P.O.V. Wolfs
Ik sta in de keuken een ontbijt te maken voor Eva en mezelf. Gister voelde Eva de baby's voor net eerst bewegen en ik kon het ook voelen. Het voelde geweldig! Ik hoor Eva de trap af komen en loop naar haar toe. Ik geef haar een hand en help haar naar de tafel. Ze heeft dan wel loopgips, echt makkelijk loopt ze nog steeds niet. Ik dek de tafel en we beginnen vervolgens met eten. Dan gaat mijn telefoon:
"Met Wolfs."
"Mechels hier. Er is een meisje meegenomen door een loverboy en ik wil dat jullie haar vinden."
"Komt voor elkaar. Doeg!"
"Dag."
Ik ligt Eva in en na het ontbijt stappen we in de auto. In de auto gaat de telefoon weer. Het is Esmee. Ze vertelt dat ze het adres van de vermoedelijke loverboy en Eva en ik besluiten om voor het huis te gaan posten.
We zitten nu al twee uur te posten en er is nog niks gebeurd. Eva is drop aan het eten en ik zit een boek te lezen. Ineens stopt het gekraak van de zak met drop en ik kijk Eva aan. "Hij is op. Wil je een nieuwe halen?" Vraagt Eva. Ik kijk haar verbaasd aan. "Nog meer drop?" "Wij hebben honger." Zegt Eva lachend terwijl ze over haar buik aait. Ik begin ook te lachen en precies op dat moment komt er een jongeman uit het huis lopen. "Blijf jij maar zitten, ik ga wel." Zeg ik tegen Eva. Ik stap uit en loop naar de man toe. "Hallo, u bent aangehouden op verdenking van ontvoering." Zeg ik tegen hem. "Hij probeert weg te rennen maar ik grijp hem net op tijd vast. Ik druk hem tegen de muur en doe de boeien om. Eva komt aanlopen en als ik de jongen in de auto heb gezet gaan we samen naar binnen. Gelukkig vinden we binnen het meisje. Ze is er niet goed aan toe dus bellen we de ambulance. Het meisje begint te huilen en Eva troost haar. De ambulance neemt het meisje mee en als het meisje weg is begint Eva te huilen. Ik troost haar en probeer haar gerust te stellen. We besluiten de rest van de dag vrij te nemen.
JE LEEST
Eva-❤️-Wolfs
FanfictionEva en Wolfs hebben eindelijk verkering, ze zijn super verliefd. Dan blijkt Eva zwanger te zijn. Eerst schrikken ze maar laten besluiten ze om er volledig voor te gaan. Ze worden papa en mama! --------------------- Dit is mijn eerste verhaal, ik hoo...