P.O.V. Eva
"Woooooolfs, schiet eens op! We moeten gaan!" Schreeuw vanaf beneden. Normaal moest Wolfs altijd op mij wachten maar nu was het een keer andersom. "Ik kom eraan! Alleen nog even mijn tandenpoetsen!" Schreeuwt Wolfs terug vanaf boven. We hebben een afspraak bij de juwelier om onze trouwringen uit te zoeken en we moeten er al over tien minuten zijn en het is zeker een kwartier rijden. Wolfs komt de trap af rennen en pakt snel zijn jas. We lopen naar buiten en zetten Tessa en Tibbe in de auto, daarna stappen we zelf in en rijden we weg. "Sorry schat, dat is zo laat was." Zegt Wolfs. "Maakt niet uit hoor." Antwoordt ik.
Twintig minuten later zitten we aan tafel bij de juwelier en staan er allemaal ringen voor ons om uit te kiezen. Ik heb eigenlijk geen idee wat voor ring ik wil, behalve dan dat hij niet te groot en te glimmend moet zijn. "Nou Wolfs, wat vind jij mooi?" Vraag ik maar om zelf niets te hoeven kiezen. Wolfs pakt een ring uit de doos waar ik eigenlijk ook we, een beetje naar zat te kijken. "Ik vind deze wel mooi." Zegt hij terwijl hij de ring omhoog houdt. "Ik ook." Zeg ik. Wolfs legt de ring weer terug en pakt een andere. "Of deze." Zegt hij. "Ja, deze vind ik nog mooier." Zeg ik.
Een kwartiertje later hebben we een keuze gemaakt. Het zijn twee simpele gouden ringen en in die van mij zit één klein diamantje. De vrouw die in de juwelier werkt meet onze maten op en we moten een bestelformulier tekenen. "Het is nu donderdag, dus dan worden de ringen waarschijnlijk aankomende dinsdag geleverd." Vertelt ze ons. "Oké, dan komen we ze dan ophalen." Zeg ik terwijl we weer naar buiten lopen. "Zullen we nog even wat drinken op het terras voordat we naar het werk gaan?" Stelt Wolfs voor. "Goed idee!" Antwoord ik en we lopen naar en terrasje. We bestellen wat te drinken en geven Tessa en Tibbe een flesje. Als we allebei ons drinken op hebben brengen we Tessa en Tibbe naar de crèche en gaan zelf naar het werk.
JE LEEST
Eva-❤️-Wolfs
FanfictionEva en Wolfs hebben eindelijk verkering, ze zijn super verliefd. Dan blijkt Eva zwanger te zijn. Eerst schrikken ze maar laten besluiten ze om er volledig voor te gaan. Ze worden papa en mama! --------------------- Dit is mijn eerste verhaal, ik hoo...