18. BÖLÜM

409 34 7
                                    

SÜRPRİİİİİZZ ! Madem  o kadar  çok isteyen var, o kadar çok okuyucsu olmuş  birkaç bölüm daha yazabilirim fdgdf ♥ 


Sonunda eve  gelmiştik. Daha doğrusu şu an  Kevin'in evindeydim. Buradan  gidip, Caroline ve Emily'nin  yanlarına  gideceğimi  daha önceden  konuşmuştuk zaten. 

Hızla eşyalarımı  toparlamaya  başladım. Herşey bittiğinde,  tam odadan çıkıyordum ki Kevin'in  kapının önünde dikildiğini gördüm. Hiçbirşey demedim.  Sadece  birkaç dakika  boyu  bakışmıştık.  Hiçbirşey dememiştik.

Sonunda Kevin,  bu sessizliği  böldü:

-  Görüşürüz.

Diye diye sadece ' görüşürüz. ' demişti.  Aslında haklıydı,  sonuçta en yakın arkadaşını  seviyordum ve bu  onu baya bir  üzüyordur. Ama  suç  bende değil.  Ne olmuş  Paul'a aşıksam?   Ne yapabilirdimki?

Odadan  çıkmak  için '' çekilmesini '' söyledim.  O  da  birkaç adım geri  atıp  kapıdan  çıkmam  için yol açmıştı. Eşyalarım  çok fazlaydı,  bavul dışında bazılarını  poşete doldurmuştum.

Hepsini taşıyamadığımı görünce  Kevin konuştu:

-  Sen bavulu  taşı. Poşetleri ben alırım.

- Tamam. 

Kapıyı  açıp  bavulumu  kapının önüne  koymuştum. Kevin'da poşetleri bavulun yanına  koymuştu.

Kevin:

-  Taksiyi  aradım gelir  birazdan.

- Tamam. 

- Bak,  eğer üzüldüğümü felan sanıyorsan yanılıyorsun.  Senden  önce bu ilişkiden ben  vazgeçmiştim zaten.

- Laf  sokma  çabalarında mısın?

-  Ne alakası var?

- Bilmem.  Umurunda değilmiş gibi konuştun.  Beni  öpen de sendin sonuçta, hatırlatırım.

- Taksin geldi.

Kevin'a  gözlerimi  devirdikten sonra,  tekrardan  yardım etmek için  peşimden geldi.  Poşetleri  taksiye  yerleştirdi. 

Taksiye bindiğimde, Kevin'a '' Yarın  okulda  görüşürüz. '' dedim. Kevin:

- Paul'da  yanımda  olacak,  hep  görüşürüz zaten.

Kevin'a cevap verme gerekisinimi  duymamıştım.  Zaten  tam o sırada da taksi  hareket  etmişti.

Yaklaşık  on beş dakikalık bir  yolculuğun  ardından, Caroline ve Emily'nin evlerine  gelmiştim. Emily'nin ailesi yurt  dışında oldukları için;  Emily,  Caroline'larda kalıyordu. 

Onları  eşyalarımı taşımada yardım etmeleri  için aradım.  Kapılarının önündeydim zaten. Eşyalarımı da yere koymuştum. Taksi de  çoktan gitmişti. 

Caroline'ı  yardım etmeleri  için  çağırdığımda  hemen geldiler. Eşyalarımı eve  taşımıştık. 

Emily:

- Sana  dünden  oda hazırladık bile. Yani,  biz aynı odada kalıyoruz. Dün akşam  senin için yeni bir yatak aldık. Artık  üçümüz de aynı odada kalıcaz. 

Caroline:

-  Merak etme oda geniş.

Çok mutlu olmuştum. En yakın arkadaşlarımla  beraber  aynı evde,  aynı odada kalacaktım. Kevin'a da teşekkür etmek lazım,  o kadar zamandır  onun evindeydim sonuçta.  Ama artık değil.

- 1  SAAT SONRA -

Eşyalarımı  yerleştirmem  bir saat  sürmüştü. Kıyafetlerimi mecburen yatağın altındaki  yere koyacaktım,  üçüncü dolap  olsaydı oda  çok kötü görünürdü.  dsfds

Kızlarla  beraber uzunca bir sohbet  ettikten sonra  kapı çalmıştı. Biz daha kapıya bakamadan  Caroline'nın annesi açmıştı. 

Caroline'nın annesi:

- Kızlar, ben de  tam sizi çağıracaktım.  Kevin gelmiş. Bir de yanında başka bir çocuk daha var. O kim bilmiyorum.  Hadi çocuklar, siz de gelin içeri.

Kevin ve....PAUL.. içeri .. girmişti. Paul mu? Neler oluyor? Kevin neler peşinde acaba?

Üçümüzde  şaşkın  şaşkın  Kevin ve  Paul'u  yanımıza  çağırmıştık.  Onlarda odaya gelmişti. 

Kevin:

- Anna.. Sana bir haberim var.

Üçümüzde tüm dikkatimizi Kevin'a toplamıştık. Ne  haberiydi bu? Ayrıca Paul'un ne  işi var burada ?

- ... Paul'la aranızı yaptım.

- NE?!

... DEVAMI 19. BÖLÜMDE :* ♥ YB İÇİN  25 VOTE ♥ 

ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin