VİDEODA BATU VAR BU ARADA İLERLEYEN BÖLMÜLERDE BAHSEDİCEM BATU ÜNLÜ BİR VİNECI
İYİ OKUMALAR
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Hahahahahaha şimdi..sen..emir hahahahahaha"
Ama ben bu çocuğu öldürürüm.Sonra Berra beni öldürür.Sonra Emir Berrayı öldürür.sonra sen benim arkadaşımı nasıl öldürürsün diyerekten Sema Emiri öldürür en sonda her kes öldü bende ölüyüm diyerek Batu kendini öldürür.
Toplu intahar,toplu cinayet,sıfır görgü tanığı.Benden süper polisiye yazarı olurda harcanıyorum işte.
Arkamdaki yastığı Ceme fırlattım.
Dün Emirle yatağa yatıp tüm gün birbirimizi izledik saat 19.00'an 21.00'a kadar.Sabah kalktığımda da illk olarak Emir herkese sevgili olduğumuzu ve yanımda abancı bir erkek görürlerse direk müdahale etmelerini söyledi.Tabi sonra meraklı cemaat nasl olduğunu falan ordu Emirde benim içimden çıkan hayvana vurgu yaparak,söyllediği alt düzey romantik cümleleride atlayarak anlattı.
"Yaa yenge niye attın o yastığı,şimdi ben bunu sana geri yollasam... " Cem birden susunca baktığı yere baktım.
uuuu bir adet Atahan bakışı..
Cem sesini kısarak "Emir beni fırtladığım yere teper"
Hepimiz kahkahalarla gülemye başladık eee Cem bey gülme komşuna gelir başına.
Emir beni daha çok kendine çekti.Lan ben şu an Emir Atahanın sevgilisiydim.Bir an önce okula gidip sürtüklere duyuru yapmam lazım.
"Hadi hadi hadi okula geç kalıcaz."
Hepsi bana sıçan uzaylı gibi bakmaya başlamıştı ( sıçan uzaylı,çok yaratıcıyım kahretsin )
E tabi normaldir ben okula gitmek için acele ediyorum.
"Siz onun kusruna bakmayın bele sevgili olmayı bünye kaldıramıyor." Bu çocuk niye bu kadar gıcık yaa.
"Sen bi kendine bak,artık nasıl heycan yaptıysan yanağına diş macunu bulaşmış."
Berra,Cem ve Sema gülerek evden çıktı.Biz Emirle sevgiliyken daha çok atışıyoduk galiba.
Ve evet bunu bir günde anladım.
Emir aynanın karşısına gidip yanağını temizledi.
"Eeee Asya Hanım Emir Atahanın sevgili olmaya hazır mısın."
"Evet,o sürtüklerin artık sahibin olduğunu bilmeleri lazım."
Güldü.gül-dü,g-ü-l-d-ü.Bi sn ölp glym.
"Sahip demek."Belimi koluyla sarıp beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı.
"Hoşuma gitti" diyip kapıya doğru yürüdü.Ya çocuk niye pat diye öpüyon yaa.
Arabaya geldiğimizde tabiki kapıyı AÇMADI.Çok romantik.
Bu arada bu çocuğun kaç tane arabası var?
"Bu arabanın markası ne?"
"Napıcaksın."
Çokta kibarız.
"Merak."
"porsche 911 carrera 4 gts"
"Porsche'lere ne gibi bir takıntın var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Novela Juvenil"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...