Şarkıyı dinleyin.
Multide Emir var.
"Annecim" dedim şirin bir şekilde.Ya da yakalanmış bir fare gibi.
Geç olduğu için annemlerden izin almadan çıkmıştım ve galiba bu bana pahalıya patlıyacak.
"Çok uykum var o yüzden direk olayı anlat."
Şimdi ben kadına 'Şehrin mafya kılıklı adamlarının olduğu bir ödül törenine gittim hatta sevgilim ve ben ödül aldık, bu arada yan evimizdeki daş varlık benim sevgilim' desem herhalde ya kalpten gider yada terlik şov alekta movik movik.
"Berralara gittim."
Bıkkınca nefes verdi ve merdivenlere yöneldi.Yess oldu bu iş.
"Azıcık bana çekseydinde Berrayı arayıp aramıyacağımı akıl etseydin.Okul dışında üç gün evdesin,eminim odanda pineklemek ve Stiles'a sulanmakta zevklidir."
Stiles'a yavşadığımı nerden biliyor?
Yalan söylediğimi nerden anladı?
Ne demek üç gün odadan çıkma -ki en önemlisi bu- ?
Ve bu karı bana salak mı dedi?
"Ya anne yaa"
"Ayağımdaki terlikler kafanı yarıcak nitelikte."
Aboo valla ben bir şey demedim.Tabana kuvvet hemen odama çıktım ve kapımı kapattım.Vücudumun dörtte üçünün kızarıklıklarla kaplı olmasını istemiyorum şahsen.
Üstümü çıkartıp Hello Kityli pijamalarımı giydim.Raftan kulaklıklarımı alarak yatağıma uzanıcağım sırada izlendiğimi farkettim.
(dım dım dım dım)
Cama döndüğümde yan evin camında bir mavişin sırıtarak bana baktığını gördüm.Bir dakika ben bu perdeyi şimdi açmadıysam Emirde sırıtıyorsa...Nooooooo
Nolamaz!No!Niyat!Nayn
Emir beni giyinirken gördümü şimdi.Hemen cama gittim ve hızla açtım.Evlerin arasında aşırı fark yoktu,birbirimizi rahatlıkla görüyorduk.Karşımda üstsüz elinde sigara olan aşırı seksi....seksi kısmını siktir edin...biri var.
Emire 'ne ayak?'dercesine baktım.
Elindeki telefonu salladı.Telefonumun zil sesini duyduğumda direk açtım,böylesi daha iyiydi çünkü annemden bir üç gün daha ceza yemek istemiyordum.
"Ne var?"
"Turkuaz diyorum yakışmış"
"Ne turkuazı be"
Güldüğünü duydum ve hemen ona baktım,gülüşü içimdeki bir şeyleri hareketlendiriyordu.
Emir az önce ne dedi?Üstüme baktım.Ama pijamalar pembe.Turkuaz...
İç çamaşırlarım turkuaz ve buda demek oluyorki Emir beni cıbıldak gördü!
Ahey aheeeey bu artık töre meselesi.
"Çocuk beni sinir etme ve gördüklerini unut"
"Valla hiç öyle bir niyetim yok"
Kızarma kızarma.Bn niye sarışınım yaa.Esmer olsaydım keşke.Neyse konumuz o değil.
Sinirle camı kapattım.Emir önce kaşlarını çattı.Sonrada telefonu suratına kapattım ve wattsapa girerek "Unuttun unuttun yoksa..." yazıp gönderdim.
"Yoksa?" tamam itiraf eediyorum o noktaları bir bok bulamadığım için koymuştum ama şekil şukul benim neyime.
"Bilmiyorsun dimi :)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Çocuk (1.Kitap)
Teen Fiction"Bir daha bana bücür deme" "Bana emir verme demiştim Bücür" "Bende sana bana bücür deme demiştim gerizekalı" --------------------------------------------------------------------------------------------------- "Nasıl hayatımın tümünü kaplayabildin ?"...