Ya Allah BİSMİLLAH
Başladığınız tarihi buraya alayım lütfen ❤
==========
Kanadı kırılıp kenara atılmıştı,
Kader ördüğü ağları, onun kanadıyla yapmıştı.
Bir gece vakti hayatına giren,
Ağlarıyla yaralarını yama yapmıştı.
Derin bir nefes alarak gözlerimdeki yaşları sert bir şekilde sildim bir
daha ve bir daha...Dizlerimi kendime çekip ellerimi üzerine koydum. Başımı
ellerimin üstüne yasladım... O anda varlığını bile unuttuğum telefonumun bildirim sesiyle irkildim.Elimi feracemin cebine koyup telefonumu çıkardım. Buğulu
gözlerimle ekran kilidini açtım. Mesaj kutuma tıkladım.0542*******: Sil o göz yaşlarını. Ve yalnızca Rabbine yönel.
0542*******: O yeşil gözlerine gülmek yakışır.
0542*******: Tek yapman gereken şey elini kalbine koyup gözlerini
kapatman ve "Fe inne meal usri yusra. İnne meal usri yusra..." Demen. Emin ol herşeye Kadir olan Allah derdini senden alııır götürür...Okuduğum mesajla gözlerimi bir telaşla silip etrafıma bakmaya başladım. Kimdi bu?
Etrafımda kimseyi göremediğimde ise yazdığını yapıp elimi kalbime koyup gözlerimi kapattım ve inşirah süresini okumaya başladım...Gerçekten çok rahatlamıştım.
Kalplere inşirah veren alemlerin Rabbine şükürler olsun.
Gözlerimi açtım ve etrafıma bu sefer daha dikkatli bakmaya başladım. Sağ tarafımdaki binanın duvarının hemen yanında bir silüet gördüm. Ona baktığımı anladığı an gözden kayboldu.
Bu kimdi?
Neden bana mesaj atmıştı?
Ahh salak kafam sormadan bilemezdim ki...
Hemen oturduğum kaldırımdan kalktım ve beni izleyen kişinin peşine düştüm....==========
YA ALLAH BİSMİLLAH
Yeni bir kurguya başladım. Rabbim utandırmasın....
Beni yalnız bırakmayın olur mu?
Bu ilk bölümü canım aileme ithaf ediyorum. (Sizi sokağın damı kadar çoook sefiyoomm❤❤❤ )
Size bir öneri ; kimi severseniz sevin, ama yalnızca ALLAH için sevin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÂHA (Yarı Texting)
General Fiction"Kanadı kırılıp kenara atılmıştı, Kader ördüğü ağları, onun kanadıyla yapmıştı. Bir gece vakti hayatına giren, Ağlarıyla yaralarını yama yapmıştı." Derin bir nefes alarak gözlerimdeki yaşları sert bir şekilde sildim bir daha ve bir daha... Dizler...