Selamun aleykümm
Bölüm geldiiii
Güpgüzel okumalar
Diğer bölüm bayrama inşallah
Bayramdan sonra vizelerim var :(
Sarkabilir zaman
Haydin bakalım bölümü okumaya
Parmaklar oy ve yorumlara, gözler kelimelerime...
............................
Büyük bir stresle indim otobüsten. Ayaklarım bile titriyordu. Yüreğime ne demeli?
İçimde abimin yanından geldiğimden beri, hem buruk bir hüzün hem de annemin gördüğü çiçeklerden ötürü muhteşem bir stres ve heyecan peyda olmuştu. Sakin kalabilmek için verdiğim çaba görülmeye değerdi.
Stresimin zuhuru kesinlikle annem ile ilk defa böyle bir durumda kaldığım içindi. Ne yapacağımı ne diyeceğimi nasıl diyeceğimi katiyen bilmiyor ve bu beni büyük bir heyecana sürüklüyordu.
Duraktan sonra yürüyerek bitirdiğim sokak beni evimin önüne çıkarmıştı. Kapının önünde beklemeye başladım. Kuracağım cümleleri toplamaya çalıştım. Biraz ilerleyip arka bahçeye geçtim. Orada da volta atmaya başladım. Böyle yapmamın bir sebebi de gözlerimdeki şişliğin inmesiydi. Annem bu halimi görse durmaz eşeler ve beni konuşturmadan bırakmazdı.
Düşündüm durdum. En sonunda her şeyi anneme anlatmaya karar verdim.
Verdiğim ani kararla hızla kapıya gittim. Aceleciydim çünkü bir anda gelen cesaretin, geldiği gibi aniden ortadan kaybolma diye bir huyu vardı.
Parmağımı kaldırıp zile basacakken kapı bir anda açıldı. Tepsiler hâlâ elimde miydi!?
Sence tepsiden daha önemli bir konumuz yok mu?
Doğru, boş ver tepsiyi!
"Hoş geldin kızım. Bahçede volta atacağın zamanı konuşacağımız vakit içeceğimiz kahveyi yapmak için harcamalıydın."
Hayretle baktım ona. Bunca zaman beni mi izlemişti! Sakin ve ılımlıydı. Sorgular bir hali vardı ama gülümsüyordu. Cesaretimi körükledi bu durum.
Hızla ayakkabılarımı çıkarıp tepsilerle içeriye girdim.
"Anne bu tepsileri alır mısın? Ellerimi yıkayıp geliyorum."
Annem de bu halime şaşırmış olmalı duraksayıp sonra aldı elimden tepsileri. Fazla cesurluk başa bela. Hızla merdivenleri çıkıp feracemi çıkarıp başımı açtım. Ellerimi bir güzel yıkadım ama asla aynaya bakmadım. Annemle böyle önemli bir konu konuşurken yüzümün şu anki halini bilmek, ruh halimi çok etkilerdi.
Mutfağa inip kahveleri yapmaya başladım. Annem salona oturmuş anonimin bana aldığı çiçeği orta sehpanın üzerine bırakmış ona bakıyordu. Ne düşünüyordu bilmem ama bendeki rahatlığın esamesi bile okunmuyordu artık. Titrek ellerle anneme yaptım kahve sunumunu. Bismillah diyerek oturdum koltuğa. Annemde kahvesini eline alıp bir yudum aldı ve bana döndü vücuduyla.
"Tamamen sendeyim kızım."
Allah'ım nolur kendimi düzgün bir şekilde ifade edebileyim âmin.
........................
0542*******: Andolsun ki size kendi içinizden öyle bir Peygamber geldi ki, gayet izzetli ve şereflidir, sıkıntıya uğramanız ona pek ağır gelir, size çok düşkündür ve mü'minlere karşı çok şefkatli, çok merhametlidir.(Tevbe 128)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÂHA (Yarı Texting)
General Fiction"Kanadı kırılıp kenara atılmıştı, Kader ördüğü ağları, onun kanadıyla yapmıştı. Bir gece vakti hayatına giren, Ağlarıyla yaralarını yama yapmıştı." Derin bir nefes alarak gözlerimdeki yaşları sert bir şekilde sildim bir daha ve bir daha... Dizler...