Gevonden?

390 20 1
                                    

P.O.V. Wolfs
"Wolfs, Wolfs, wakker worden!" Hoor is Eva zeggen. Ik doe mijn ogen open en zie dat ik op het bureau ben. Oja, ik was op het werk in slaap gevallen toen ik met de zaak van Fleur bezig was. "Jaja, ik ben wakker!" Zeg ik tegen Eva. "Wolfs, Mechels heeft toestemming gegeven om in dat huis in Arnhem te kijken. Ze stuurt er een AE heen en wij mogen mee!" Zegt Eva blij. Dat is goed nieuws! Als Fleur daar is heb ik haar terug, ik hoop het zo erg. Ik hoop ook heel erg dat dat rotjoch Fleur en mijn kleinzoon niks heeft aangedaan, anders zwaait er wat. "Wolfs kom je nog! We moeten naar Arnhem!" Zegt Eva terwijl ze ongeduldig bij de deur staat te wachten. "Ja, ik kom eraan!" Zeg ik en ik sta op.
"Lekker geslapen?" Vraagt Eva als we in de auto zitten. "Nou, niet bepaald, die bureaustoelen slapen nou niet echt fantastisch!" Zeg lachend. "Ik miste je al in bed. Ik heb Tessa en Tibbe trouwens naar de crèche gebracht dus dat ik gewoon geregeld." Zegt Eva. "Fijn, ik hoop zo dat we Fleur vinden!" "Ik ook Wolfs, ik ook!"

Een half uur later hadden wij, net als de rest van het team, onze plaats ingenomen en staan we klaar om het huis binnen te vallen. "Iedereen op zijn plaats.... Actie!" Werd er door de portofoon geroepen. Eva en ik wachtten totdat het AE naar binnen loopt en gaan daarna achter ze aan. Binnen in het huis vinden we inderdaad Roy, maar Fleur was nergens te bekennen. Ik kijk gefrustreerd om me heen, Fleur moet hier ergens zijn! "Wolfs hier!" Hoor ik Eva schreeuwen. Ik kijk in de richting van het geluid en zie dat Eva bij een luik op de grond staat. Ik ren met mijn wapen voor me uit richting Eva. Eva telt af en doet het luik open. Ik richt mijn wapen in de donkere ruimte onder het luik. "Fleur, Fleur ben je daar?!" Roep ik in het donker. "Pap?" Hoor ik zacht uit het donker komen. "Fleur!" Roep ik blij en ik ren het donker in. De mannen van het AE komen achter me staan en schijnen met een zaklamp de kleder in. Door het licht van de zaklampen zie ik Fleur liggen. Ze zit vastgebonden en ze ziet er slecht uit. Ze heeft geen kleren aan... Ik ren naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. "Schatje, het is voorbij, het is over." Zeg is troostend terwijl Fleur zachtjes huilt. Intussen is ook Eva bij ons komen zitten en ze maakt Fleur los. "Wolfs, Fleur, we moeten naar buiten, daar staat een ambulance klaar." Zegt Eva terwijl ze Fleur voorzichtig overeind helpt. We lopen naar buiten en daar wordt Fleur meteen op een brancard gelegd. Ik stap met Fleur mee in de ambulance en Eva neemt de auto. "Wolfs, ik zie jullie zo in het ziekenhuis." Zegt Eva nog. De ambulance begint te rijden terwijl de broeder een infuus bij Fleur prikt en haar hartslag en bloeddruk meet. Ik pak Fleurs hand vast en ik hoop maar dat het snel weer beter gaat. "Pap, waar is Roy nu?" Vraagt Fleur nog steeds heel bang. "Maak je maar geen zorgen schatje, die is op het bureau en die komt voorlopig niet meer vrij!" Antwoordt ik. "Mevrouw Wolfs, hoelang bent u al zwanger?" Vraagt de broeder in de ambulance bezorgd. "23 weken, gaat het wel goed met de baby?" Zegt Fleur bang. "Dat kan ik nu nog niet zeggen." Antwoordt de broeder. O nee, ik hoop maar dat alles weer goed komt!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry, sorry, sorry, dat ik zo lang niks heb gepost. Ik had het super druk! Ik ga ontzettend mijn best doen om weer meer te gaan posten!!!

Eva-❤️-WolfsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu