De volgende dag

942 23 0
                                    

P.O.V. Wolfs
Ik werd wakker. Eva lag met haar hoofd op mijn borst, ze was zo lief. Gisteravond was geweldig! Ik was zo verliefd! Ineens voel ik Eva bewegen, ik kijk haar recht in haar ogen aan. Ze geeft me een kus die al snel veranderd in een zoen. Dan zie ik dat Eva schrikt. "Shit, is het al zo laat?! We moeten naar het werk." Zegt Eva. Ik kijk naar de klok en zie dat het inderdaad al best laat is. "Nou aankleden, ontbijten en tandenpoetsen dan maar!"
In de auto op weg naar het werk vraagt Eva ineens:" Hoe gaan we dit eigenlijk aan Mechels vertellen? Straks wordt een van ons nog overgeplaatst!" "Ik denk dat dat wel mee valt, ze noemt ons het beste team volgens mij kan ze niet zonder ons. Laten we het maar gewoon vertellen." Antwoord ik.
Als Wolfs en Eva aan Mechels hebben vertelt dat ze samen zijn kijkt ze emotieloos voor zich uit. "Wat?" Zegt Eva dan maar om een reactie uit te lokken. "Dit voelde ik toch al lang aankomen, ik vind het super voor jullie!" Zegt Mechels ineens. Ik kijk haar verrast aan, dat was toch wel een opluchting.
De rest van de dag verliep soepel. Ze hadden een doorbraak in een zaak waar ze al lang mee bezig waren en dat maakte ze nog gelukkiger dan ze al waren.

Eva-❤️-WolfsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu