-BÖLÜM 5-

155 26 34
                                    

Selâmün aleyküm.

Nasılsınız?

Vallahi ben bir haftadır yorgan döşek yatıyordum.

Neyse uzatmayayım.

Sizi şöyle bölüme alayım.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...

==========

"Allah'ım noolur Afet hoca tam ayakkabısını giyerken topuğunun kırıldığını fark etsin."

Okulun kantininde oturmuş Merve'nin matematik hocası Afet hocaya olan muhteşem dileklerini (!) dinliyorduk. Afet hocanın sözlü yapacağını yine en son o öğrenmişti.

Şaşırmışmıydık?

HAYIR!

Beşimiz aynı okulda okuyorduk. 12 C sınıfındaydık. Muhteşem eğitim sisteminin(!) bizlere dayattırması ile seçtiğimiz eşit ağırlık bölümündeydik. Hayır yani, bir arkadaşım bile sayısalcı olmaz mıydı? Olmamıştı işte. Aslında Kübra'nın sayısalı iyiydi ama, o da okumak istemiyordu.

"Merve başka ayakkabısı yokmu şu kadının?" Mantıklı konuşan Kübra ile gözümüz ne diyeceğini acayip! merak ettiğimiz Merve'ye döndü. Düşüncelerimden ayrılmıştım bu nedenle.

"Tarağına sakız yapışsında bilmeden saçını tarasın. Yolda gelirken başına dolu dolu bebek bezi atsınlar. Başına kuş pislesin. Ara..."

"Ayy yeter be! Böyle iyi dileklerini kadına göndereceğine oturup bir zahmet çıkacak konulara göz ataydın." Nil'in haklı sitemiyle gülüştük. Ama biliyorduk ki Merve hanım susmayacaktı...

"Bırak göz atmayı, üç gün üç gece çalışsam bile bir işe yaramaz. Kadın matematik olimpiyatlarına soru sorar gibi soruyor. "

Kübra öyle bir göz devirdi ki, bir an gözü yuvalarından çıkıp masaya düşecek sandım.
"Ayy abart abart..."

"Abartmıyorum! " ve sinirli bir bakış...

Onlar atışırken masanın üzerine titreyen telefonum dikkatimi çekti. Elime alıp kilidi açtım.

Dört yeni mesajınız var.

Tıkladım ve başımın belasından gelen mesajları okumaya başladım.

Aynen aynen. O XY kromozomlu mahluktan bahsediyorum.
  
0542*******: Selamün aleyküm Bahâ...

Ha!

Birde bu çıktı başıma... BAHÂ

0542*******: Yine, yeni, yeniden doğan bir gün.

0542*******: Sor bakayım doğdumu bana gün?

0542*******: Sen sormayacaksın belli. Ama ben söyleyeceğim.

Hâlâ yazmaya devam ediyordu.

0542*******: HAYIR

0542*******: Doğmadı be Bahâ. Doğmadı bana gün mün...

0542*******: Nasıl doğacağını bilmiyorum ama,

0542*******: Doğacak sebebi biliyorum.

0542*******: SENSİN

0542*******: Sensin doğacak güneşimin sebebi, sensin Bahâ...

0542*******: Gel ve doğsun günüm, güneşim, ha Bahâ?

0542*******: Gelirmisin?

"Değil mi Müberra?"

BÂHA (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin