P.O.V. Wolfs
Vandaag is Fleur twintig weken zwanger! Natuurlijk gaan Eva, Tessa, Tibbe en ik ook mee. Van Roy heeft Fleur niks meer gehoord en ze lijkt dat niet zo erg te vinden. Ze slaapt de laatste tijd wel wat vaker bij ons thuis.
We zijn nu onderweg naar Fleurs huis, dan halen we Fleur op en gaan we verder naar het ziekenhuis. "Weet je nog, de twintig-weken-echo van ons?" Zegt Eva. "Ja, zo'n mooi moment!" Zeg ik blij terug denkend aan dat mooie moment. Toen wisten we dat we een jongen en een meisje zouden krijgen. Toen zijn we ook begonnen met het voorbereiden van de babykamer, misschien moet ik even aan Fleur vragen of ik haar moet helpen met de babykamer. Als we bij Fleurs huis aankomen staat ze al voor de deur te wachten. We is ze toch mooi met haar inmiddels toch al best wel dikke buikje. "Hey schatje!" Zeg ik als ze instapt. "Hey papa, Hey Eef, hey Tib, Hey Tes." Zegt ze vrolijk. "Hoe gaat het me je?" Vraagt Eva aan Fleur. "Goed hoor! De misselijkheid is inmiddels gelukkig weg." Is Fleurs antwoord. "Beetje zin in vandaag?" Vraag ik. "Ja hoor, ik vind het alleen wel weer een beetje spannend..." Antwoordt ze. "Was ik ook, is niks mis mee." Zegt Eva. "Trouwens schat, zal ik je helpen met de babykamer?" Vraag ik. "Ja fijn! Ik hoop dat ze straks het geslacht kunnen zien, dan weet ik wat ik moet kopen voor de kamer." Is Fleurs Antwoord. "Ander wil je de kamer gaan doen?" Wil ik nog weten. "Geen idee, kan je vandaag?" "Ja hoor!" Spreken we af. "Ik help ook wel mee!" Zegt Eva. "Nou gezellig, een gezinsbezigheid!" Zeg ik blij. Inmiddels zijn we alweer bij het ziekenhuis en we stappen uit de auto. We zijn gelukkig meteen aan de beurt en net als de vorige keer lopen we met z'n allen de behandelkamer binnen. "Nou Fleur, hoe gaat het?" Vraagt Ria als we binnen zijn. "Goed hoor!" Antwoordt Fleur terwijl Eva en ik met Tessa en Tibbe op schoot gaan zitten. "Nou maak je buik dan maar bloot, dan gaan we even kijken." Zegt Ria tegen Fleur.
"Alles ziet er prima uit." Zegt Ria na een tijdje. "Wil je het geslacht al weten?" Gaat ze verder. "Ja, graag." Antwoordt Fleur. "Nou, het is een jongen!" Deelt Ria mee. "Leuk!" Zegt Fleur glunderend. "Super!!" Vindt ook Eva. Wouw, ik krijg een kleinzoon!Twee uur later staan we druk te schilderen op de toekomstige babykamer. We zijn al bij de bouwwinkel geweest en gelukkig wist Fleur al precies wat ze wilde hebben en waren we snel klaar. Tessa en Tibbe liggen beneden in de kinderwagen te slapen dus we kunne rustig met z'n drieën schilderen. Drie muren worden wit en eentje grijs en de meubels zijn ook wit. Fleur wil dat perse omdat de kamer dan ruimer lijkt. Ik vind het ook heel mooi worden. Als de eerste twee muren klaar zijn en we willen beginnen met de andere twee hoor ik ineens gehuil vanaf beneden. "Ik ga wel!" Zeg ik en ik loop naar beneden, naar de kindjes. Ik maak snel twee flesjes en dat maakt ze meteen stil. Het zijn inmiddels al baby's van bijna vier maanden en ze hebben echt al van die schattige dikke beentjes enzo. Ik houd zo enorm veel van deze twee kleine mensjes. De laatste tijd baal ik er wel heel erg van dat ik dit bij Fleur niet heb meegemaakt. Gelukkig kan ik het wel meemaken met mijn eigen kindjes en binnenkort mijn kleinkindje. Als de flesjes op zijn vallen Tessa en Tibbe gelukkig weer in slaap, kan ik weer helpen met schilderen.
Na de rest van de dag hard werken is de babykamer klaar! Het is heel mooi geworden, al zeg ik het zelf. Ik zie aan Fleur dat ze er ook heel blij mee is en met een tevreden gevoel vertrekken we weer naar ons eigen huis. Daar maak ik wat lekkers te eten klaar en brengen Eef en ik de kindjes daarna samen naar bed. Daarna ploffen we samen op de bank en gaat Eva met haar hoofd op mijn borst liggen. "Wolfs, volgens mij onderschat Fleur het nog een beetje." Zegt Eva. "Ja, ik snap wel wat je bedoelt." Ben ik wel met haar eens. "Ze is toch alleen." Zegt Eva. "Misschien moeten jullie een keer met z'n tweeën een weekendje weg, dan kan je het er een beetje met haar over hebben." Is mijn idee. "Goed plan! Ik zal haar morgen wel even bellen!"-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laat allemaal weten wat je van het verhaal vindt!!!!!!!
VOTE VOTE VOTE!!!
Hoe willen/ denken jullie dat het verder gaat?
JE LEEST
Eva-❤️-Wolfs
FanficEva en Wolfs hebben eindelijk verkering, ze zijn super verliefd. Dan blijkt Eva zwanger te zijn. Eerst schrikken ze maar laten besluiten ze om er volledig voor te gaan. Ze worden papa en mama! --------------------- Dit is mijn eerste verhaal, ik hoo...