16.Bölüm-Yeni Bir Başlangıç

26.4K 1K 59
                                    

Biriciklerim Yraen ve Hilale gelsin bu bölüm onlar olmasa ybyi yazmıycaktım :DD

Multimediada  Sema

Onlara bakmadan eve girdim bitmişti artık Emir Karahan aşkı BİTMİŞTİ.

Odama çıkıp üstümü değiştirdim ve yattım.Hayır yani insan bi gelir açıklama yapar gavur tohumu nolcak.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sabah uyandığımda hemen banyoya girip duş aldım formalarımı giydim aşağı indiğimde o kızda masadaydı,hayır yani Emirle olan alakası umrumda değil ama burası benim evim neticede.

Bir dakia bu masada bir başkası daha var Batu!!!!!!

Hemen gidip Batunun boynuna atladım gerizekalı neye uğradığını şaşırdı hemen bırakıp triplere girdim

"Sen gerizekalı bay ukala bize haber vermeden Amerikalarada gitmek ne oluyo?"

"Kızım bi sakin dakika bir gol bir amk sabah zaten Berranın atarından zor kurtuldum şimdide sen,he bu arada asıl sana noluyor iki kız iki ERKEKLE aynı evde kalmalar falan"

Emir hemen Batuya dönüp ser bir şekilde baktı tabi Batuda göt korkusu tavan yaptı

"beyfendiler evsiz kalmış napalım mecbur aldık eve"

dedim,Sonra Sema denen kıza döndüm kız güzeldi kumral mavi gözlüydü elimi uzattım ve "Merhaba" dedim,oysa ayağa kalkıp bana sarıldı sonra geri çekilip "Merhaba ben Sema Emirin kuzeniyim"

KUZEN mi??

Emire baktığımda sırıtıyordu gıcık nolucak,hayır yani ben akşam beynimin etini yediğime yanıyorum.

Kıza gülümsedim,o sırada Berrada masaya oturdu ve yemeğimizi yemeye başladık.

Batuya dödüm "EE Batu bey naptınız Amerikalarda ne kadar kalıcaksın burada"

"Babamı ikna ettim temelli burdayım artık"

"Vallaha mı" dedim büyük bir hevesle,Batudan ayrı kalmayı sevmiyordum zaten.

"Eee kızlar beni özlemiştir güzelim"

"Tabi canım tabi Batu gelsin diye ölüyorlardı onlarda"

Batu bana bir tane zeytin attı bende ona attım biz böyle kapışırken,Cem yemeği bırakıp bize döndü,hayret doğrusu Cemin yemeğini bıraktığı nadir anlardan birindeyiz.

"Emir ve ben yeni bir ev alldık çünkü yakında Asyanın ailesi geri dönücek ve kızları zor durumda bırakmak istemeyiz"

Cem sözünü bitirince Emir söze başladı

"Batuda bizle kalıcak ama tek sorun Sema,kızlar sizden ricamız biz Semaya bir ev bulana kadar sizle kalması"

"Olur tabi istediği kadar kalabilir" dedim.Oh be doğrusu evde erkekle yaşamak çok zor bir kere çok dağınıklar ayrıca ben tek yatmayı daha çok seviyorum.

Berra ya döndüğümde üzüldüğünü gördüm e üzülür tabi sevgili ayrı bir eve gidiyor.

"Kızlar bilin bakalım evimiz nerede?" dedi büyük bir coşkuyla

Bizde ona nerede? dermiş gibi baktık

"Asyacım sizin bir ev yanınızdaki ev çok ucuza satıldı haberin olsun" dedi Emirde.Ne!! O evi tutmuş olamazlar di mi?

"Berra hemen kalıp Ceme sarıldı,sonra bana dönüp "Sık sık sizde kalıcam Asyacım haberin olsun"

Evet,Emir bey yine ayrılmıyoruz.

Emirle ilk günlerdeki gibi olucam yeni tanışmış gibi,seviceksem de tamamen tanıdığım Emiri sevicem ...

Arkadaşlar okumalar baya artmış çok teşekkür ederim bu arada Emir veya Batunun yeni karakterlerine yavşamayın sahipleri var ;)

Asi Çocuk (1.Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin