-BÖLÜM 1-

241 30 28
                                    

Selâmün aleyküm canlar.

Nasılsınız?

Neyse siz bölüme geçin. Ama boool boool yorum yapın olurmu?

{Bu bölüm aileme ithaf edilmiştir}

==========

Siz: Kimsiniz siz?
Siz:Ve neden bana mesaj attınız?

Elimi telefonun kenarına vurup cevap beklemeye başladım. Nefes nefeseydim...

Duvarın dibinde gördüğüm silueti takip etmiştim. Pardon ona koşup peşine düşmek demek daha iyi olurdu sanırım. Ama onu caddede kaybetmiştim. Saat akşamın dokuzu olduğu için cadde kalabalıktı.

Evet! Gece dokuz. Dışarıda bilmediğim bir sokakta ağlıyordum. Halâ da bilmediğim bir sokaktaydım. Tek fark bu sokak bayağı kalabalıktı.

Elimdeki telefonun bildirim sesiyle irkildim. Ve hemen kilidi açıp  WhatsApp'a girdim

0542*******: Biri işte...
0542*******: Seni öyle ağlarken görünce ne kalbim ne de parmaklarım duramadılar. Dayanamadım ve mesaj attım..

KaLBimmiiii??

Kalbim mi demişti o?

Yoksa ben mi yanlış okudum?...

Mesajı tekrar tekrar okudum. Yok gerçekten kalbim yazmıştı...

Siz: Siz her ağlayana mesaj mı atıyorsunuz?
Siz: Hem siz beni mi takip ediyorsunuz?

Evet gördü ve yazıyor...

0542*******: Sen önce bir o soğuk kaldırımdan kalk. Evine git. Sonra mesaj yazarsın...

Ne! Buradamıydı hâlâ... 

Ama nerede?

Yazdığını yapıp ayağa kalktım. Etrafıma bakınmaya başladım. Telefonum tekrar titremişti.

0542*******: Arama benii... Göremezsin. Evine git. Bu saatte dışarıdasın zaten moralim bozuldu yeterince...

Tövbeeee yav sanane

Aynen öyle yazdım

Siz: Sanane kardeşim! Kaçta dışarıdaysam dışarıdayım. Sa na nee?

Normal! olan psikolojim tamamen bozuluyordu bilmediğim, tanımadığım biri yüzünden.

0542*******: Birincisi kardeş demeyelim. Ne bileyim... De me yani. İkincisi bende kendime çok "sana ne?" diye sordum ama şu sol tarafımdaki şey beni dinlemiyor...

Ha! Çattık yaa!

Bir dakka yaa ben ne yapıyordum şuan? Günah olduğunu bile bile karşı cinsten biriyle konuşuyordum.

Serçe kafama vurdum. Allah'ım sen beni affet...

Siz: Bana attığınız ayeti bildiginize göre müslümansınız ve ikimizin mesajlaşmasının haram olduğunu, bizi zinaya yaklaştırdığını biliyor olduğunuzu umuyor ve birdaha bana mesaj atmamanız için sizi uyarıyorum. Hatırlattığınız âyet için de ayrıca teşekkür ederim...

Diye mesaj attım ve kaldırımdaki çantamı yerden alıp evime doğru gitmeye başladım. Telefonun titremesiyle yine telefona baktım.

0542*******: Doğru şuanlık haram konuşmamız ama geleceği yalnız Allah bilir biz bilemeyiz değilmi?... Âyet içinde ,ne demek Allah sendende razı olsun...

==========

Evveett nasılsınız bakalım olmayan okuyucularım... Evet böyle yazdım çünkü şuan sadece 1 okuma 3 oy görünüyor. Bende anlamadım.

Ama Allah'ın izniyle okuyucularım artacak biliyorum ♡♡

Allah'a emanet olun....

BÂHA (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin