Bruiloft plannen

486 13 0
                                    

P.O.V. Wolfs
Ik zit in het ziekenhuis, naast Fleur haar bed. Ik werd gebeld dat ze even wakker was geworden. Toen ik ongeveer een uur geleden aankwam in het ziekenhuis is ze ook even wakker geweest. Ze heeft me zelfs herkend! Nu ligt ze te slapen, ik heb haar hand vast en af en toe voel ik haar zachtjes in mijn hand knijpen. Ik moet zo weer naar huis. Maar dit keer ga ik wel weg met een goed gevoel, Fleur wordt weer beter!
Als ik thuis binnenkom zit Eva op de bank. Als ze me ziet staat ze op en omhelst ze me. "Ik ben zo blij!" Zegt ze. "Ik ook Eef, ik ook!" Antwoord ik. "Zullen we beginnen met het plannen van de bruiloft?" Vraagt ze. "Ja, gezellig! Zodra Fleur beter is wil ik zo snel mogelijk trouwen!" Antwoord ik enthousiast. "Denk je dat Fleur het leuk zou vinden om bruidsmeisje te zijn?" Vraagt Eva. "Vast wel!" De rest van de avond bespreken we zo ongeveer alles over de bruiloft. De locatie, de getuigen, de bruidsmeisjes, de bruidsjurk, de ceremonie, de receptie, het feest en zelfs al de huwelijksreis!

De volgende ochtend word ik wakker van de telefoon. Ik word gebeld, het is Fleur!
Wolfs:"Heey schat! Hoe is het?"
Fleur:"heel goed, pap! Ik ben al een uur wakker en heb eigenlijk alleen last van een beetje hoofdpijn. Ik belde je omdat ik wilden laten horen dat het zo goed ging. Ik vroeg eigenlijk eerst of de dokter wilde bellen maar hij ik dat ik dat zelf wel mocht doen!"
Ik vind het echt geweldig om Fleur zo te horen! Ze klinkt niet meer ziek en ze heeft al weer hele verhalen te vertellen!
Wolfs:"Wat goed schat! Wat een geweldig nieuws! Ik kom straks wel even langsgaat ik moet nu eerst even Tessa en Tibbe een flesje geven."
Fleur:" oké! Dan zie ik je straks wel verschijnen!"
Een uurtje later zit ik samen met Eva, Tessa en Tibbe in de auto op weg naar het ziekenhuis. Eva en ik hebben besloten om Fleur zo te vragen of ze bruidsmeisje wil zijn. Ergens vind ik dat wel spannend maar aan de andere kant weet ik al bijn a zeker dat ze dat super leuk vindt. We rijden de parkeerplaats van het ziekenhuis op en ik parkeer de auto. We stappen uit en klappen de kinderwagen open, leggen Tessa en Tibbe erin en lopen richting de ingang. Als we de kamer van Fleur binnenkomen zit ze rechtop in bed en ze ziet er al veel beter uit dan gister. "Heey!" Begroet ze ons enthousiast. "Heey Fleur!" Zegt Eva en ze geeft Fleur een knuffel. "Heey schatje!" Begroet ik haar vervolgens ook. Eva en ik gaan zitten en Eva neemt het wordt:" Fleur, jij weet dat jouw vader en ik gaan trouwen. En we wilde eigenlijk wat vragen." "Lieve schat, Wil jij ons bruidsmeisje zijn?" Maak ik de vraag af. Er verschijnt een glimlach op Fleurs gezicht. "Natuurlijk wil ik dat!" Antwoordt ze blij.

Eva-❤️-WolfsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu