BÖLÜM HAFYA CUMARTESİ VE YA PAZAR.

Bu arada şu durumdan çok rahatsızım 10.000'lik hikayenin vote sayısı 1.000 ama 65.000'lik okuma sayısı olan bu kitabın vote sayısı yaklaşık 2.000

Bu arada şarkıyla okuyabilirsiniz...

Sonra tekrar udaklarımız birleşti.Beni seviyordu,onu seviyordum.

Ona göre çok acamice öpüşüyordum ve kontrol ondaydı.

Nefes nefese ayrıldık.Başını başıma yasladı,belimdeki kollarını daha da sıktı bende ensesindeki ellerimi omuzlarına indirdim.

Bir dakika,o,bana,seni,seviyorum,mu,dedi?

Emir Atahan bana 2. kez seni seviyorum dedi!!!

"Sen..demin...bana ne de-din?" nefes nefese konuşmuştum,oysa hemen nefesini düzene soktu.

"Duydun" Öküz!

"Bir daha söylesen ölür müsün?"

"Kızım zaten sınırlarımı zorluyorum,şuna bak yaa koskoca asi çocuk bir kıza seni seviyorum dedi!"

A a egoya bak,o ego ağır gelmesin...

"Diyeceksin tabi"

Hii yoksa bu sadece öpmek için falan demiş olmasın.

"Bana bak.."

Muhteşem gülüşüyle lafımı böldü. "Saçma düşüncelerini tahmin edebiliyorum bücür." bücür senin anandır,demeyi çok isterdim ama yaşamayı seviyorum.

."Odunsun biliyosun di mi?"

"Aynı zamanda yakışıklı,tatlı,seksi,mükemmel,kaslı,her kızın hayallerini süsleyen biri olduğumu da biliyorum."

"Ukala" sinir olduğum konu ise HAKLI...

Lan ben demin o beni öpmeden onun dudaklarına yapıştım,seni seviyorum dedim ve bu yakınlık her an bayılmama neden olabilir.

Hemen Emirin kollarından çıktım ve odanın içindeki banyoya girdim.

Hem olanları düşünüyordum hem de yüzüme su çarpıyordum.Odanın kapısının açıldığını duyunca dışarı çıktım.Benim çıktığımı gören Berra hemen boynuma atladı "Taburcu oluyorsun sürtük"

Bir insan normal bir cümlede bile nasıl hakaret edebilir ki.

Ama o bir sarışın onda bu kapasite var,bende de olduğu gibi.

Emirn "yaralarına dikkat et" uyarılarına rağmen odadakilerin boynuna atladım.

Şaka mısınız tabi ki Emiri es geçtim.

Batuyada sarıldıktan sonra aklıma dank etti "Hani sen Amerikaya gidiyordun?" Çapkın sırıtışıyla;

"Tarihi ileri aldırtmıştım bu gün gidiyorum güzellik"

"Çabuk dön gerizekalı" çünkü yerine getirmem gereken bir Esra Erol görevi var.

Bilmiş bilmiş sırıtıp "Merak etme sen yakışıklı yoksunluğundan ölmeden dönmüş olurum",Sema da arkadan "Egodan ölcek haberi yok" diye homurdandı.Olcak bu iş olcak.

Batunun kollarından ayrılıp Emirin sinirli bakışlrı arasında valizimi hazırlamaya başladım.Arkadakiler fısır fısır konuşuyorlardı.Onları duymaya çalışıyordum ama başaramadım.Sema anlamış olacak ki bir şeyler   geveleyip onları dışarı çıkardı.

Tam çantamı kapatacaktım ki biri kolumdan çeti.Çekeni gördüğümde rahatladım "Emir ödüm koptu"

Sinirle baktı "Bana bak bir daha kimseye öyle sarılmıyorsun kızlar hariç tabi"

"Halla halla sana noluyor be" diye trip attım ve çantamın fermuarını çekmek için geri döndüm.

Muhteşem kokulu şahıs bu seferde arkamdan sarıldı.Kızlar sizi bilmem ama ben bu arkadan sarılma işine kıl oluyorum bildiğin dayıyorlar.Hayır yani sadece öpüştük sevgili bile değiliz şimdiden böyle yapıyorsa sevgili olduğumuzda neler yapar Allah bilir.

"Çekilsene be"

"Bana bak sakın sevgili falan değliz deme şu pencereden aşağı fırlatırım"

Kollarının arasında ona döndüm.Ama bu tatlılık planlarımı bozuyor.

"Ben bir teklif duymadım."

"Benimsin,gerisi yok"

"Cevap verdiğimide hatırlamıyorum"

Dudaklarımı onun  dudaklarına değecek kadar yaklaştırdım "O yüzden şu an ben özgür biriyim"

diyip kollarından çıktım çantamıda aldıktan sonra Berraların yanına gittim,arkamda sinir küpü bir Atahan bırakarak.

Kızlar ev işini konuşuyordu.Babamlar haftaya dönüyorlardı ve izin alabilirsek Bizim evin karşısındaki evi tutup kızlarla kalıcaz.Hem Sema için daha iyi olucak hemde ailelerimizden ve çocuklardan uzaklaşmıycaz.

Ne yani uzak bir yere gidip çocukların her gün eve kız attı mı,atmadı mı düşüncesiyle mi yaşayalım.

Babam bir izin versin gerisi kolay.

Emirin odadan çıktığını duyunca kızları da sürükleyerek önden yürümeye başladım.Ne sanmıştın asi çocuk hemen sevgilisin dememi mi accık burnun sürtünsünde değerimi bil.

Zira bir daha biriyle aynı şeyleri yaşamıyacağımı adım gibi biliyorum.

Yorum voteler yüksek olsun lütfen eğer sınavım kötü geçerse yorum ve vote sayılarıyla moralimi düzeltiyim.

Destekleriniz beni benden alıyor hele bazı yorumlar gülme krizine girmemi sağlıyor sizi çok çok çok seviyorum :D

Asi Çocuk (1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin