P.O.V. Eva
Als ik wakker word denk ik meteen aan gister. Wat een geweldige dag was dat! De dag waarop Wolfs mijn man werd en de dag die we samen geweldig hebben afgesloten. Ik heb heerlijk geslapen in onze mooie bruidssuite. Wolfs ligt nog te slapen, hij is zo mooi, zelfs als hij slaapt. Vanmiddag vliegen we naar Parijs, samen met Tessa en Tibbe. Die mis ik nu trouwens wel, gelukkig zien we ze zo weer. Wolfs en ik genieten zo eerst van dit luxe hotel en halen Tessa en Tibbe daarna op. Dan gaan we naar huis om onze spullen in te pakken en dan op naar het vliegveld. Ineens voel ik Wolfs lippen op de mijne en ik antwoord de kus. "Goedemorgen schoonheid. Lekker geslapen?" Zegt Wolfs als onze lippen weer los zijn van elkaar. "Ja heel lekker! En jij?" Zeg ik. "Ook! Ik heb over ons gedroomd! Het was geweldig!" Antwoordt hij.
Een half uurtje later zitten we samen aan het ontbijt. "Schat, er is hier een heel buffet met de lekkerste dingen die er bestaan en jij neemt een broodje met kaas en een glas chocomelk." zegt Wolfs terwijl hij afgunstig naar mijn bord kijkt. "Nou, ik houd van simpel, dat weet je toch. Dit is gewoon wat ik lekker vind!" Antwoord ik en ik neem een hap van mijn broodje. "Nou oké dan." Antwoordt Wolfs en ook hij neemt een hap van zijn broodje. Als we allebei genoeg hebben gegeten pakken we onze spullen in en vertrekken richting het huis van Marion om Tessa en Tibbe op te halen. Marion doet open met Tibbe op haar arm en ze geeft hem aan mij. "Hey, wat hebben jullie toch lieve kinderen! Jullie zullen ze wel hebben gemist!" Zegt ze vrolijk. "Jazeker!" Antwoordt Wolfs terwijl hij Tessa optilt. "Hoe vond je het om op ze te passen?" Vraag ik aan Marion. "Leuk, ja echt heel erg leuk! Ze zijn Zo lief!" Antwoordt ze nog steeds even vrolijk. "Fijn!" Zeg ik. We pakken de spullen van Tessa en Tibbe in en gaan daarna met z'n vieren naar huis.
Een uurtje later pak ik de spullen in die mee moeten naar Parijs terwijl Wolfs Tessa en Tibbe een flesje geeft. Mijn eigen tas staat klaar dus nu de spullen van Tessa en Tibbe maar inpakken. "Eef, vergeet je niet om luiers mee te nemen?!" Schreeuwt Wolfs vanaf beneden. "Ik doe er wel een paar bij de handbagage maar we moeten daar toch nieuwe kopen!" Is mijn antwoord. "Oké dan!" Hoor ik Wolfs schreeuwen. Ik doe de laatste spulletjes in de tas en loop dan naar beneden. "Ga jij ook je spullen inpakken? Dan doe ik de handbagage wel vast." Zeg ik tegen Wolfs. "Oké is goed." Antwoordt hij en loopt naar boven om zijn tas in te pakken. "Zo Tes en Tib, dan gaan jullie voor het eerst vliegen." Zeg ik terwijl ik me over de box heen buig. "Volgens mij vindt mama dat veel spannender dan jullie zelf." Grinnik ik en geef ze allebei een kus op hun voorhoofd.
Anderhalf uur later staan we in de vertrekhal van Schiphol. Wolfs duwt de kar met de koffers erop en ik de kinderwagen. "Waar moeten we inchecken?" Vraagt Wolfs aan mij. Ik haal de boekingspapieren te voorschijn en kijk waar we heen moeten. "Nummer 7!" Zeg ik en ik loop richting nummer 7. Als we zelf zijn ingecheckt checken we de koffers in en ze zijn gelukkig net niet te zwaar. "Zullen we even ergens gaan lunchen voordat we vertrekken?" Vraag ik aan Wolfs. "Ja hoor is goed. Maar dan wel bij een goede eetzaak en niet bij de MC Donalds!" Antwoordt hij. "Is deze goed?" Vraag ik terwijl ik naar een broodjeszaak wijs. "Ja hoor vast wel." Antwoordt Wolfs en we zoeken een plaatsje. Wolfs en ik zoeken allebei een broodje uit en wat te drinken. We rekenen af en beginnende eten. "Ik vind het best spannend om met die kleintjes te gaan vliegen." Beken ik. "Ik ook wel, maar het komt vast goed." Stelt Wolfs me gerust. Toen we allebei ons broodje op hadden was het tijd om door de douane te gaan. Dan moet je door zo'n poortje lopen. Ik moest eerst alleen. Toen ze mij hadden gecheckt moest ik terwijl ik Tibbe tilde en daarna nog een keer met Tessa. Toen uiteindelijk de handbagage en wij vier door de douane waren was het alweer tijd om in het vliegtuig te stappen. "Waar moeten we de kinderwagen eigenlijk laten?" Vraagt Wolfs als we richting het vliegtuig lopen. "We moeten als we instappen de kindjes uit de wagen halen en die zetten ze dan bij de bagage. Als we landen zetten ze de kinderwagen weer klaar zodat ze er meteen we in kunnen." Vertel ik hem wijs. "Oké, dat is wel handig!" Antwoordt hij. Dus even later als we bij het vliegtuig aankomen tillen we Tessa en Tibbe uit de wagen en lopen het vliegtuig binnen. Daar krijgen we een extra gordel, zodat Tessa en Tibbe bij ons op schoot kunnen. Tessa zit bij Wolfs en Tibbe bij mij. "Nou, nu gaat het beginnen!" Zeg ik als we beginnen op te stijgen. We geven Tessa en Tibbe een speentje zodat ze geen last hebben van hun oortjes bij het opstijgen en dat lijkt te werken. Als we eenmaal in de lucht zijn vallen Tessa en Tibbe al snel in slaap.
JE LEEST
Eva-❤️-Wolfs
FanfictionEva en Wolfs hebben eindelijk verkering, ze zijn super verliefd. Dan blijkt Eva zwanger te zijn. Eerst schrikken ze maar laten besluiten ze om er volledig voor te gaan. Ze worden papa en mama! --------------------- Dit is mijn eerste verhaal, ik hoo...