P.O.V. Eva
Het is vandaag zaterdag en we moeten naar het ziekenhuis. Eerst hebben we een afspraak om het loopgips eraf te halen en daarna voor de 20 weken echo. Eigenlijk maak ik me niet heel erg veel zorgen om de echo omdat ik de baby's heel veel voel bewegen. Ik ben wel benieuwd of het jongetjes of meisjes zijn. Over mijn been maak ik me ook niet heel veel zorgen want ik heb er de laatste tijd niet meer zo veel last van.
Als we aan de beurt zijn in het ziekenhuis loop ik naar de behandelkamer. Wolfs houdt mijn hand vast zodat ik een beetje steun heb bij het lopen. De arts haalt het gips eraf en vraagt of ik voorzichtig wil gaan staan. Ik sta op en het gaat best goed. Het doet wel een beetje pijn maar dat lijkt me logisch. De arts vraagt me om een stukje te lopen en dat doe ik. Hij zegt dat het er goed uit ziet en we pas over een maand terug moeten komen voor de laatste controle. Daarna lopen we naar de afdeling verloskunde waar zo de echo gemaakt gaat worden. "Doet je been erg pijn?" Vraagt Wolfs ineens. "Valt wel mee hoor." Antwoord ik. "Gelukkig maar." Zegt Wolfs en hij geeft me een kus. Als we weer opkijken staat Ria in de deuropening. "Jullie zijn aan de beurt" zegt ze lachend. We lopen met Ria mee naar de behandelkamer en ik ga op het bed zitten. "Hoe gaat het?" Vraagt Ria. "Goed hoor. Ze bewegen erg veel." Antwoord ik. Ik maak mijn buik bloot en Ria doet er gel op en begint vervolgens met de echo. Ik kijkt naar het scherm en zie erg duidelijk de vorm van twee baby's. De vorige keer was dat nog niet zo duidelijk te zien. Ik zie het hoofdje, de voetjes, de armpjes en zelfs de vingertjes. "Willen jullie de geslachten weten?" Vraagt Ria. "Ja." Antwoorden Wolfs en ik tegelijk. "Nou, de baby aan de linkerkant is een meisje en die aan de rechterkant is een jongen!" WoW, ik wordt moeder van een zoon en een dochter, ik ben dolblij. Ik zie aan Wolfs zijn gezicht dat hij het ook erg leuk vindt. Ik geef hem een kus. Nadat Ria nog even verder kijkt vertelt ze ons dat alles goed is met de baby's en blij gaan we naar huis.
"Zullen we morgen aan de babykamer beginnen en vast wat babyspullen kopen?" Vraagt ik blij aan Wolfs. "Ja, goed idee schat!" Antwoordt hij enthousiast.
JE LEEST
Eva-❤️-Wolfs
FanficEva en Wolfs hebben eindelijk verkering, ze zijn super verliefd. Dan blijkt Eva zwanger te zijn. Eerst schrikken ze maar laten besluiten ze om er volledig voor te gaan. Ze worden papa en mama! --------------------- Dit is mijn eerste verhaal, ik hoo...