P.O.V. Wolfs
We zitten nog steeds in het vliegtuig. Tessa en Tibbe hebben net even geslapen maar zijn nu alweer wakker. En Tessa heeft het op een krijsen gezet, ik probeer haar te troosten maar ze blijft maar huilen. "Ze moet een flesje." Zegt Eva die haar ook stil probeert te krijgen. "Ja, maar hoe?" Zeg ik ligt in de stress. De andere mensen in het vliegtuig kijken ons inmiddels behoorlijk geïrriteerd aan. "Ik vraag het wel even aan de stewardess, houd jij Tibbe dan ook even vast?" Zegt ze terwijl ze Tibbe aan mij geeft. Ze neemt twee flesjes met water en een doosje met melkpoeder, die blijkbaar in de tas zitten, mee en loopt naar de stewardess. Even later komt ze terug met twee flesjes met melk erin. Ze neemt Tibbe weer op schoot en geeft één van de flesjes aan mij. "Dankje." Zeg ik en ik geef het flesje aan Tessa. Ze begint gulzig te drinken en ik ben opgelucht dat ze eindelijk stil is. "Eef, wat ben jij toch een goede moeder." Zeg ik tegen Eva en ik geef haar een kus. "Omdat ik een flesje kan regelen." Zegt ze sarcastisch. "Ook, en omdat je altijd voor je kinderen klaarstaat." Zeg ik en dit keer ben ik degene die een kus krijgt. De rest van de reis verloopt rustig en ik ben blij als we landen en het vliegtuig weer uit kunnen.
Een uurtje later komen we aan in het hotel. We hebben een hele grote kamer met een groot tweepersoons hemelbed in het midden van de kamer. We hebben een speciale kamer die ook voor baby's is dus staan er twee wiegjes voor het raam. Ook is er een commode, twee kinderstoelen en nog wat andere babyspullen. In onze kamer is ook een klein keukentje en in de badkamer staat een mooi groot bad en een massage douche. "Wat een prachtige kamer!" Zeg ik terwijl ik in het rond kijk. "Ja echt prachtig!" Zegt Eva terwijl ze Tessa en Tibbe uit de kinderwagen haalt en ze op het grote bed legt. "Ik trek even iets anders aan en zullen we dan ergens wat gaan eten? Ik heb echt geen zin om nu nog te gaan koken." Zeg ik aangezien we alle vier een trainingsbroek aan hebben voor in het vliegtuig. "Ja is goed schat. Ik doe die kleintjes ook even wat anders aan en dan trek ik zelf ook wat anders aan en dan kunnen we gaan!" Antwoordt Eva. Ik pak wat kleren uit mijn koffer terwijl ik bedenk dat ik die morgen wel uitpak en ik kleed me om. Eva laat Tibbe op bed liggen en doet Tessa schoen kleren aan. Als ze klaar is kleed ik Tibbe om zodat Eva zichzelf even kan omkleden. "Na zo'n vliegreis zijn schone kleren toch wel heel erg fijn." Zegt Eva tevreden als ze zich heeft omgekleed. Als Tibbe ook schone kleren aan heeft gaan we op pad op zoek naar een restaurantje. Al snel komen we wat leuks tegen en we krijgen een tafel toegewezen. Ik bestel een biertje en Eva, hoe kan het ook anders, een watertje. Dan bestellen we wat te eten en eten er smakelijk van. "Dat was heerlijk!" Zegt Eva als ze haar bord heeft leeg gegeten. "Inderdaad!" Ben ik het met haar eens. Als we hebben betaald gaan we weer terug naar onze kamer. Ik leg Tessa en Tibbe in bed die al in de wagen in slaap zijn gevallen. "Ik ga nog even douche schat." Zeg ik tegen Eva en ik loop naar de badkamer. Ik neem een heerlijke douche en ga daarna naast Eva in bed liggen. "Welterusten schat." Zegt Eva en ze kruipt tegen me aan. "Welterusten lieverd." Antwoordt ik en we vallen in slaap.P.O.V. Eva
