Zwanger?

905 21 0
                                    

P.O.V. Eva
Twee weken later waren Wolfs en ik nog steeds super gelukkig. We waren nu al vier weken samen en het was geweldig. Maar over één ding maakte ik me wel zorgen, ik had namelijk twee weken geleden al ongesteld moeten worden. Moest ik dit aan Wolfs vertellen? Ik besloot dat het misschien toch wel slim was om hem in te lichten. Dus na het eten ging ik naast hem of de bank zitten. " Wolfs, ik moet je wat vertellen. Ik ben al twee weken over tijd en ik weet niet wat ik moet doen." Wolfs keek een beetje verschrikt. Dus zei ik maar snel:"Misschien is het wel niks hoor!". "Eef, misschien is het toch slim om voor de zekerheid even een zwangerschapstest te doen, je weet maar nooit." "Oké, ik ga er wel even één halen bij de winkel."
Wolfs en ik zaten dicht tegen elkaar aan op de bank. Ik had net de test gedaan en de uitslag zal over ongeveer vijf minuten op het staafje verschijnen. Ik vond het wel spannend en wist niet wat ik eigenlijk wilde dat de uitslag zou zijn. Aan de ene kant leek het me heel leuk om moeder te worden en aan de andere kant was ik ook wel bang om mijn vrijheid te verliezen.
"Kijk!" Zei Wolfs. "Er verschijnt een streepje, wat betekent dat." Snel keek ik op de verpakking. "Ik ben zwanger!" Tot mijn grote opluchting keek Wolfs blij, ik was bang dat als ik zwanger was hij misschien zou willen dat ik het weg zou laten halen. Maar dat leek gelukkig niet het geval. "Wij worden ouders!" Zei hij dan ook trots.

Eva-❤️-WolfsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu