39.Bölüm-Geçiş Bölümü

14.1K 670 85
                                    

Eve gider gitmez ayakkabılarımı yere fırlattım ve paldır güldür odama çıktım kendimi yatağın üstüne attım.Çok garip hissediyordum daha biz 16 yaşındaydık bunlar dünür demeye başlamıştı.Sonumuz ne olcaktı acaba.Birde yüzük konusu var.

Ya ben 20 yaşından küçük olursam evlenmem ya.

Cama fırlayıp Emir'in odasına baktım üstünü değiştiriyordu.Oha oha ne yapıyor o lan baksırını mı çıkarıyor o poposu çok seksi.Lan ben napıyom!

Tövbesteyşın ya.

Direk perdeyi kapatıp üstümü değiştirmeye başladım.Bu sefer önlemimi aldım bir daha ki turkuaz vakasında kalpten giderim.

Telefonumu açtığım anda mesaj geldi


Gönderen:Kıçımın Asisi

Neden manzaramı kısıtlıyosun !


İyi bari önlem aldık yoksa namus gidiyodu.

Emirle evlenme konusunu konuşmam gerekiyordu ama benden uzaklaşmasından üzülmesinden korkuyordum.

Korkunun ecele faydası yok diyerek hemen Emire mesaj attım


Gönderilen:Kıçımın Asisi

Aşşağıya gel manzarana başlatma !


Mesajı gönderir göndermez hemen aşağı fırladım.Dışarı çıktığımda Emir telaşlı bir şekilde beni bekliyodu beni görür görmez elindeki telefonu yere fırlattı.


"Noldu bir şey mi oldu bir yerine bir şey mi yaptın,hırsız mı girmiş eve,anan baban mı bi şey yaptı,organ maf..."


Birden dudaklarına yapıştım çünkü susacağı yoktu.

Dudaklarımızı ayırdığımda Emir piç piç bakıyordu


"Susturmak bahane Emirin dudaklar şahane diyosun yani olur"


Yüzümü buruşturup "Saçmalama" dedim.


"Eee noldu"Ne diycem lan ben çocuğa


"Aşkım"


Birden celallendi "Ayrılalım dersen kafanı kaldırıma sürter küp küp doğrar blendırdan geçirir denize dökerim!"


"Ne ayrılması be!Ağzına sıçarım"Ops! küfür mü ettim ben.


"Ooo ayan ablamız konuştu."


"İğrençsin."

Ya ben daha konuya giremedim.Ne diycem çocuğa evlenmek istemiyorum mu?Ya öyle bir şey yoksa göt gibi kalırım.


"Emir kaç yaşında evlenmek istiyosun"


Emir bi an afalladı sonra sinsice sırıttı "Evlenmeden de sevişebiliriz hayatım"


"Yok Vini'nin çiçekli donu!!"


"Sanane lan Vini'nin çiçekli donundan!"

Asi Çocuk (1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin