21.Bölüm-Maç 90 Dakika

23.5K 925 24
                                    

Arkadaşım!! Bunun hak etmiş miydim? Hayır-Evet-.Tamam belki biraz ama offffff.

Kutlama yapmk için bara gitmiştik yarışmada ki topluluğun çoğu buradaydı herkes gelip beni tebrik etti falan.

Sema ve Berrayla bir masada oturuyorduk erkeklerde diğer masada.İçkileremizi içerken bir  gözümde Emirdeydi çocuk resmen kızların odak noktasıydı,en sinir bozucu olmasıda Emirin şu an esmer bir kıza gülümsüyor olması ahggg.

Emir benim olduğum tarafa bakınca hemen kafamı çevirdim,o sırada yanıma bir tane ımmm ne desem esmer bir daş geldi.

"Bu dansı kabul edip beni mutlu eder misiniz?" Tam hayır diyecektim ki Emirin kıza gülümsediğini gördüm PİÇ bilerek yapıyordu.

"Tabiki" dedim hemen çocuğa ve elini tutup dans edenlerin arasına karıştım.Ritme göre dans ediyorduk,ayıptır söylemesi çok iyi dansçıyımdır.

Çocuğun dedikleriyle alakadar olmayıp Emire baktım bana bakıyordu!! Yess :).İnadına çocuğa daha çok yaklaştım.

İzlendiğimi hissediyorum tamam Emir bana bakıyordu ama....Kafamı çevirmemle Tahayı gördüm(hani şu Emirin düşmanı vardıya  hah işte o) hemen çocuktan ayrıldım.

Bizimkilerin yanına gittiğimde Emir bana baktı ve hemen kalkıp yanıma geldi "Bir şey mi oldu o piç bir şey mi yaptı....Söylesne kızım!"

"Yo-k bir şey" eğer söyleseydim burayı yıkardı biiyorum.

Emir bir süre  daha yüzüme baktı ve dönüp gitti.

Bu Taha denen çocuk bir şeyler karıştırıyordu ve hiç de hayra alamet gibiymiş gibi durmuyordu.

Bardan çıkıp arabama bindim tam gidicektim ki Berra da yanıma bindi,bir şey demeden son sürat sürüp eve gittim.

Yolda bir arabanın bizi takip ettiğinden şüphelendim ama biz durunca o yoluna devam etti biz de arabadan inip eve girecektik,ama ben o sırada bir şey fark ettim araba bir kaç ev aşağıda durmuştu ve içinde kim varsa arabadan çıkmıyordu.

Son anada aklıma dank etti bu Tahanın arabasaydı.

Hemen Berrayı evin içine ittim eve girer girmez kapıyı kapatıp kilitledim.Arka bahçenin kapısını falan her yeri kilitledim.Bu manyak balkonlara camlara tırmnır diye onlarıda kapattım ve Berraya olayı özet geçtim.

Telefonumu çıkarıp Emiri aradım beyfendi ne işle meşgulse telefona bakmıyor,şimdi diyeceksiniz gürültülü ortam duymaz falan ama telefonlar aynı zamanda titreşimde.

Cemi aradım hemen açtı,zeki çıcık.

"Efendim Asya?"

"Sessiz bir yere git çabuk!"

Bir kaç ses geldi sonra müzik sesi kesildi

"Söyle" dedi odun!

"Cem Taha şu an bizim evin orada,bardada görmüştüm,yoldada takip etti"

"O yüzden mi barda öyle oldun"

"Evet ve soru sormyı bırak hemen gelin" diyip telefonu kapattım.Bir yarım saat sonra kapı çaldı kapıya koşup "Kim o?" dedim ee akıllı kızım ben;)

"Aç" dedi Emirin sesiydi

Kapıyı açtım ama sadece Sema ve Emiri gördüm.

"Diğerleri erede?" "Tahanın peşinde"

Sonra bana dondü ve süzdü "İyisin dimi ıhm...yani iyisiniz o piç kurusu,ecdadını siktiğimin size bir şey yapmadı di mi ?" Yüzünden endişe ve öfke okunuyordu.

"İyiyiz" dedim sonra bana bakıp "Oyüzden barda betin benzin attı dimi onu gördüğün için!!"

"Evet" dedim fısıltıyla çok korkutucuydu.

"Kızım sen salak mısın niye söylemiyorsun,ama elin adamıyla fingirdeşmeyi biliyorsun!!"

Aaaa yeter be! "Ne diyosun sen be"

"Doğru değil mi çocuğun içine düşecektin"

"En azından sürtüklere yavşamıyorum"

"Kim yavşamış ya"

"Kendini tanımamazlık kötü bir şey olsa  gerek!"

"Ben kendimi gayet iyi tanıyorum,hem sen niye o pezevengi görünce bize söylemedin?""

"Ben tadınız kaçmasın diye söylemedim o kıza yavşarken mutlu gözüküyordun"

"Sende çocukla dans ederken mutlu görünüyordun!"

Farkında olmadan birbirimize çok yaklaşmıştık ve salonda tektik bi an Emirin gözleri dudaklarıma kaydı sonra boynumdaki kolyeye sonra tekrar gözlerime baktı.

"İkimizde neyin ne olduğunu biliyoruz Arkadaşım.Maç 90 dakika"

Yazarınız bu gün Fen sınavından 95 Matematikdende 90 aldı gençleer :D Bende bunun şerefine yb yazayım dedim.

BU ARADA BÖLÜME EN SON YORUM YAPANA BİR DAHAKİ BÖLÜM İTHAF YAPICAM HABERİNİZ OLA!!!!!!

Asi Çocuk (1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin