Verkering❤️

983 24 3
                                    

P.O.V. Wolfs
We waren klaar met eten. Tijdens het eten werd ik steeds zenuwachtiger, ik hoop maar dat Eva niks door heeft. Eva loopt naar de keuken. Nu is het moment! Nu moet ik het haar vragen. Ik raap al mijn moed bij elkaar en loop naar haar toe. "Lieve Eva, ik ken je nu al best lang en ik vind je heel bijzonder. Eef, wil je verkering met me?"

P.O.V. Eva
Zei hij dat nou echt? Heb ik het goed gehoord? Vroeg hij me nou net verkering? Maar natuurlijk wil ik dat! "Ja!" Zeg ik dan ook volmondig. Om mijn antwoord nog extra kracht bij te zetten geef ik hem een kus. Ik zie de opluchting in zijn ogen. Dan kust hij me weer. Hij doet zijn mond een klein beetje open en laat zijn tong in mijn mond glijden. Ik antwoord de kus en nadat we daar een tijdje zoenend staan tilt hij me op en neemt hij me mee naar boven. Als we de slaapkamer binnenkomen staan er overal kaarsjes. "Wat lief!" Zeg ik. Wolfs legt me op bed en trekt mijn t-shirt uit. Ik begin de knoopjes van zijn bloes los te maken. Hij frunnikt inmiddels aan de sluiting van mijn BH, na een tijdje krijgt hij hem open. Hij begint me te strelen. Dan heb ik ook zijn bloes uit en er verschijnt een geweldige sixpack. Dit zou een geweldige nacht worden!

-----------------------------------------
Laat A.U.B. Weten wat je er van vindt en wat je zou willen dat er verder nog gebeurd!!
Sorry voor de kleine stukjes trouwens maar ik zal heel veel korte hoofdstukken maken, dat is wat makkelijker, kan ik elke keer tussendoor even wat schrijven.

Eva-❤️-WolfsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu