Seminer-22

195 5 0
                                    

Melis'den

"Ne dedi?"

"Geliyor."

"Saat kaça çağırdın?"

"7:00"

"Tamam. Teşekkür ederim. Al bu da paran."

"Teşekkürler Melis Hanım."

Eda ve Çağlar'ı ayırmak için A planım işe yaramamıştı. Sıra B planındaydı. Eda'yı korkutacaktım. Ve bu şekilde onu Çağlar'dan ayıracaktım...

Esra'ya yalandan bir seminer ayarlaması için para verdim. Ve o da yüklü miktarda parayı görünce burun kıvırmadı.

Artık rahat olabilirdim. Bu planım her ne olursa olsun işe yarayacaktı.

Eda'dan

Seminerleri ayarlamak için normalde o semineri verecek kişiye sorarlardı ama bana neden sormadılar ki!?

Çağlar yarın sabah için erken bir uçuştan bilet almış. Her şey apar topar olduğu için biletleri de o almıştı ama ben ona en kısa zamanda parasını verecektim.

Erkenden gideceğimiz için erkenden hazırlanmaya başladık. Benim, Cengiz'in ve Çağlar'ın pek fazla eşyası yoktu ama Ceren...

On günlük tatil için on tane valiz getirmişti.

Valizleri hazırladık ve yattık. Ama beni uyku tutmuyordu. Ceren uyuyordu, onu uyandırmamak için yavaşça ayağa kalktım ve balkona çıktım.

Bizim odamızın hemen yanında Çağlar ve Cengiz kalıyordu. Cengiz'i de uyku tutmamış olacak ki o da balkondaydı. Telefonuna bakıp bakıp iç çekiyordu.

"Eda! Sen uyumuyor musun?"

"Uyku tutmadı." dedim ve ekledim "Seni de uyku tutmamış galiba."

"Evet."

"İyi misin sen?"

"İyiyim, niye ki, kötü mü görünüyorum?"

"Yok hayır öylesine sordum."

"Tamam. Heyecanlı mısın?"

"Niye?"

"E yarın seminerin var ya."

"Hiç heyecanlı değilim."

"Neden?"

"Çünkü sizinle burada çok güzel vakit geçiriyorduk ve tatilin tam ortasına seminer koyarak her şeyi mahvettiler."

"Boşver takma kafana bir daha geliriz."

"Kendime değil de size üzülüyorum. Benim yüzümden siz de tatilden oldunuz."

"Saçmalama Eda!"

Biz Cengiz ile konuşurken içerden Çağlar'ın sesi geldi.

"Cengiiiiz neredesin?"

"İçeride seni bekleyenler var onları bekletme sen. Hadi iyi geceler." dedim gülerek.

"İyi geceler." dedi ve içeri girdi.

Sabah olmuştu ve uçağın kalkmasına az kalmıştı. Apar topar otelden çıktık ve havaalanına geldik. Uçaktayken haberleri okumaya başladım.

"ŞOK! ŞOK! ŞOK! Çağlar Söyüncü ve ismi bilinmeyen bayan aşklarını ilerletti..."

Bu haberi görür görmez üstüne tıkladım. Ben bile bilmiyorum aşkı ilerletip ilerletmediğimizi, sen nereden biliyorsun?! Ayrıca ben daha Çağlar'la sevgili miyim, değil miyim o da belli değil!

Kahve Damlaları| Çağlar SöyüncüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin