P.O.V. Wolfs
Vandaag gaan Eva en ik eindelijk trouwen! Ik ben net wakker en ik lig nog in bed. Eva ligt met haar hoofd op mijn borst en slaapt nog. Ik breng Tessa en Tibbe zo naar Marion, zij past tijdens de bruiloft op ze. Tessa en Tibbe blijven ook bij haar slapen zodat wij tijdens onze huwelijksnacht niet gestoord worden. En morgen vertrekken wij dan samen met Tessa en Tibbe op huwelijksreis naar Parijs. Ik voel dat Eva wakker wordt en ik geef haar een kus op haar voorhoofd. "Hé lieverd, lekker geslapen?" Vraag ik aan haar. "Ja, en heerlijk gedroomd! En jij?" Zegt ze slaperig. "Ook lekker geslapen. Maar waar ging je droom dan over?" Zeg ik nieuwsgierig. "Over vandaag, over ons huwelijk, over dat jij mijn man bent." Antwoordt ze en ze geeft me een kus. Maar de kus wordt al snel ruw verstoord door een huilende Tessa. "Ik haal ze wel." Zeg ik tegen Eva en ik loop richting de babykamer. Ik kom terug met een huilende Tessa op de ene arm en Tibbe op de andere arm. Ik geef Tessa aan Eva die haar borstvoeding geeft en zelf ga ik met Tibbe op schoot weer in bed zitten. "Hoe laat komt Fleur eigenlijk?" Vraag ik aan Eva. Fleur komt namelijk Eva's make-up en haar doen. Terwijl hun daarmee bezig zijn ga ik naar Romeo om me om te kleden. "Volgen mij om elf uur." Antwoordt Eva op mijn vraag. "Dus eeeuhm....dat is dus over twee uur. Zullen we dan eerst nog even gezellig samen ontbijten?" Stel ik voor. "Ja is goed, ik geef Tibbe eerst ook nog even eten en dan kom ik naar beneden." Zegt Eva. "Oké, dan begin ik alvast met het ontbijt." Zeg ik en ik loop naar beneden.P.O.V. Eva
Ik loop de trap af met Tessa en Tibbe op mijn arm. Ik voel me zo ontzettend gelukkig, over een paar uur ga ik gewoon met de man van mijn leven trouwen en dan heb ik ook nog twee prachtige kinderen! "Heeeey schoonheid!" Zegt Wolfs als hij mij de trap af ziet lopen. Ik begin te grinniken en loop richting Wolfs terwijl ik onderweg Tessa en Tibbe in de box leg. "Waarmee kan ik je helpen?" Vraag ik aan Wolfs. "Jij mij helpen? Dan moet je aan tafel gaan zitten, zodat ik een mooi uitzicht heb vanaf de keuken." Zegt hij grinnikend. "Nou, dan zal ik dat maar doen." Zeg ik en ik ga aan de tafel zitten.
Even later staan er allemaal lekkere broodjes en eitjes op tafel. "Mmmmm....eetsmakelijk!" Zeg ik. "Eetsmakelijk!" Zegt Wolfs en hij begint een eitje te pellen. Ik neem een broodje kaas en een glas chocomelk. Na het eten ruimen we af en brengt Wolfs Tessa en Tibbe naar Marion. Ik had her er eerst heel moeilijk mee dat ze de hele nacht bij Marion blijven maar Ik snap wel dat het het handigst is. Ik ben nog nooit zolang bij ze weg geweest. Gelukkig gaan ze wel mee op huwelijksreis! Ik besluit nog even te douche voordat Fleur komt. Op het moment dat ik onder de douche wil stappen gaat de telefoon.
Eva:" Hallo met Eva."
Marion:" Hey Eva, met Marion. Ik zit hier met Tessa en Tibbe en ik vroeg me af hoeveel lepels melkpoeder ik in het flesje moet doen."
Eva:"haha, ongeveer twee schepjes."
Marion:" dankje, sorry voor het storen."
Eva:" geeft niet, ik zie je straks!"
Marion:"tot straks!"
Ik leg de telefoon weg en stap onder de douche.
Als ik klaar mer met douche gaat de bel. Dat zal Fleur wel zijn! Ik loop naar de deur en doe hem open. "Hey Fleur!" Begroet ik Fleur die lachend in de deuropening staat. "Hey Eva! Ben je zenuwachtig?" Zegt ze. "Nou, wel een beetje eigenlijk." Geef ik toe. "Snap ik wel!" Zegt ze en ze loopt naar binnen. "Wil je wat drinken?" Vraag ik. "Ja, koffie alsjeblieft." Antwoordt ze. Ik loop naar de keuken, zet een bakje koffie en geef die aan Fleur. "Hoe is het eigenlijk met Roy?" Vraag ik. "Goed! Ik ben zo verliefd! Ik vind het trouwens ook echt super lief dat jullie hem ook hebben uitgenodigd!" Antwoordt ze blij.
Een uurtje later heb ik een dikke laag make-up op en is mijn haar heel mooi opgestoken. Ik heb mezelf nog nooit zo opgetut, maar voor alles is een eerste keer. Fleur helpt me om mijn bruidsjurk aan te doen en dan ben ik er helemaal klaar voor. "Wat ben je mooi!" Zegt Fleur terwijl ze naar me kijkt. "Dankje! Jij ook!" Zeg ik. Wegdrinken nog snel even wat en dan worden we opgehaald door een grote witte limousine. "Wat mooi!" Zeg ik enthousiast als ik de limousine zie. "Dat heb ik samen met mijn vader geregeld!" Zegt Fleur blij. We stappen in en rijden richting de kapel waar de ceremonie plaats gaat vinden. Als we aankomen stap ik uit en loop ik hand in hand met Fleur richting Wolfs, die vooraan de kapel staat. Er verschijnt een lach op zijn gezicht als hij mij binnen ziet komen. "Wat ben je mooi." Fluistert hij als ik naast hem sta. "Jij ook." Fluister ik terug. We moeten gaan zitten en de pastoor begint een heel verhaal te vertellen. Tijdens zijn verhaal kijk ik naar iedereen die speciaal voor ons hiernaar toe is gekomen. Ik zie Marion met Tessa en Tibbe op de eerste rij zitten. Naast haar zitten Romeo en Mechels. Verder zie ik Wolfs familie zitten, dat zijn er best veel. Ik zie ook mijn broer Maurice,mijn Oom en Tante en mijn nichtje. Ik heb niet zo'n grote familie maar toch ben ik blij dat ze er zijn. "Geef elkaar dan nu de rechterhand en antwoord mij in volle oprechtheid." Hoor ik de pastoor en ik doe wat hij zegt. "Eva, neem jij Floris Wolfs tot je man en beloof je hem lief te hebben alle dagen van je leven?" Zegt hij. "Ja, dat beloof ik!" Antwoord ik volmondig. "En Floris, neem jij Eva Magdelena van Dongen tot je vrouw en beloof je haar lief te hebben alle dagen van je leven?" Vraagt hij ook aan Wolfs. "Ja, dat beloof ik!" Antwoordt ook Wolfs volmondig. Vervolgens doen we elkaars ringen om en kussen we elkaar. Vanaf dat moment dringt het tot me door, Wolfs is mijn man! Ik voel me zo gelukkig!
JE LEEST
Eva-❤️-Wolfs
FanficEva en Wolfs hebben eindelijk verkering, ze zijn super verliefd. Dan blijkt Eva zwanger te zijn. Eerst schrikken ze maar laten besluiten ze om er volledig voor te gaan. Ze worden papa en mama! --------------------- Dit is mijn eerste verhaal, ik hoo...