Ik word wakker van een huilende Tibbe, ik stap uit bed en til hem op. "Hey jochie, kom is bij mama." Zeg ik tegen hem terwijl ik met hem op schoot weer in bed ga zitten. Wolfs ligt nog te slapen, niet zo gek, want het is pas zeven uur. Ik geef Tibbe borstvoeding, waardoor hij weer stopt met huilen. 's Ochtends en 's Avonds krijgen Tessa en Tibbe nog steeds borstvoeding. Ze zijn ook pak anderhalve maand oud dus dat is niet zo gek. Terwijl Tibbe gulzig ligt te drinken voel ik dat Wolfs wakker wordt. "Goedemorgen lieverd, lekker geslapen?" Zeg ik tegen hem. "Ja hoor, en jij?" Zegt Hij "ja ik ook wel hoor." Antwoordt ik. Als Tibbe klaar is met drinken geef ik hem aan Wolfs en pak ik Tessa. Ik geef haar ook borstvoeding terwijl Wolfs met Tibbe aan het spelen is. Dit zijn van die momenten waar ik zo van geniet, gewoon wij met zijn vieren, dan voel ik me zo gelukkig. Als Tessa klaar is met drinken besluit ik om even te gaan douchen. Als ik onder de douche vandaan kom liggen Tessa en Tibbe al aangekleed op het grote bed. "Ja, ik dacht ik kleed ze alvast aan." Zegt Wolfs. "Oké, lief van je." Zeg ik en ik geef hem een kus. "Ik ga ook nog even douche." Zegt Wolfs en hij loopt naar de badkamer. We hebben een kamer met ontbijt erbij geboekt dus we gaan zo wat eten in het hotel. Daarna willen we naar de Eiffeltoren en naar Arc de Triomphe. Als Wolfs de badkamer uitkomt heb ik mijn. Tas al ingepakt met de spullen die we vandaag nodig hebben dus we kunnen gaan. Bij het ontbijt kijk ik mijn ogen uit, er is een enorm groot lopend buffet met van alles en nog wat. Ik neem een simpel broodje kaas en een pancake terwijl Wolfs dingen neemt die ik nog nooit eerder heb gezien. "Eetsmakelijk." Zeg ik als we samen aan een tafeltje zijn gaan zitten. Tessa en Tibbe zijn alweer in slaap gevallen in de kinderwagen. "Wat een slaapkopjes." Lach ik en Wolfs lacht mee. We genieten van het ontbijt en vertrekken vervolgens richting de Eiffeltoren. We hebben al kaartjes gekocht voor de lift tot de top in de Eiffeltoren. We moeten de wagen beneden laten staan en dus gaan we met Tessa en Tibbe op de arm in de lift. Als we boven aankomen hebben we echt een prachtig uitzicht over Parijs. "WoW, wat mooi!" Hoor ik Wolfs enthousiast zeggen. "Ja, echt prachtig!" Vind ook ik. We staan daar een tijdje van het uitzicht te genieten en geven elkaar een kus. "Zullen we maar naar beneden gaan?" Zeg ik als ik alles wel heb gezien. "Nee, nog even van het uitzicht geniet." Antwoordt Wolfs. "Anders ga jij vast met Tibbe naar beneden, want die heeft het volgens mij ook wel gehad, en dan blijf ik nog even hier met Tessa." Gaat hij verder. "Nou oké, dan wachten wij beneden wel op jullie." Stem ik met hem in. Ik neem de lift naar beneden en loop vast richting een terrasje om wat te drinken. Maar op het moment dat ik de weg over wil steken voel ik een enorme klap.
Dan wordt alles zwart........................--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laat allemaal weten wat je er van vind!!!!
En VOTE VOTE VOTE!!!!!!!
JE LEEST
Eva-❤️-Wolfs
FanfictionEva en Wolfs hebben eindelijk verkering, ze zijn super verliefd. Dan blijkt Eva zwanger te zijn. Eerst schrikken ze maar laten besluiten ze om er volledig voor te gaan. Ze worden papa en mama! --------------------- Dit is mijn eerste verhaal, ik hoo...